Noe som har sett mye til elmander?
Ja,jeg bor i Sverige og der viser de ganske mye om Elmander...Han har utviklet seg til en kvalitetsangriper og har blitt mye mer effektiv enn han var før. Bare å kjøpe for min del. Sterk, rask, bra avslutter med begge bein og en enorm arbeidskapasitet.
1 milliard kroner er faktisk ikke fantastisk mye i dagens fotball..4 veldig gode spillere er vel det man kan få for den summen. Men i mine øyne så rekker det med den stallen vi har i dag. Spillere som Given, Taylor, Faye, Beye, Enrique, Barton, Milner, N`Zogbia, Emre, Owen, Martins er en veldig bra grunn å starte med for Keegan. Mye bedre stall enn det han begynte med sist ihvertfall(ja,jg vet att det var i 2.divisjon han starta)
Det rekker med 4 kvalitetsspillere til og vi er med og kjemper om CL-plass.
Carrick, Van Buyten, SWP og Defoe/Bent/Berbatov hadde vært drømmen.
Nå som Keegan er tilbake så tror jeg att Emre får en viktigere rolle i laget som en offensiv midtbanespiller der han har en nesten fri rolle på midten. Keegan dyrker jo de kreative spillerne i laget minst like mye som BigSam dyrket de defensive.
Tenk dere dette laget:
Given
Beye Taylor Van Buyten Enrique
Carrick
Wright- Phillips N`Zogbia
Emre
Berbatov Martins
Som backups eller avløsere:
Harper
Carr Faye Cacapa Edgar
Geremi
Milner Duff
Barton
Owen Smith
Og da har jeg ikke med Butt, Rozenhal, Viduka, Carroll engang...Finns utrolige muligheter med dette laget, det gjelder bare att Keegan virkelig ser over hva han har å jobbe med og kjøper inn spillere på rett plasser så kan det bli en knallsesong neste sesong.Tror att vi er litt for langt bak nå for å håpe på annet enn en hederlig 7-8 plass, kanskje med mye flaks så kaprer vi en UEFA- plass
Det jeg er sikker på ihvertfall er att vi kommer til å spille 4-4-2 med reine vinger som utfordrer hele tiden og kommer til mye innlegg. Har en offensiv midtbanespiller som får mye kreativ frihet og ansvar med mange gjennombruddsløp og som får være med mye i angrepsspillet.