20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem henter Keegan!?  (Lest 36786 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvem henter Keegan!?
« på: 16. Jan. 2008, 21:21 »
Ja, da var det endelig klart. Keegan er tilbake der han hører hjemme, hos oss :)
Da kan vi igrunn bare begynne å spekulere. Tror dere han henter noen før vinduet stenger? Jeg tror pengepungen nå plutselig har blitt dyp og at vi kan vente oss et par store navn. Hva tror dere?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #1 på: 16. Jan. 2008, 21:40 »
Det er all grunn til å vente seg noen store spillere, ja. Keegan er jo kjent for å være en "big spender", og han er kjent for å bruke penger på gode spillere. Men om det kommer noen i dette vinduet er usikkert.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #2 på: 16. Jan. 2008, 21:54 »
jeg tror det kommer 1 stort navn iallefall..
Skal heller ikke se vekk ifra at kansje Arshavin kommer ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 16. Jan. 2008, 21:59 »
Arshavin ryktes å være klar for Arsenal. Tipper Richard Dunne jeg...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 16. Jan. 2008, 22:04 »
Tror ikke Det første kjøpet til King Kev vil vere en forsvarspiller  :D Tipper en klassespiller på sentral midtbane 8)

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #5 på: 16. Jan. 2008, 22:12 »
Berbatov. Tipper på en transferpakke på rundt 25 millioner pund i dette vinduet!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 16. Jan. 2008, 22:41 »
Berbatov ville ihvertfall vært et erketypisk Keegan-kjøp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 16. Jan. 2008, 22:56 »
Tror ikke Det første kjøpet til King Kev vil vere en forsvarspiller  :D Tipper en klassespiller på sentral midtbane 8)

Hehe, kanskje ikke! Men jeg tror egentlig Kev vil være litt mer opptatt av forsvaret vårt nå enn det han var for 10 år siden :)

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 16. Jan. 2008, 23:34 »

Hehe, kanskje ikke! Men jeg tror egentlig Kev vil være litt mer opptatt av forsvaret vårt nå enn det han var for 10 år siden :)

Keegan kjøpte da forsvarspillere sist han var her også, gode sådan etter min mening! For å nevne de mest kjente i Peacock (en midtstopperhardhaus delux), Albert (en briljant, teknisk og offensiv midtsopper), Barton (den dyreste forvarspilleren i England igjennom tidene da Keegan kjøpte han fra Wimbledon). Er også litt mindre kjente kjøp som Marc Hottiger og Barry Venison. Begge spilte i NUFC den/de første sesongen(e) vi rykket opp i PL!

Skal ikke se bort ifra at Keegan henter en forsvarspiller, men tror han henter en solid midtbanespiller ihverfall i dette transfervinduet!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 16. Jan. 2008, 23:36 »
Tipper han henter Sidwell.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 16. Jan. 2008, 23:44 »
Sidwell er vel klar for Sunderland?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 16. Jan. 2008, 23:45 »
Sidwell er vel klar for Sunderland?

Er han? Har ikke fulgt med i kveld, så det er meget mulig!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 16. Jan. 2008, 23:56 »

Keegan kjøpte da forsvarspillere sist han var her også, gode sådan etter min mening! For å nevne de mest kjente i Peacock (en midtstopperhardhaus delux), Albert (en briljant, teknisk og offensiv midtsopper), Barton (den dyreste forvarspilleren i England igjennom tidene da Keegan kjøpte han fra Wimbledon). Er også litt mindre kjente kjøp som Marc Hottiger og Barry Venison. Begge spilte i NUFC den/de første sesongen(e) vi rykket opp i PL!

Skal ikke se bort ifra at Keegan henter en forsvarspiller, men tror han henter en solid midtbanespiller ihverfall i dette transfervinduet!!

Savner den tida der med Cm og det spillerne der. Fin tid :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 16. Jan. 2008, 23:57 »
Kansje han henter van Buyten fra Bayern Munchen om han ser forsvaret mangle noe? Kjøpte vel han til ManCity når han var der, og spilleren selv har sagt de siste dagene at han vil vekk fra Bayern M. grunnet lite spilletid..........

Uansett er det spennende å se om han i det hele tatt kjøper noen, og isåfall hvem........

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 16. Jan. 2008, 23:58 »
Håper han kjøper mitbaner først og fremst.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]