20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem henter Keegan!?  (Lest 36715 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #105 på: 19. Jan. 2008, 22:52 »
Vi bør få inn ein høgrekant snarast. Milner er ikkje god nok.

Ellers så bør vi prioritere den sentrale midtbana sidan det er vårt svakaste punkt for augoblikke. Ein defensiv midtbanespelar og ein playmaker hadde verkeleg gjort seg. Vi MÅ splashe cash på kvalitet, fordi dagens stall rett og slett ikkje held mål.
Milner er god nok, men han har spilt på høyrevingen i nesten hver eneste kamp siden han kom tilbake fra Villa 1. september 2006. Og han har aldri vært i nærheten av å spille så svakt som han har gjort i det siste. Ideellt sett skulle vi nå hatt Nobby Solano. Kan noen være så snill å lete rundt i Perus gater etter en ny Nobby Solano? Vi trenger aller helst en høyreving med teknikk og millimeterpresise innlegg. Du er alltid like velkommen tilbake, dersom livet i London ikke helt skulle være som du forestilte deg, Nobby!

Milner er sliten, og det skal han selvfølgelig få lov til å være. Han trenger en konkurrent/avløser. Kunne vært kjekt med en big man på topp, men vi har Viduka og vi har Smith, som begge er gode nok.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 19. Jan. 2008, 22:53 »
Hvis vi skal ha inn tre etablerte PL spillere blir det hvertfall ikke billig. Er jo overpris på mange spillere. Tipper en av de spillerne Keegan er interssert i er SWP. Var vel strålende under han i Man City.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 19. Jan. 2008, 23:05 »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 19. Jan. 2008, 23:12 »
Håper ikke på Brown, men Defoe og SWP er hjertelig velkomne.
Vil heller ha et alternativ på midtbanen istedenfor Brown!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 19. Jan. 2008, 23:33 »
Håper/tror på Van Buyten, Defoe, Bridge og SWP. Der har vi fire (selvom Keegan sa tre) gode spillere med Premier League erfaring, som også kan være tilgjengelige (vet ikke helt hvordan det er med SWP for tiden. Han har jo fått spille endel i det siste).

Er egentlig ikke så veldig keen på Brown. Det er liksom ett eller annet jeg aldri har likt med ham, veldig injury-prone og kan gjøre et par tabber... Føler nesten Bramble er en Brown-light, bare at Brown naturligviser er mye bedre enn Bramble (ikke at det sier så mye, hehe).

Jeg kunne også godt tenke meg å sprenge banken for å hente Bentley! Der har vi en spiller for framtiden! Men desverre tviler jeg på at det skjer. Coloccini fra Deportivo er også en spiller jeg har ønsket meg lenge. Husker vi ble linket til ham i fjor under Roeder. Hadde vi fått fart på karrieren hans igjen så hadde det vært knall. Tror ikke han hadde blitt for dyr heller, og jeg mener å huske at han er misfornøyd i Deportivo også.
« Siste redigering: 19. Jan. 2008, 23:36 av HÃ¥vard »
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 19. Jan. 2008, 23:36 »
Bentley er et fantastisk godt forslag egentlig. Utrolig god spiller som ville passet perfekt som en ballfordeler og offensiv midtbanespiller, i tillegg har han masser med PL erfaring. Desverre er det nok lite sannsynlig...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 19. Jan. 2008, 23:37 »
Hadde nok blitt sinnsykt dyr, men jeg tror han hadde gjort seg fortjent til prisen etter et par sesonger. Men som du sier så er det svært liten sannsynlighet for at det skjer.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #112 på: 20. Jan. 2008, 01:00 »
Skal vi først begynne å drømme så vil jeg ha Quaresma,Maduro,Van der Vart, Van Buyten. yep, you heard me. ;D Quaresma hadde vært helt rått. Tenk dere innleggene hans mot Owen og Martins. Hadde vært helt keiser.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 20. Jan. 2008, 11:06 »
Noen som vet hvor alvorlig skaden til SWP er da?
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 20. Jan. 2008, 11:33 »
igår (mot Bolton) savnet jeg først og fremst en hardt arbeidende midtbanepsiller. En som kan ta tak og stabilisere midtbanen. Vi har N'Zogbia som bare skal spille seg bedre og bedre og som kan spille sentralt, men vi mangler en typisk engelsk midtbanespiller som kan gjøre grovjobben på midtbanen. Da jeg tenker på de spillerne som er ute så syns jeg ikke de er gode nok til å gjøre den jobben, derfor løser det seg ikke ved at Smith, Butt, Emre og Geremi etterhvert kommer tilbake, og derfor så trenger vi en ny spiller her. Det er mulig Barton kunne vært mannen vi trenger, men hans karriere i Newcastle har stort sett vært tragisk til nå. Sist Keegan var hos oss så hadde vi en viss Robert Lee som fortsatt er en av mine absolutte favourittspillere i løpet av min levetid som Newcastle-supporter. Nå vil jeg ha en ny Robert Lee snarest!

Ellers kan ikke troppen ta skade av en eller to frosvarsspillere heller. En bauta i midtforsvaret og en allsidig spiller som kan bekle både stopperplassen og begge backene (Wes Brown?). Shaun Wright Phillips er også høyst velkommen til Newcastle, Milner er og blir en enormt arbeidssom ung herremann med et stort potensiale, men jeg er drittlei de helvetes dårlige innleggene. Ellers så sier jeg absolutt ikke nei takk til en ny klassespiss heller, men hvem det skal være er jeg meget usikker på. Martins og Owen er de to klare førstevalgene mener jeg, ganske enkelt fordi de er de to beste når de er i form. Da spørs det om Defoe er den nye spissen vi trenger? Synd Anelka dro til Stamford Bridge...

Men, nå har jo Keegan sagt han vil ha tre mann og da regner jeg med at han vet hva han trenger. Håper bare en av disse 3 er en solid midtbanespiller!

Liqqa

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #115 på: 20. Jan. 2008, 15:17 »
siden vi har så mye penger nå, hva tror dere om cahill og arteta? prøvd å fått en av de, kanskje begge. Usikker på om de vil forlate everton men.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 20. Jan. 2008, 18:10 »
Mannen heter Joey Barton. Joey Barton! Få han på banen og hold han der, og du har den spilleren!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 20. Jan. 2008, 18:34 »
Hvis bare Barton holder seg unna de verste skandalene på- og utenfor banen, så er det ingen tvil om at den "nye Robert Lee" vi leter etter, allerede finnes i stallen vår, og heter Joey Barton.

Han har potensialet. Han har ferdighetene. Det gjelder bare å få ham til å fokusere på fotball, fotball, fotball.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #118 på: 20. Jan. 2008, 19:04 »
Helt enig..Barton må vi beholde for han besitter på de kvalitetene vi trenger og snakke om å selge han alrede før han har fått noe særlig sjangs til å vise seg fram er jo bare teit

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #119 på: 20. Jan. 2008, 22:48 »
Tror Carrick - Barton kunne fungert glimrende på midten. Og med SWP og Zoggy på kantene kunne vi begynt å spille fotball igjen.