20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00  (Lest 61896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle-Derby 23 Desember. 15.00
« Svar #90 på: 20. Des. 2007, 20:56 »
Jeg skjønner ikke hvorfor du vil sette Beye på midtstopper plassen, greit nok at han var god når han vikarierte der, men på høyrebacken er jo han heeeelt konge! En av våre beste spillere i troppen om han fortsetter slik han har gjort.

Ser heller ikke hvorfor du vil TA UT Cacapa som har storspilt i alle sine kamper bortsett fra Pompey, i forrige kamp var han strålende. Det blir ENDA mer ubegriplig når du vil ha inn Geremi, som til så grader har underprestert. Men det er kun min mening :)

howie

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #91 på: 20. Des. 2007, 21:26 »
Gleder meg til å revansjere det forigge møtet. Jeg synes det kunne vært bra med Barton/Emre på midtbanen. Butt slurver for mye

Given
Beye------Taylor------Casapa------N'Zogbia
Geremi---Barton------Emre--------Milner
              Smith-------Martins

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #92 på: 20. Des. 2007, 22:05 »
Det vil med andre ord si at Allardyce har et meget pent luksusproblem. Med Faye, Taylor, Cacapa og Rozehnal klare, er det virkelig kamp om plassene. Carr og Beye er også fit for fight, det samme gjelder Zoggy og Enrique...

Eg skulle likt å sett denne eg.....Ja, vi bør overkjøre Derby men det burde vi i forrige kamp. Derfor tror eg det vil være lurt å ha Butt til å hjelpe til litt der bak. Enrique må snart vise at han takler spill i England for vi trenger han på venstrebacken da Zoggy er best som venstreving.
------------------GIVEN------------------
-------------------------------------------
BEYE---ROZ---CACAPA---ENRIQUE
---------------BUTT-------------------------
MILLNER-------------------N'ZOGBIA
              ----BARTON -----
-------MARTINS------VIDUKA

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 21. Des. 2007, 16:28 »
Håper ihvertfall både Barton og Emre starter på midten.. De spiller veldig bra sammen og burde gjøre mten vår bra :P

Hvordan vet du at Emre og Barton spiller bra sammen på midten? De har jo nesten aldri ikke spilt sammen der. Sam pleier alltid å foretrekke Butt eller Geremi sammen med en av dem. Men for all del jeg håper også Emre kommer inn. Ville fortrukket Barton - Butt - Emre hvis jeg fikk velge, men tipper Sam fortsetter med samme midtbane som i de forrige kampene.

laddy

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #94 på: 21. Des. 2007, 17:18 »
Håper at Sam snart finner ut at Geremi er udugelig og lar han vare tilskuer på tribunen. Mener fortsatt at Butt må spille på midtbanen men etter å ha sett de skadene som Derby har er jo dette kampen man kan prøve ut Barton-Emre. Iallefall i en omgang
"The first 90 minutes are the most important"

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #95 på: 21. Des. 2007, 22:25 »
Har på følelsen at dette blir en kamp der vi sliter med å score mål.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 21. Des. 2007, 22:27 »
Det kan fort hende. Derby er et gjerrig lag, og slapp inn kun ett eneste mål mot Boro.
Men så lenge vi tar kampen seriøst, og gjør det vi skal gjøre, så vinner vi denne kampen der. Om vi vinner 1-0 eller 5-0 går på ett ut.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 21. Des. 2007, 22:40 »
Derby er ikke et gjerrig lag Joakim og hvertfall ikke på bortebane. Hvis jeg ikke tar feil har de sluppet inn klart flest mål i PL. Uansett hvis vi er like dårlig offensivt mot Fulham er jeg redd vi kan slite med å score, men har troen på at vi tar denne greit. Et tidlig mål kan bli viktig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 21. Des. 2007, 22:44 »
Vi veit hvordan Derby kommer til å spille, slik alle slike lag spiller på SJP, de legger 11 mann bak ballen og venter på at Newcastle skal skjemme seg ut.
Det har vi ofte slitt mot. La oss håpe det går greit og at vi klarer putte tidlig, for da kan det bli veldig interessant.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 21. Des. 2007, 23:07 »
Det kan fort hende. Derby er et gjerrig lag, og slapp inn kun ett eneste mål mot Boro.
Men så lenge vi tar kampen seriøst, og gjør det vi skal gjøre, så vinner vi denne kampen der. Om vi vinner 1-0 eller 5-0 går på ett ut.
Haha, dagens. Derby et gjerrig lag? Ja, det må jeg virkelig si de har bevist i år!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 22. Des. 2007, 02:15 »
Sitter med en følelse av at det blir storseier på søndag, tipper 3-0.
an sparker ikke Bobby Robson??

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #101 på: 22. Des. 2007, 08:50 »
HEVN, HER SKAL DET BLI HEVN,FAEN ALTSÅ, HER SKAL VI BARE TA HEVN....
Gleder meg virkelig til denne kampen, for spillerene selv er ute etter å vise hele verden at det var en flause å tape mot Derby i høst..
Jeg satset på denne meget spennende å offensive formasjonen.
Given
Beye-Cacapa-Rozen-Enriquw
              Barton
      Milner-Emre-Zoggy
        Smith-Martins
Zoggy spilte sentralt i sommer, det var imponerende å se hva han greide i den kampen.. Med denne formasjonen kan vi fort legge om til andre litt mere trygge formasjoner eller enda mere offensive formasjoner..
Tar sikte på en 4 eller 5-0 seier..(men typisk vi slipper inn et mål de siste min) men det blir stor seier..
Lykke til alle sammen, å håper dette blir en heidundrende julegave til dere alle fra meg ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 22. Des. 2007, 13:38 »
Nei, men vær så snill og ikke kast bort Bartons offensive talent ved å plassere ham i en tilbaketrukket midtbanerolle. Vi har Barton og Geremi i laget for en grunn!

4-1-3-2 er ikke den verste formasjonen jeg har sett, men Barton, Emre, Milner og Zog kan ikke spille sammen samtidig på en firermidtbane. Det blir altfor offensivt. Selv om motstanderen er dårlig, så har de brukbare spillere de også, som kan straffe oss om vi blotter oss fullstendig, eller gir bort ballen på midtbanen, uten at vi har noen til å blokkere kontringen. Tror ikke det hjelper at Barton kommer i hundreogti bakfra og smeller inn i motstanderen med samlede bein i hoftehøyde. Det gjør bare vondt verre.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 22. Des. 2007, 14:24 »
Er hovedsaklig EN endring jeg vil så gjerne se fremfor denne kampen, og det er at Geremi byttes ut for Emre. Jeg tviler dessverre for at det blir en realitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

toon4life

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #104 på: 23. Des. 2007, 00:17 »
I denne kampen så SKAL vi revansjere oss noe syyykt
                                    Lagoppstilling
                                       Given
Beye         Taylor                           Cacapa             Enrique

Milner                       Barton                                  Zog