20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Habib Beye
« på: 04. Sep. 2007, 17:37 »
Spennende back-kjøp av Big Sam dette. Gleder meg til å se han i aksjon.

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1106048,00.html

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #1 på: 04. Sep. 2007, 20:17 »
Noen som vet hvilket draktnummer han har fått?

Heinrich

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Sep. 2007, 20:33 »
Tror det er 21...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Sep. 2007, 20:33 »
Hverken Beye eller Faye står i spillerstallen på newcastle sine offisielle hjemmesider..

8'ern er ledig, men jeg håper ingen av de får den....synes det er blod-harry å ha 7-11 på forsvarsspillere..eks. Gallas nr. 10, Boularoz nr.9 osv....

12, 18, 19, 21 er ledig....tipper de ender på noen av disse.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Sep. 2007, 20:55 »
Det er 21, ifølge nufc.co.uk. Stol på meg! ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Sep. 2007, 22:15 »
Håper ingen av de to overtar nr. 19 med det første. Ikke at det er noen stor spiller som har hatt det draktnummeret de siste årene, men det er en desto dårligere spiller som har hatt det, og jeg ønsker ingen så vondt at de overtar Brambles trøyenummer. Vent et års tid før vi gir noen det nummeret, så vi er kvitt de verste minnene fra Brambles tid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Sep. 2007, 22:22 »
Håper ingen av de to overtar nr. 19 med det første. Ikke at det er noen stor spiller som har hatt det draktnummeret de siste årene, men det er en desto dårligere spiller som har hatt det, og jeg ønsker ingen så vondt at de overtar Brambles trøyenummer. Vent et års tid før vi gir noen det nummeret, så vi er kvitt de verste minnene fra Brambles tid.

Det hadde vært no det.....og bannlyst trøye nr.19.... ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 05. Sep. 2007, 02:17 »

Hahaha ,"ok". Og du insinuerer at JEG er lite voksen av meg?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

DanMan

• Gjest
« Svar #8 på: 05. Sep. 2007, 19:10 »
La gå at jeg grunnet manglende nettilgang har vært altfor lenge fraværende fra forumet, men har har skjedd med ditt syn på Bramble, Joakim?  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 05. Sep. 2007, 20:42 »
Jeg har alltid vært en støttespiller for Bramble så lenge han spilte for Newcastle. Men når han ikke spiller her lenger, så føler jeg overhodet intet behov for å gi han støtte. Det har han heller ikke gjort seg fortjent til. Nå mobber jeg Bramble hver eneste gang jeg har sjansen.

Grunnen til at jeg ikke har mobbet Bramble tidliger er fordi han da har vært Newcastle-spiller og hatt behov for all den støtten han kunne få. Nå er han Wigans problem. Og da synes jeg det er fritt frem for å gjøre livet så surt som overhodet mulig for Bramble.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 05. Sep. 2007, 20:57 »
Tror egentlig ikke Bramble merker om du gir ham noe støtte eller gjør livet surt for ham her inne Joakim ;)

Er det noen som har hørt om Beye fra før av og kan si om han er god? Har ikke hørt om han før utenom da vi ble linket med ham selv.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 05. Sep. 2007, 21:09 »
Jeg tror heller ikke Bramble er noen fast leser på dette forumet, men med enkelte unntak prøver jeg å støtte samtlige Newcastle-spillere. Enkelte får mer støtte enn andre kanskje, men det er også enkelte som trenger mer støtte enn andre. Men det er vel egentlig bare Bellamy som har fått den samme støtten selv etter at han forlot klubben.

Jeg skulle så gjerne tenkt meg å visst noe om Beye, men jeg gjør det rett og slett ikke. Jeg håper virkelig det er noen her inne som har fulgt med på fransk fotball et par ganger. Kanskje noen som husker tilbake til UEFA-cup semien mot Marseille i 2004 også?

Jeg er dessverre ikke så flink til å legge særskilt merke til spillere jeg aldri før har hørt om. Derfor husker jeg ikke noenting fra Cacapa sist besøkte Lerkendal, eller fra Habib Beye spilte mot Alan Shearer for Marseille i april 2004. Derfor håper også jeg at noen kan fortelle noe.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Sep. 2007, 02:06 »
Jeg har alltid vært en støttespiller for Bramble så lenge han spilte for Newcastle. Men når han ikke spiller her lenger, så føler jeg overhodet intet behov for å gi han støtte. Det har han heller ikke gjort seg fortjent til. Nå mobber jeg Bramble hver eneste gang jeg har sjansen.

Grunnen til at jeg ikke har mobbet Bramble tidliger er fordi han da har vært Newcastle-spiller og hatt behov for all den støtten han kunne få. Nå er han Wigans problem. Og da synes jeg det er fritt frem for å gjøre livet så surt som overhodet mulig for Bramble.

Hahaha, veldig voksent gjort av deg Joakim
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

DanMan

• Gjest
« Svar #13 på: 07. Sep. 2007, 18:31 »
Akkurat.. Jeg liker fortsatt Bramble, hvis noen skulle lure på det. En skikkelig kultfigur!  ;D

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Sep. 2007, 19:05 »
Ja, Luque er jo en spiller du har støttet gjennom tykt og tynt Joakim...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg