20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53825 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #30 på: 07. April 2008, 17:53 »
Det er en dårlig kamp jeg husker fra Beye og det var borte mot Reading. Ellers har han spilt mer eller mindre solid gjennom hele sesongen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 07. April 2008, 18:02 »
Bortekampen mot Reading må vel ha vært en av hans aller første kamper i Newcastle-trøya? Husker ikke når han debuterte jeg, men synes huske det tok et par, tre uker.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 07. April 2008, 19:10 »
Habib debuterte som innbytter mot Derby borte. Kampen mot Reading var hans 6 fra start i Newcastle-trøya.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #33 på: 07. April 2008, 20:08 »
Joakim..
I kampen mot City borte var Beye totalt ræva dårlig. Neste aldri sett en spiller bli lurt til de grader igjennom en hel kamp.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 07. April 2008, 22:37 »
Joakim..
I kampen mot City borte var Beye totalt ræva dårlig. Neste aldri sett en spiller bli lurt til de grader igjennom en hel kamp.

Det er ihvertfall den svakeste kampen jeg kan huske av Beye, ja!
MEN, han trenger selvsagt tid på seg til å tilpasse seg ligaen. Nå syns jeg han har klart det glimrende, og per nå syns jeg han er vår aller beste forsvarspiller. Dessuten virker han til å være en ledende og positiv skikkelse innad i laget, og virker dønn profesjonell!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #35 på: 07. April 2008, 22:39 »
3 ganger Hupp, Hupp å Hupp Kristoffer. Helt riktig.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #36 på: 08. April 2008, 00:58 »
Joakim..

Det er ihvertfall den svakeste kampen jeg kan huske av Beye, ja!
MEN, han trenger selvsagt tid på seg til å tilpasse seg ligaen. Nå syns jeg han har klart det glimrende, og per nå syns jeg han er vår aller beste forsvarspiller. Dessuten virker han til å være en ledende og positiv skikkelse innad i laget, og virker dønn profesjonell!

Uten tvil om dette Kristoffer.Også takler han den fysiske delen så det holder etter også.Robust betongblokk det ikke er lett å skubbe seg på ;D.En spiller vi kommer til å få veldig god nytte av i flere år framover forhåpentligvis!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 08. April 2008, 15:35 »
Joakim..

Jeg kan ikke huske at han var så forferdelig fantastisk dårlig i den kampen, men at han ikke hadde en god dag på jobb, det skal jeg være enig i.
Men det var vel omtrent bare Martins som gjorde jobben sin på en okey måte i den kampen, av våre spillere.
Vanskelig å forvente at en ny spiller skal være god når alle andre er piss dårlige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 08. April 2008, 17:02 »
Beye og Taylor var tragiske mot City og må ta på seg skylden for ihvertfall to av målene. Men la oss glemme det og heller se på det positive Beye har bidratt med! For det har vært mye!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 20. April 2008, 17:04 »
Fins der en bedre høyreback i PL enn Habib Beye?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #40 på: 20. April 2008, 17:10 »
Vil påstå at han er den beste. Ville sikkert fått langt meir kreditt vist han hadde spelt for Arsenal!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 20. April 2008, 17:11 »
Ja, men ikke mange..synes nivået på høyrebacker er ganske labert faktisk..Slik jeg ser det er Bacary Sagna en ENER, Beye er en av de som ligger rett bak han..

Er ikke i tvil om hvem som er årets spiller, det er Habib Beye!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 20. April 2008, 17:15 »
Sagna er bedre. Belletti er like god, selv om han er treigere.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #43 på: 20. April 2008, 17:20 »
Virkelig en back etter mitt hjerte. Offensiv, hurtig og taklingssterk.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 21. April 2008, 18:48 »
Sagna er bedre. Belletti er like god, selv om han er treigere.

Belletti....  :o

Nei ærlig talt, greitt nok at han er av den herlige gameldagse sorten av offansive brasilianske backer, men Belletti er godt over middagshøyden, noe han også var i sin siste sesong i Barcelona, han kunne ikke engang markert en lovedør om den falt i hodet på ham. Glad vi ikke kjøpte han jeg. :)

Ellers er jeg enig i at Sagna er Premier Leagues mest komplette høyreback, men Habib Beye er neimen ikke langt bak  :D