20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #300 på: 25. Jan. 2010, 23:47 »
Beye gjorde ein god jobb for oss, og er på ingen måte den som bør få mest tyn av spelarane i fjor. Bassong og Beye har ambisjonar om å spele i PL, og førstnemnde har også moglegheiter til å spele VM i sommar.

Spelarar kjem og spelarar går. Det gjeld alle klubbar. Ein kan aldri binde seg for sterkt til spelarar, og ord og utsegn bør ein ta med ei klype salt. Klubben består uansett.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 26. Jan. 2010, 09:20 »
Beye har slitt veldig med spilletid i Villa, så eg synes i alle fall vi burde forhøre oss om et evt lån ut sesongen. Ville vert bra, om ikkje for alle parter så i alle fall for oss  :D

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #302 på: 26. Jan. 2010, 10:33 »
Nja.
Hadde vært bra med han på h.back. Hadde forsterket oss veldig.
Vet ikke om fansen hadde vært så posetiv til det. Men nja fra min side.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 26. Jan. 2010, 11:46 »
Ka faen har Beye gjort gale då? Å forlate en nedrykt klubb ser eg ikkje på som en stor kriminalitet akkurat.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #304 på: 26. Jan. 2010, 16:52 »
Ka faen har Beye gjort gale då? Å forlate en nedrykt klubb ser eg ikkje på som en stor kriminalitet akkurat.

Beye var en av de største sutrekoppene her i fjor sommer. Han og Bassong ledet survekoret og de to kan ha seg langt unna SJP i fremtiden! Hadde han gjort som f.eks Damien Duff og holdt kjeft hele sommeren til et tilbud dukket opp, så hadde det vært helt greit og fullt forståelig!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #305 på: 26. Jan. 2010, 17:19 »
Hadde neppe sagt nei om Beye ville komt tilbake :)

Kanskje på lån...så kjøp! Perfekt  :P
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #306 på: 26. Jan. 2010, 17:58 »
Jeg gidder ikke bruke tid og krefter på å bære nag til Beye eller Bassong. Jeg synes ingen av dem har gjort noen stor forbrytelse mot klubben eller mot meg som supporter. De var ikke så smarte at de holdt kjeft, men det hadde jeg vel egentlig aldri regnet med heller.

Han hadde nok helt klart forsterket oss, med tanke på at Danny Simpson er vårt beste kort på høyreback, men jeg vet ikke hvor mye han hadde forsterket oss. Har ikke fått spilletid i Villa, og er såpass gammel at jeg ikke ser det helt store poenget i å ta han tilbake. Og jeg vet ikke helt om jeg er så begeistra for at spillere som hadde det veldig travelt med å komme seg bort da vi rykket ned, plutselig skal komme krypende tilbake med halen mellom beina, mindre enn et halvår senere.

Men det betyr ikke at jeg unner han å måtte ikle seg rød og hvit drakt. Det må jo være en skjebne verre enn døden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 26. Jan. 2010, 18:15 »

Beye var en av de største sutrekoppene her i fjor sommer. Han og Bassong ledet survekoret og de to kan ha seg langt unna SJP i fremtiden! Hadde han gjort som f.eks Damien Duff og holdt kjeft hele sommeren til et tilbud dukket opp, så hadde det vært helt greit og fullt forståelig!

Øh, utifra det eg husker fra sommeren så var Beye sammen med Duff dei som sa dei var villige til å bli i klubben. Selv om dei til slutt gikk, så synes eg vi bare må innse at det var det rette for Beye. Bassong derimot synest eg godt kan holde seg unna SJP, med all pratingen i media han drev med i sommer. For meg har Beye en større stjerne for meg enn det Oba har, når det gjelder behandling av klubben.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #308 på: 26. Jan. 2010, 18:39 »
Tidlig i sommer sa han det ja. Men så begynte han vel å få dårlige holdninger, og survet seg bort.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #309 på: 27. Jan. 2010, 00:21 »
Riktig. Han var jo på en måte nesten verre enn Bassong. Bassong var i hvertfall åpen på at han ikke var lojal mot klubben allerede før nedrykket var helt klart. Beye sa etter nedrykket at han skulle være med å dra lasset, kjempe oss tilbake i PL fordi han følte ansvar and so on. Etterhvert sutra han like mye som Bassong. Greit at han følte alt var usikkert på de fleste plan, men han kunne i hvertfall gjort det på en verdig måte ala det Duff, Geremi eksempelvis har gjort og gjør.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #310 på: 31. Jan. 2010, 19:54 »
Mackems er visst hypp på å signere Beye nå, må si jeg blir litt skuffa om han går den veien nå.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #311 på: 31. Jan. 2010, 19:56 »
Man kan si hva man vil om Beye, uansett synes jeg han bør kunne finne seg bedre arbeidsgivere enn Sunderland.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #312 på: 31. Jan. 2010, 21:34 »
hva med å komme tilbake?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Milford

• Supersub
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
« Svar #313 på: 01. Feb. 2010, 21:27 »
Kommer ikke tilbake fra Sunderland, i hvert fall.