20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53408 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Habib Beye
« Svar #15 på: 07. Sep. 2007, 20:53 »
Vel, du burde vite alt om mine meninger om Luque, og Luque har i mine øyne seg selv å takke for at han ikke har fått min støtte. Han er altså en av de unntakene som bekrefter regelen ;)
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #16 på: 25. Sep. 2007, 16:48 »
Luque sa jo selv for noen uker siden at han kom til Newcastle for pengenes skyld..
før jeg fikk vite dette var Luque en av mine favoritter.. Btw så fikk Luque egentlig drakt nr. 19 denne sesongen..
han har jo floppa akkuratt som Bramble..

OT: Habib Beye er den beste høyre backen Newcastle har hatt på lenge! en fryktelig bra spiller
Newcastle United We Stand

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 25. Sep. 2007, 20:05 »
Jeg vil ikke felle noen endelig dom over Beye ennå. Men jeg har stor tro på at han er bedre enn Watson, Barton og Carr, ja. Men jeg vil ikke si for sikkert ennå. Han har bare spilt én full kamp for Newcastle, og jeg selv om jeg forsåvidt har sett ihvertfall to kamper av ham i Marseille-trøya, så visste jeg ikke hvem Habib Beye var den gang, og dermed husker jeg heller ingenting av det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 25. Sep. 2007, 22:55 »
Basert på den ene kampen jeg så mot West Ham er dette beste backen jeg kanskje kan huske at vi har hatt på høyresiden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #19 på: 28. Sep. 2007, 19:20 »
Jeg så Beye for første gang mot West Ham, og han imponerte veldig. Endelig har vi fått en solid høyreback  8)

DanMan

• Gjest
« Svar #20 på: 28. Sep. 2007, 19:26 »
Alt er bedre enn Carr, og såvidt jeg vet er Beye meget habil, så trolig et meget godt kjøp.  :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Okt. 2007, 10:23 »
Beye vil ha Champions League spill allerede neste år.

Han setter seg iallfall ambisiøse mål vår nye høyreback.  :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Okt. 2007, 15:14 »
Ambisiøse spillere er det viktig å ha. Hvis ikke kommer vi ingen vei. Dog er det viktig å ha realitsiske forventninger. Men så lenge det bare er en drøm, og ikke stort mer, så er det greit.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #23 på: 13. Okt. 2007, 14:35 »
AT han er bedre en Carr er jo bare å forvente , ellers hadde det vært liten vits i ¨å hente han. Men han virker bra. Har bra med erfaring, og virker å ta PL.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #24 på: 15. Feb. 2008, 17:46 »
http://www.eatsleepsport.com/articles/693295.html
En voksen mann, han ser iallefall at det er jobb å atter jobbing som er det eneste for å beholde plassen i klubben. Han har riktig, ALLE kjemper for å fortsatt ta på seg Newcastle trøya neste sesong.
På tide spillerene tar ansvar å viser seg Newcastletrøyen verdig.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #25 på: 02. April 2008, 02:59 »
Beye har gjort jobben sin bra for oss så langt synes jeg :).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 02. April 2008, 16:02 »
Beye har på ingen måte gjort seg bort i sin første sesong for klubben. Han har absolutt innfridd mine forventninger.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #27 på: 07. April 2008, 04:39 »
Beye var stor i Reading kampen å får stor skryt av Keegan.Som mener i den formen han er i nå er en av PL beste HB :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #28 på: 07. April 2008, 10:37 »
Ja, å det har Keegan rett i. Kan vel faktisk kallles det beste kjøpet av Allardyce ;)
Han er imponerende. Han har kondisjon i 90 min i tilegg der han springer opp å ned på høyresiden. Han er en leder, det kan enn se veldig godt. Han har meget avgjørende taklinger, noe vi skal prise oss lykklige for.
Rett å slett et kupp.
Jeg var litt engstelig i begynnelsen, skal innrømme det. Men han har vært sesongens posetive spiller. Veldig viktig for Newcastle.
Gleder meg til neste år, da han er blitt enda bedre, å kansje det er kommet en spiller som kan gi han kamp om plassen, slik at han blir enda bedre.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 07. April 2008, 17:45 »
Jeg var aldri engstelig for Beye. Jeg synes jeg så mye bra allerede fra dag én, og fant fort ut at alt han trengte var tillit over tid, så ville storspillet komme.
Kan aldri huske å ha sett Beye så forferdelig dårlig i en kamp, at jeg var redd vi hadde kjøpt en ny Marcelino.

Hvis noen mener han var så dårlig på et tidspunkt, vil jeg gjerne vite når det tidspunktet var.