20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Habib Beye  (Lest 53882 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Habib Beye
« Svar #45 på: 21. April 2008, 23:13 »
Ja sant det.Beye er en meget god back.Stabil å oser sikkerhet av!.Smitter over i forsvaret også når man har en spiller i forsvaret med hans attitude :)

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #46 på: 22. April 2008, 04:40 »
Hah, Sagna den beste ::)
Ikke få meg til å le her du. Han er på langt den beste spilleren. Mye har me at han spiller på et meget godt lag. Han hadde ikke vært like god i et middels lag i Engalnd.
Beye er topp kvalitet, å en av de beste, å hadde vært best den beste i et topplag i England. Han er årets spillerkjøp, mener jeg iallefall 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 22. April 2008, 07:38 »
Sagna er den beste, uten tvil. Har virkelig vært stor for Arsenal denne sesongen.

Du må gjerne fortelle oss hvem som har vært bedre, Lars Arild.
« Siste redigering: 22. April 2008, 07:53 av danield »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 22. April 2008, 09:32 »
Hah, Sagna den beste ::)
Ikke få meg til å le her du. Han er på langt den beste spilleren. Mye har me at han spiller på et meget godt lag. Han hadde ikke vært like god i et middels lag i Engalnd.
Beye er topp kvalitet, å en av de beste, å hadde vært best den beste i et topplag i England. Han er årets spillerkjøp, mener jeg iallefall 8)

Det er deg folk ler av, hvis du skulle lure...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #49 på: 22. April 2008, 11:24 »
Synes jeg hører om alle Arsenal-, Manchester- og Chelseaspillere med jevne mellomrom at de egentlig ikke er gode, men bare spiller på et godt lag. Vel, det har kanskje noe med spillerne å gjøre at laget er godt også? Sagna er etter min mening den klart beste høyrebacken i PL.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 22. April 2008, 11:30 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1295231,00.html

Habib Beye ønsker å forlenge kontrakten sin! Han sier han elsker klubben og byen!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 22. April 2008, 15:15 »
Gammelt nytt, for oss som har Newcastle World abbonement :P Han sa det i et intervju før kampen mot mackems..

Men helt strålende at Beye liker seg i Newcastle og kan tenke seg flere år her..Selv om han er 30, så tror jeg han har flere år igjen, og rutine trenger vi også! Visekaptein neste sesong? Owen/Beye tror jeg er en fin duo, virker som om Beye er en spiller som tar tak i medspillerene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #52 på: 23. April 2008, 03:09 »
Ja, han var jo kaptein i Marseille også
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 13. Mai 2008, 17:02 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/05/13/beye-reveals-all-after-rollercoaster-season-72703-20902727/

Visstnok et svært intervju med Beye i den nordøstlige Chronicle-avisa, men det står bare i papirutgaven..Noen der borte som har lyst til å kjøpe avisa, skanne inn intervjuet og legge det ut her? JA, Radar, det er deg jeg tenker på  ;)

*setteoppdådyrøyne*
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 22. Mai 2008, 14:05 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 22. Mai 2008, 17:03 »
Hehe, fortjent!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #56 på: 22. Mai 2008, 17:37 »
Konge altså ;D Beyewatch var igrunn relativt genialt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 22. Mai 2008, 20:47 »
Let's just play with a team of Habib Beye.
Jeg tror det må være min favoritt foreløpig.

Uansett, vel fortjent.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

RHCP14

• Gjest
« Svar #58 på: 23. Mai 2008, 02:36 »
Synes jeg hører om alle Arsenal-, Manchester- og Chelseaspillere med jevne mellomrom at de egentlig ikke er gode, men bare spiller på et godt lag. Vel, det har kanskje noe med spillerne å gjøre at laget er godt også? Sagna er etter min mening den klart beste høyrebacken i PL.

Mange som meiner Sagna er det svakeste leddet til Arsenal da. Samtidig er det ikkje så mange gode høgrebacker i verden. Eg stemmer for at gode gamle Neville er den beste, om han kommer tilbake til der han var da (kanskje usansynlig). Hargreaves er ein veldig god høgre back! Suverene innlegg, veldig stødig fysikk og mentaltitet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #59 på: 23. Mai 2008, 03:59 »
neville er en god forsvarer, men som en annen tidligere manu speler.. helt blotta for pasningstalent.. men uanset beye er årets spiller i newcastle uten tvil! og han fortjener den rosen han får fra fansen, håper han holder i mangen år til :D
- carry on!