20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor ender Newcastle i PL 07/08?

1.
0 (0%)
2.
0 (0%)
3.
1 (1.2%)
4.
12 (14.3%)
5.
14 (16.7%)
6.
38 (45.2%)
7.
12 (14.3%)
8.
4 (4.8%)
9.
1 (1.2%)
10.
0 (0%)
11.
0 (0%)
12.
0 (0%)
13.
0 (0%)
14.
0 (0%)
15.
0 (0%)
16.
0 (0%)
17.
0 (0%)
18.
0 (0%)
19.
0 (0%)
20.
2 (2.4%)

Stemmer totalt: 79

Avstemning er avsluttet: 08. Aug. 2007, 16:00

Skrevet av Emne: Hvor ender Newcastle i PL 07/08?  (Lest 16224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvor ender Newcastle i PL 07/08?
« Svar #45 på: 05. Juli 2007, 18:29 »
Vi kan aldri vite kva som kan skje. Det einaste som er sikkert er at Chelsea og Man U vil komme innanfor topp 4. Liverpool eller Arsenal kan få ein dårlig sesong, og mykje skadeproblem, samme med Tottenham sjølv om dei kanskje har eit bedre lag enn oss. Det er lov å håpe på topp 5 sjølv om vi mest sannsynlig kan vente oss ein plass mellom 6. og 10.

-9shearer9-

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #46 på: 05. Juli 2007, 19:09 »
Tror når vi leser av tabellen 07 08 etter ferdigspilt sesong, blir vi å finne under 6. plass.... Selvfølgelig kan alt skje. Kaster du en terning 100 ganger på rad, kan det komme 6 hver gang. Men det er ikke veldig sansynlig. MUFC og Chelsea vil nok kjempe om gullet. Liverpool kan fort utfordre. De har det mets solide laget i europa deffensivt, og nå har de jo hentet Torres, og skal kanskje hente et par vinger av verdensklasse. Så de er i ferd med å få et nærmest komplett lag. Arsenal har såpass mye kvalitet i laget. Gilberto, Fabregas, Rochisky, Hleb, Van Persie, Toure, Lehmann, osv. I tillegg har de mange av de støreste talentene i europa. Tottenham har mye klasse, talent og potensiale i laget sitt og har allerede nesten brukt en halv milliard(!!!). Skal hande mer også. Så man ser hvor det bærer.

1. MUFC
2. Chelsea
3. LFC
4. Arsenal
5. Spurs
6. NUFC(med en haug utfordrere)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 05. Juli 2007, 19:30 »
Nå spilles jo ikke fotball på papir, og før forrige sesong var Chelsea temmelig store favoritter til gullet - du så hvordan det gikk. Jeg ser ikke at Tottenham er sikret den 5.plassen før sesongen starter!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 05. Juli 2007, 19:45 »
Jeg knytter meg ikke altfor store forventninger til en eksakt plass på tabellen for den kommende sessongen. Men det vi MÅ se er en viss fremgang. Nye eiere, ny manager, nye spillere, alt peker i en retning, og det er oppover. Alikevel må vi ikke sikte for høyt. Det virker som vi nå har en dyktigere manager enn på lenge, og kanskje den dyktigste vi kan få som faktisk er engelsk, og derfor må både klubben og fansen gi ham tid. Og grunnen til at vi skal gjøre det, er fordi Big Sam skal gjøre seg fortjent til det. Han skaffer oss ikke trofeer den første sessongen, antageligvis ikke den andre heller. Og for å få fortsette i lengden må han gi noenlunde tilfredsstillende resultater. Han må kort og godt levere godt nok til at han får fortsette i jobben. På den måten kan han bygge et vinnerlag over tid! Da vi (forhåpentligvis) ser fremgangen må vi tåle å vente litt!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #49 på: 05. Juli 2007, 20:05 »
Så lenge vi gjør store sportslige fremskritt, så skal jeg holde kjeft. Og når jeg sier store sportslige fremskritt, så er å gå opp 5 plasser i Premier League nokså godkjent hos meg. Men jeg vil støtte Sam så lenge vi gjør fremskritt i det hele tatt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 05. Juli 2007, 20:35 »
Det viktigeste neste sesong er at klubben blir utvikla i positiv retning. Plassering er ikkje så viktigt men Uefa cup hadde vert bra.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 11. Juli 2007, 00:09 »
Newcastle United Review & Outlook: Sleeping Giants Must Wake Up

Vet ikke helt hva jeg skal si om denne, eller om dette er rett sted til å kommentere den, men litt interessant lesing er det iallfall...

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 11. Juli 2007, 00:20 »
Vi må ikkje være for optimistiske. Då går det til helvete ifølge mine erfaringar. Håpar på ein plass blandt dei 8 beste eg.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #53 på: 11. Juli 2007, 02:02 »
Jeg er kanskje litt for optimistisk,men...vi har helt klart mer vind i seilene nå enn på lenge
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 11. Juli 2007, 02:37 »
Er alltid vanskelig å ikke få for høye forventninger. Jeg prøver å tvinge meg selv til å ha sånn passe lave, realistiske forventninger, men helt ærlig, jeg tror jeg kan bli litt skuffa dersom vi ikke er topp5-6.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 11. Juli 2007, 13:19 »
tippa på en syvende plass, noe som er optimistisk, og som vi virkelig må kjempe for å få til. Men tror vi trekker det lengste strået til sist og klarer det.

I forhold til fjoråret er syvende en skikkelig bra forbedring. Men nå er jo klubben omringet av optimisme, så jeg skal ikke utelukke et scenario hvor vi, tottenham og arsenal (eventuelt en klubb til) kjemper om 4 plassen.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #56 på: 05. Aug. 2007, 21:57 »
Selv tippet eg 4. plass for snart 2 mnd siden... Hva sier folket etter alle nyerværvelsene?=)
Venter i spenning...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 05. Aug. 2007, 22:56 »
Jeg tipper 6 plass jeg. Vi kommer til å bruke litt tid på å kommes skikkelig i gang, pluss at vi kommer til å slite litt med skader utover. Så et sted mellom 6-8 bør være oppnålig og vil være godkjent!

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 05. Aug. 2007, 23:58 »
6. plass bør vera innan rekkevidde, men sjølv med ein ny manager og nye spelarar ventar eg litt med å juble endå; skuffelsane har komme litt for ofte dei siste sesongane, eg er lei av å juble for namn som skal vera signingane som tek Newcastle tilbake til toppen, for so å sjå spelarane jogge rundt...eg vil ha prestasjonar og eit lag som spelar fotball med innsats for laget, ikkje berre for individet.
Eg vil sjå den nye kapteinen løfte pokalar, men aller helst vil eg, etter endt sesong, sei at det har vore ein god sesong, ikkje ein medioker sesong, der Newcastle hamnar midt på tabellen, ryk ut av cupane nesten før dei har starta og vert prega av utanomsportsleg bråk og uro.
Og for Newcastle sin del vil ein 6. plass vera ein god sesong; eg tillet meg å vera optimistisk foran sesongen, som alltid, men i år jublar eg ikkje før eg ser resultat.

Amu - Luque

• Benkvarmer
  • **
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
« Svar #59 på: 06. Aug. 2007, 00:58 »
Håper uten tvil på topp 4.. men tror nr.6 er krevende som en stor klubb som Newcastle..
Newcastle United We Stand