20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor ender Newcastle i PL 07/08?

1.
0 (0%)
2.
0 (0%)
3.
1 (1.2%)
4.
12 (14.3%)
5.
14 (16.7%)
6.
38 (45.2%)
7.
12 (14.3%)
8.
4 (4.8%)
9.
1 (1.2%)
10.
0 (0%)
11.
0 (0%)
12.
0 (0%)
13.
0 (0%)
14.
0 (0%)
15.
0 (0%)
16.
0 (0%)
17.
0 (0%)
18.
0 (0%)
19.
0 (0%)
20.
2 (2.4%)

Stemmer totalt: 79

Avstemning er avsluttet: 08. Aug. 2007, 16:00

Skrevet av Emne: Hvor ender Newcastle i PL 07/08?  (Lest 16145 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvor ender Newcastle i PL 07/08?
« Svar #75 på: 10. Aug. 2007, 14:58 »
Vet ikke helt om jeg skjønner hva du vil frem til. Samhandling i et lag er alltid veldig viktig. 11 gode fotballspillere utgjør ikke nødvendigvis et godt lag.

Men ja, når vi skal bygge opp et nytt lag, så må vi først og fremst få på plass spillerne. Deretter må vi begynne å terpe samhandling. Og det er klart, den prosessen kan ta litt tid når vi har nye spillere, men det må vi bare tåle. For det viktigste er jo at vi har et godt forsvar. MEN, det er samtidig ikke bare bare å kaste samhandlingen på sjøen, i bytte mot gode spillere. Skulle vi stilt en backrekke med Geremi - Cacapa - Rozenhal - Enrique, så ville vi nok hatt store problemer defensivt. Riktignok er det fire meget gode spillere, men de har aldri spilt sammen tidligere, og den ene vet ikke hva den andre står for. Og da er det tryggere å starte en helt ny sesong med en backrekke som består både av "gamle" og "nye" spillere.

Det er du vel enig i?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 10. Aug. 2007, 14:59 »
Kontinuiet er tingen. Man selger ikke et helt lag og kjøper inn alt nytt veit du. Man endrer det gradvis, bytter ut spillere gradvis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #77 på: 10. Aug. 2007, 16:01 »
Jeg skjønner godt hva dere mener, men nå har jeg ikke sagt at vi skal kaste samhandling på sjøen eller noe i den dur. Det viktigste nå som overgangsvinduet er åpent er å få inn nye forsvarspillere siden det er så tynt baki der! Det burde være høyest prioritert det nå!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 10. Aug. 2007, 17:10 »
Er det så forbanna tynt da?
Vi har tre bunnsolide midtstoppere, to spennende talenter og Peter Ramage på stopperplass. Vi har Enrique, Baba, Edgar pluss Hunty, Ram og Zog som kan dekke venstrebacken. Vi har Carr, Tayls, Cacapa, Ram pluss Solano/Dyer til å dekke høyrebacken. Vi har alltids alternativer å ta av.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 10. Aug. 2007, 19:15 »
Om de er bunnsolide.Gjennstår å se.Det er nå alvoret starter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 10. Aug. 2007, 22:25 »
Joda, greit nok, vi vet ikke om de er bunnsolide ennå, men en håper og tror det.
Ikke lenge igjen nå. Ventetida er uutholdelig.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 10. Aug. 2007, 22:33 »
Ikke lenge igjen nå. Ventetida er uutholdelig.

Jepp, nærmer seg for alvor nå. Har satt av STORE deler av morgendagen til fotball nå. Nå må jeg bare komme meg opp skikkelig, ut å kjøpe noen kalde brune venner, litt snacks og kanskje tilogmed litt grillmat. Nå gleder jeg meg virkelig til å se "Big Sams Newcastle era" begynne for alvor!

Selvfølgelig håper vi og tror at våre nye stoppere er bunnsolide. De er iallfall bedre enn de alternativene vi hadde fra før (som nå er backup). Huntington og/eller Ramage hadde aldri spilt seg inn på verken Lyon, eller det tsjekkiske landslaget. Såpass tør jeg å påstå!

djmattis

• Gjest
« Svar #82 på: 12. Aug. 2007, 14:14 »
Jeg står for at Newcastle ender rundt 8 plassen, er så mye som må klaffe for at dette skal funke, og alle disse skadene ødlegger så sinnsykt mye.
8 plass får holde for nå, vi burde lage en ny avstemmning rundt jul.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 12. Aug. 2007, 14:20 »
Rogalands Avis tipper 4. plass  :o

Tipper på 6. plass jeg.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #84 på: 12. Aug. 2007, 18:31 »
Eg tippet 4.plass for snart 2mnd siden, og det står eg for fortsatt. Vi har fått eit forsvar med erfaring fra mange forskjellige plasser som er nyttig, Lyon, Tsjekkia, Chelsea, Kamerun, Spania- og England u21, miks denne suppa, og få ein manager som Allerdyce til å samspille dei, pluss nye forsterkninger når det kommer - enten det blir nå eller i Januar - og du har eit solid forsvar.
Iveren Sam klarer å spre i laget er som godartet kreft, blir faen kje kvitt det=) Har stor tro på ein cupsuksess i år. Syns dybden er god, og ifølge den fremsiktige planen blir vi kvitt skadeproblemene litt etter litt. Tottenham snublet, i skrivende stund er det fortsatt uavgjort mellom Man U og Reading(!). Deffansivt sterke Chelsea slapp inn to mål mot Birmingham(!), Arsenal rotet seg nesten bort, men klarte å avgjøre helt på tampen av kampen. Samme med Liverpool som måtte ha hjelp av eit selvmål, og frispark-perlen av Gerrard - heilt på tampen det også. Vi har klart startet best i serien, og leder tabellen=) og vi møter verken tottenham, arsenal, liverpool, chelsea eller man u før lengre uti sesongen, som betyr at vi har bedre tid på å samspille laget, og skaffe positiv energi og iver i form av å spille på oss enda mer selvtillit med flere seierer. Det er vi som styrer dette nå, opp til oss selv. Vi kan få ein fantastisk start - og vi er vandt med å avslutte best, kombiner desse to, og vi møtes i Champions League finalen neste år=)=)=) GANSKE optimistisk nå, men er lov til å fleipe nå som alt går så godt=)
Venter i spenning...

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 12. Aug. 2007, 20:10 »
Vi har en nøkkelkamp neste helg. Om alt skal gå som du seier MÅ Villa slåes heime

Juicypopz

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #86 på: 16. Aug. 2007, 11:47 »
Tror vi greier 4. plass ;)
Toon Toon, Black and White Army !

Hvil i fred, Gary Speed. #Legend

twitter: @Liiedy90

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #87 på: 16. Aug. 2007, 13:01 »
Hjelper på å se "ståa" etter 2 runder:
5.Newcastle - 1 kamp, 3 poeng
12.Man Utd - 2 kamper, 2 poeng
20.Tottenham - 2 kamper, 0 poeng

Gleder meg bare til Villa-kampen nå! ;D
Venter i spenning...