20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor ender Newcastle i PL 07/08?

1.
0 (0%)
2.
0 (0%)
3.
1 (1.2%)
4.
12 (14.3%)
5.
14 (16.7%)
6.
38 (45.2%)
7.
12 (14.3%)
8.
4 (4.8%)
9.
1 (1.2%)
10.
0 (0%)
11.
0 (0%)
12.
0 (0%)
13.
0 (0%)
14.
0 (0%)
15.
0 (0%)
16.
0 (0%)
17.
0 (0%)
18.
0 (0%)
19.
0 (0%)
20.
2 (2.4%)

Stemmer totalt: 79

Avstemning er avsluttet: 08. Aug. 2007, 16:00

Skrevet av Emne: Hvor ender Newcastle i PL 07/08?  (Lest 16226 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hvor ender Newcastle i PL 07/08?
« Svar #15 på: 10. Juni 2007, 03:35 »
Og hvorfor tipper vi på dette når vi er langt unna ferdig transfervinduet?
Er alt for masse usikkerhet rundt laget til at det bør være mulig å si. Dersom Owen blir har vi mye større sjanser for å ta mange tigersprang oppover tabellen sammenlignet med i fjor. Får vi inn de optimale spillerne kan vi også havne meget høyt. Jeg tipper ikke før 1. september.

Det er ordnet slik at man kan forandre stemme, og avstemningen varer frem til seriestart, så slapp av...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 10. Juni 2007, 08:33 »
Ikke vær så forbanna feige! Det er lov å ha forhåpninger å tippe hvordan tabellen ender, det er også lov å forandre mening etter transfervinduet om noe har forandret seg så dramatisk!
Slik det ser ut for meg nå har jeg ingen grunn til å være negativ, å tipper deretter!
Men dere som vil vente med å være spåmenner må selvfølgelig få lov til det, men har absolutt ingen grunn til å kritisere "oss" som tipper nå. Uansett skal det litt til at alle tipper det samme og blir enige!

Slapp av mann! Det er vel ingen som kritiserer dere !? Kristoffer har et veldig godt poeng og jeg tror ikke han prøver å være slem.

Men siden man kan forandre stemmen sin så er jo alt bare bra!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Juni 2007, 11:04 »
Det skjer så utrolig mye positivt i klubben om dagen at jeg tipper 5.plass. Men så lenge vi ender på topp-7 vil jeg være fornøyd
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 10. Juni 2007, 13:06 »
Ikke vær så forbanna feige! Det er lov å ha forhåpninger å tippe hvordan tabellen ender, det er også lov å forandre mening etter transfervinduet om noe har forandret seg så dramatisk!
Slik det ser ut for meg nå har jeg ingen grunn til å være negativ, å tipper deretter!
Men dere som vil vente med å være spåmenner må selvfølgelig få lov til det, men har absolutt ingen grunn til å kritisere "oss" som tipper nå. Uansett skal det litt til at alle tipper det samme og blir enige!

Slapp av mann! Det er vel ingen som kritiserer dere !? Kristoffer har et veldig godt poeng og jeg tror ikke han prøver å være slem.

Men siden man kan forandre stemmen sin så er jo alt bare bra!

Hehe, stemmer kesse! Var bare hvorfor jeg mente at det ville være for tidlig å stemme, ikke for å kritisere dere som stemmer.
Jeg har enda fjor sommer friskt i minne, med gnomen vi hadde som manager med alle sine lovnader, og den mildt sagt enorme skuffelsen vi opplevde da vinduet var slutt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

oivind99

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #19 på: 13. Juni 2007, 22:39 »
Jeg er i det positive hjørnet, slik jeg har vært etter hvert managerskifte på St. James', og tipper på 6. plass :) Jeg har virkelig troa på Big Sam.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 13. Juni 2007, 23:06 »
Øvre halvdel og det er en OK start. Egentlig tror jeg at vi klatrer høyere enn som så, men det gjelder også å ikke bli for skuffet dersom vi ikke er blant topp-6.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #21 på: 14. Juni 2007, 12:59 »
Jeg tipper en, 6-7 plass.Det er helt ok..Enig med Chickenman her også.Om vi ikke havner på den øvre halvdel så er det også viktig å ikke bli skuffa.Vi må gi Big Sam tid å ikke tro att all går til himmels første sessongen.Litt vanskelig å si foreløpig.Mye kommer jo annpå såklart hva vi får av spillere inn men er ikke i tvil på at Big Sam får henta inn det som trengs for å styrke svake punkter i laget.

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Juni 2007, 17:11 »
Pr. 14.06-07 Har "de 4 store" Tottenham,Everton et bedre lag enn oss! Akkurat nå har jo vi kun 1 midstopper :o :o

Håper det ser litt lysere ut når vi skriver august!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #23 på: 14. Juni 2007, 17:15 »
Ramage kan til nød brukes i midten. I tillegg har vi Huntington og Taylor.

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Juni 2007, 18:04 »
Nei Ramage kan ikke brukes... Men nå har vi disse stopperne: Taylor, Rozanhal, Ramage, Huntington... har jeg glemt noen?
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 14. Juni 2007, 18:06 »
Nei, men du har "glemt" at Rozenhal ikke er klar riktig enda.

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 14. Juni 2007, 18:19 »
han er faktisk ikke klar enda... men om vi skal legge til folk som mest sannsylig spiller i NUFC neste sesong, har vi jo også Ben Haim..

Øvre halvdel er et mål som vi som fans egentlig burde være fornøyd med, det tok mange år før Big Sam gjorde Bolton bra, og det tar nok noen år før han får til noe lignende hos oss også. Men entusiasmen og gleden er på vei tilbake for min del i allefall...

Tipper på en finfin 7. plass i år og E-cup spill, klarer vi det sier iallefall jeg meg meget fornøyd med sesongen, men om en to tre år skal vi iallefall kjempe om CL plass tror jeg.. Men det er langt opp til de fire store iallefall...
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Juni 2007, 18:27 »
Ben Haim har skrevet under for Chelsea han...

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 16. Juni 2007, 10:09 »
jepp. leste det idag jeg også.. det er tydeligvis noen som vil ha masse penger fremfor spilletid.. avstemning, hvor mange kamper får Ben Haim for Chelski??
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16. Juni 2007, 10:11 »
Ingen tvil om at kommer til å få en del, med mindre de henter inn enda en midtstopper. De har kun Terry og Carvalho, og skadefrekvensen på disse er ofte høy.