20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvor ender Newcastle i PL 07/08?

1.
0 (0%)
2.
0 (0%)
3.
1 (1.2%)
4.
12 (14.3%)
5.
14 (16.7%)
6.
38 (45.2%)
7.
12 (14.3%)
8.
4 (4.8%)
9.
1 (1.2%)
10.
0 (0%)
11.
0 (0%)
12.
0 (0%)
13.
0 (0%)
14.
0 (0%)
15.
0 (0%)
16.
0 (0%)
17.
0 (0%)
18.
0 (0%)
19.
0 (0%)
20.
2 (2.4%)

Stemmer totalt: 79

Avstemning er avsluttet: 08. Aug. 2007, 16:00

Skrevet av Emne: Hvor ender Newcastle i PL 07/08?  (Lest 16194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Hvor ender Newcastle i PL 07/08?
« Svar #30 på: 16. Juni 2007, 11:58 »
Bouhlarouz og Alex har de vel og? Tipper Ben-Haim blir 4. valg foran Bouhalrouz hvis han blir.

Bouhlahrouz kunne kanskje være noe for oss?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 16. Juni 2007, 12:06 »
Som Håvard påpeker har Chelsea Bouhlarouz også, og Alex som har vært utleid til PSV, tror det var fordi han ikke fikk arbeidstilatelse i England eller noe i den duren. I verste fall vil Ben Haim måtte konkurrere med begge disse to, og fikk jeg valget mellom Ben Haim og Alex hadde jeg valgt sistnevnte iallfall. Bouhlarouz er jeg mindre begeistret for, sier sitt når hans egen fans (Hamburg fansen) ga han tilnavnet "kanibalen". En spiller som forøverig IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER kunne vært noe for Newcastle, bare for å ha det klart ;)

Det som styrker Ben Haims muligheter til spilletid er allsidigheten hans. Han kan vel spille høyreback også, en posisjon Jose varierte veldig mye på ifjor ialllfall, prøvde vel både Diarra og Ferreira, kanskje tilogmed Geremi også? Og alle 3 var vel dels misfornøyde med lite spilletid til tider, iallfall hvis vi skal tro ryktene. Særlig Ferreira er uansett et klart bedre alternativ enn Ben Haim, særlig hva offansive kvaliteter gjelder, men når de blå ønsker muskler i forsvar og vil stenge igjen bakover skal vi ikke se bort ifra at Ben Haim kanskje operer på høyrebacken?

folesvert

• Gjest
« Svar #32 på: 22. Juni 2007, 22:36 »
... har de ikke solgt Bouhlarouz?

djmattis

• Gjest
« Svar #33 på: 22. Juni 2007, 22:38 »
Jeg har en følelse på en 8 plass, tar tross allt tid å bygge opp et nytt lag.
Kanskje jeg forandrer meg til første kamp når jeg ser hvilke spillere vi får inn i løpet av overgangsvinduet.
Lag en ny tråd 1 dag før første kamp så ser man forksjellen hva folk tror nå og da.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. Juni 2007, 03:10 »
Som den evige optimisten jeg er, så tipper jeg 4. plass.. tenker sam får sammen noe som kan ta oss opp blant de fire store, et selskap mange nå tipper at arsenal kan være på vei bort fra. Med mye inern uro (vet vi alt om), Henrys transfer til barca, og at Wenger kan være på vei bort fra klubben, kan det være noe i de dystre spådommene jeg leser overalt. Og da kupper vi 4.plass bak liverpostei, chelski, og scum..
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Noreng

• Gjest
« Svar #35 på: 27. Juni 2007, 20:59 »
4.,5. 6. eller 15. plass

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 01. Juli 2007, 06:18 »
4.,5. 6. eller 15. plass

Haha,spot on
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 01. Juli 2007, 12:31 »
Eg tipper 4. plass, men det er mest med hjertet. Chelsea reiser seg nok, Liverpool tar andre plass, Man. U tar desverre tredje, og Arsenal driter seg ut på 9. plass.  8)

Eg skjønner ikkje dei som har valgt 20. plass.. Det må være sunderland-supportere som har misforstått kva lag ein stemte på...

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #38 på: 01. Juli 2007, 23:07 »
Tipper 4. Plass jeg også.
Om Big Sam får frisket opp forsvaret litt (og vi beholder Martins\Owen), så skal man ikke se bort i fra at det kan ende der.
Det er klart det en del med hjertet det også, men vi må ikke være så utrolig..negative.
Det kan ende med CL folkens! ;).

Realistisk sett tenker jeg vi ender på 4-6. Plass
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #39 på: 01. Juli 2007, 23:24 »
Med dette laget kan vi få 4. plass med full klaff:

Gudjohnsen (Viduka) - Owen (Ameobi)
N'Zogbia (Luque/Duff) - Emre (Dyer) - Barton (Butt) - Milner (Solano)
Bridge (Baba) - Taylor (Edmilson) - Rozehnal (Edmilson) - Geremi (Carr)
Given (Harper)

Mangler dekning på stopperplassen ettersom Edmilson er skadet frem til desember, men ellers ser det veldig bra ut!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 02. Juli 2007, 03:04 »
Med Bridge eller Geremi skadet ville det ødelagt mye. Kunne fort gjort hele forsvaret usikkert for å sette det på spissen. De er desverre ikke gode nok som backup spillere engang.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #41 på: 02. Juli 2007, 04:22 »
Med Bridge eller Geremi skadet ville det ødelagt mye. Kunne fort gjort hele forsvaret usikkert for å sette det på spissen. De er desverre ikke gode nok som backup spillere engang.

Helt enig, men tviler på at vi henter inn fire nye backer. Dessuten er det vel lite som tyder på at Carr og Baba forsvinner før kontraktsperioden går ut, det vil si etter kommende sesong.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

-9shearer9-

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #42 på: 02. Juli 2007, 04:42 »
Blir latterlig å si at man ikke kan tippe tabellen før handleturen er ferdig. Med dagens forutsetninger vet vi kvaliteten på lagene og har en viss anelse om hvor mye lagene skal handle for. Chelsea og MUFC sloss nok om førsteplassen. Liverpool tar nok 3. plassen. De virker umulig å score på, men mangler litt på det offensive. Mens Arsenal, skal nok ta 4. plassen ganske greit. Til tross for at Henry dro har de et meget sterkt lag, og en erstatter kommer nok inn. Tottenham ligger fortsatt noen hakk foran NUFC, og har planer om å handle en del. Så NUFC skal nok få slite med å kapre en 6. plass. De største utfordrerne vil jeg tippe blir Villa og kanskje Sunderland.

Chelsea hadde nok vært min favoritt hadde ikke Robben, etter min mening premier leagues beste spiller vært så mye skadet. Ryktene om at han er på vei bort er sjokkerende. Hvordan kan Chelsea tenke på å selge sin kanskje beste spiller. Det er når Robben spiller bra, at Chelsea er gode fremover. Drogba er ikke i nærheten engang. Og Robben i form er vel så bra som Ronaldo. Ser ikke ut som Chelsea skal handle så mye. Men de har jo allerede et så å si komplett lag. Hadde ikke Robben vært så mye skadet hadde Chelsea vunnet, men holder en mikroskopisk knapp på MUFC nå. Liverpool har et komplett lag helt opp til angrepet. Kantspillerne og spissene holder ikke europeisk toppklasse, men nå ser det jo ut som Torres osv er på vei inn, så de skal bli spennende i liga og CL. Men fortsatt et stykke opp til Chelsea og MUFC. Arsenal med eller uten Henry er det 4. beste laget i ligaen. Har utrolig bra lag egentlig uansett og har veldig mange spennende spillere som kan slå til. Spurs har også et veldig spennende lag, så de 5 første plassene skal være greie på papiret. Å sette Newcastle foran Spurs synes jeg er svært merkelig, da Spurs har vært bedre de seneste årene og bare blir bedre og bedre.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #43 på: 04. Juli 2007, 19:54 »
Hvordan fikk du opp avstemning?

Jeg tror vi kommer på 5.plass, men håper at vi kommer på 4.plass.

Hehe, så liten tro jeg hadde for noen uker siden. Såklart skal vi klare førsteplassen!  8)

-9shearer9-

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #44 på: 05. Juli 2007, 18:24 »
Ser ikke helt hvordan vi skal klare top 5.... Tottenham var et bedre lag før sommertransertiden begynte og har brukt utrolig mye penger, og skal handle stort i sommer. Mens de andre topplagene handler stort de og. Selvfølgelig er sjansene der og alt kan skje men på papiret er vi nok utfordrere til 6. plassen. Tror vi skal slite for å klare det også, og med tanke på alle de andre utfordrerne til 6. plassen er skal det bli mer enn tøft nok. Tror vi skal slite for en 6. plass. Folk virker å være alt for opptimistiske. Skal revurdere uttalelsene mine hvis vi kjøper noen verdensklassespillere i 200 millionerklassen men hittil har jo de andre klubbene forsterket seg vesentlig mer. Se på Tottenham, MUFC og Liverpool. Tror nok også at Arsenals nye spisskjøp vil redusere savnet av Henry mer enn folk tror... Når Wenger bruker så mye på en spiller så bør det være stor nok advarsel i seg selv. Blackburn, Everton, Aston Villa, Portsmouth, West Ham og Man City er alle store utfordrere til 6. plassen. Folk her bør virkelig falle ned på jorda.