20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397391 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2475 på: 27. Aug. 2011, 11:14 »
Cabaye er 25 år, så veldig gammel er han jo ikke, Inspector. Og han har da vel ikke en kjempelønn?
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2476 på: 27. Aug. 2011, 11:14 »
Hallo: For det første Cabaye er 25....Og for det andre  er han på det franske landslaget..Nolan og Barton spiller i henholdsvis West Ham og Qpr..Det er ikke uten grunn..

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2477 på: 27. Aug. 2011, 11:16 »
Ok. Men 25 år er fremdeles ikke veldig gammelt, og så vidt jeg har skjønt har ikke Cabaye en superfet lønn Men mulig jeg tar feil.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2478 på: 27. Aug. 2011, 11:17 »
Vi skriker etter forsterkninger på begge backplassene, i stopperleddet og ikke minst på topp.

Stopperleddet?? Saylor og Colo må være det beste stopperparten vi har hatt på lang tid! Digger Saylor! En som virkelig har vært med klubben i vonde og gode dager, og en som kjennetegner Newcastle. Han er virkelig en viktig spiller etter min mening. Jobber bra defensivt, og scorer en gang i blant på dødballer. ;D Banens beste i begge kampene våre hittil ifølge EA Sports. Passer godt sammen med Colo også der bak. Mannen er Britisk og oser av klubbfølelse. En av mine favoritter i dagens Newcastle lag. Syns faktisk det er rart at ikke han fikk kapteinsbindet fremfor en stum Colo.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2479 på: 27. Aug. 2011, 11:19 »
Saylor og Colo ser ut som en dødsbra combo, men om Colo blir skadet eller må stå over er det krise i midtforsvaret. Saylor + Willi funker ikke ut ifra det jeg har sett.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2480 på: 27. Aug. 2011, 11:20 »
Håper vi får inn Darnel Situ f.eks. som backup da, men tror Willy også kan klare å holde et greit nivå. :) Saylor og Willy har vel nesten aldri spilt sammen? Det har derimot Willy og Colo, og det var litt varierende. :-/
« Siste redigering: 27. Aug. 2011, 11:23 av thomashaer »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2481 på: 27. Aug. 2011, 11:22 »
Willy har sett relativt grei ut når han spiller med Colo, men sammen med Saylor har det funket rimelig dårlig. Spilte vel sammen seinest i pre-season, og det var helt krise. HamKam-stopperne hadde gjort det bedre enn de sammen. :P
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2482 på: 27. Aug. 2011, 11:24 »
Hehe, fulgte ikke så godt med i pre-season. ;) Men om det stemmer kunne det vært greit med en ung backup på stopperplassen da. ;)

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2483 på: 27. Aug. 2011, 11:41 »
Litt ot men allikavel:

My ideal nufc line up this season. Given, Beye, Bassong, Sol Campbell, Luke Young, Geremi, Nolan, Smith, Barton, Owen, Viduka. The future.

Hakiki

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2484 på: 27. Aug. 2011, 13:10 »
Fra NUFC:

Managing Director Derek Llambias said: "On behalf of everyone at Newcastle United we wish to thank Joey for his on-field contributions to the team and we wish him every success for his future at Queens Park Rangers."

Bare jeg som leser mellom linjene her at "Fuck off, off-field er du en bråkemaker vi ikke gidder ha" pakket inn i fine ord?

Forøvrig utrolig trist å se Barton måtte dra, han er utvilsomt en type vi har hatt fantastisk glede av de siste årene. Hans utrettelige jobbing på midtbanen vil bli savnet.
Genius by birth. Slacker by choice.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2485 på: 27. Aug. 2011, 13:32 »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2486 på: 27. Aug. 2011, 13:34 »
Blir spenende å se hvordan barton og Taarabt kommer til å forholde seg til hverandre. To spillere med stort ego+Taarabt har jo vært klubbens ubestridte stjerne inntil nå...Lukter noen bust-ups...

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2487 på: 27. Aug. 2011, 14:31 »
Ser wigan vs qpr nå og det eneste jeg kan si er:
Fyyyfaen det laget kommer til å rykke rett ned igjen!
Stakkars barton på tribuna, ikke tegn til glede på det scouserfjeset  :-\
Gan canny doon Toon!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2488 på: 27. Aug. 2011, 14:34 »
QPR har vært helt greie. Selvfølgelig sliter de litt, men det er som forventet. Var veldig gode mot Everton forrige helg, og da vant de. Og ja, Barton ser ikke særlig glad ut. Menmen, sånn er livet. Han får skikkelig fart på det QPRlaget, vøtt.
Nei.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2489 på: 27. Aug. 2011, 15:14 »
Var veldig gode mot Everton forrige helg, og da vant de.

Everton var da mye bedre enn QPR, og var ganske utrolig at de ikke scora både ett og to..