20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 397450 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2505 på: 30. Aug. 2011, 16:38 »
Hva mener du med det?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2506 på: 30. Aug. 2011, 16:41 »
Barton #1: Jeg vil bli selv om jeg ikke får ny kontrakt
Barton #2: Jeg må dra for å sikre meg selv

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2507 på: 30. Aug. 2011, 16:46 »
Vel, jeg antar at han fikk kalde føtter når han innså hvor lite ønsket han var i Newcastle, og med tanke på at det fremdeles ikke hadde kommet noe nytt kontraktstilbud, at han måtte takke ja til tilbudet fra QPR. Jeg antar at det var et relativt vanskelig valg, ettersom han trengte et helt døgn på å tenke seg om.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2508 på: 30. Aug. 2011, 16:52 »
Siden vi spekulerer så bra allerede, så kontrer jeg med at han måtte "tenke" seg om i håp om at en bedre klubb skulle komme inn for han. Manageren ville fortsatt ha han i klubben, lagkameratene og fansen. Det er nok til å bli i en klubb det, hvertfall når han fortsatt har en kontrakt, men tydligvis ikke nok for Barton. Ambisjonene han prater om faller for hans eget sverd når han velger å dra til QPR. Han hadde vært 29 år når kontrakten gikk ut, og han hadde nok ikke hatt noe problemer med å finne en klubb som QPR som hadde vært villige til å signere han da,
men ja for all del, ingenting av dette var hans skyld, og alt er Ashley sin.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2509 på: 03. Sep. 2011, 00:58 »
Herregud jeg er glad han er vekke fra klubben nå. for en klovn

Peter

• Gjest
« Svar #2510 på: 03. Sep. 2011, 01:07 »
Herregud jeg er glad han er vekke fra klubben nå. for en klovn

Dum uttalelse, og jeg vil gjerne vite hvorfor han er en klovn.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2511 på: 03. Sep. 2011, 02:20 »
Fordi han driver med klovneri hele tiden.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2512 på: 03. Sep. 2011, 02:25 »
Alle stikkene han føler han må gjøre mot klubben. Kan no holde fred, være lite granne profesjonell.

nebur

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2513 på: 03. Sep. 2011, 02:46 »
Når du blir eldre forstår du at et voksent menneske som skal være ansiktet for en stor klubb som Newcastle, ikke kan framstå på den måten. De er ansatte og må forholde seg til klubbens retningslinjer. Og at han kommer med de uttalelser han har kommet med etter han forlot klubben viser bare hvor lite profesjonell  og tullete han er. Irriterer meg grønn når spillere gjør som han gjør. At spillere drar for et bedre tilbud har jeg ikke noe problem med.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2514 på: 03. Sep. 2011, 08:49 »
Jeg likte og liker Joey Barton fortsatt, men av og til så får du nok og har lyst å gi han en ørefik

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #2515 på: 03. Sep. 2011, 09:31 »
Der traff du spikeren på hode. En fantastisk spiller på det beste, en super klovn på det værste.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2516 på: 03. Sep. 2011, 10:53 »
Og fortsatt - han hadde gode poenger i det han ytret da vinduet stengte. Det er vel kanskje det som er så sårt?
Digger han jeg. Men for lite A4 for Llambarse og Ashley sin smak sikkert :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2517 på: 03. Sep. 2011, 13:51 »
Og fortsatt - han hadde gode poenger i det han ytret da vinduet stengte. Det er vel kanskje det som er så sårt?
Digger han jeg. Men for lite A4 for Llambarse og Ashley sin smak sikkert :)
Hvor lenge ville du beholdt jobben din om du konstant gikk ut i media og rakket ned på sjefene og arbeidsplassen din?

Trist at Barton måtte gå. Han var en av mine absolutte favoritter, men han kan faen meg for det selv...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2518 på: 03. Sep. 2011, 17:45 »
Tror ikke Joey Barton var så forferdelig desperat etter å beholde den jobben heller.

Det er synd å si det, men noen må gå foran, ta støyten og fortelle omverdenen hvordan tingenes tilstand faktisk er i denne fotballklubben. Joey Barton har gjort nettopp det, og jeg vil for alltid være veldig glad for at han har gjort nettopp det. Dratt spøkelsene og skjellettene ut av skapene og frem i lyset.

Han ga faen i hva som var "the correct thing to do". Han gjorde det han mente var rett, fansen mente var rett og alle andre kritikere av klubbens styre mente var rett. Han måtte av den grunn forlate klubben, men det gjør han ikke til en mindre helt blant fansen.

Joey Barton vet utmerket godt hva han har gjort, og hvorfor ledelsen mislikte han så sterkt. Men det betyr ikke at han burde holdt kjeft og "vent det andre kinnet til". Han har tatt støyten for mer lojale spillere som Kevin Nolan (som ikke sa noe før etter at Joey Barton hadde begynt kvitringa si, og etter at han hadde forlatt klubben og var trygt på plass i London), Steve Harper (som holder sine meninger innenfor garderobens fire vegger) og ikke minst de som nå utgjør "the two amigos" (det er vel ingen hemmelighet at Colo og Jonas neppe er blant de som liker Derek Llambias best).

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2519 på: 03. Sep. 2011, 17:54 »
Jeg vil si at vi hadde hatt større nytte av å ha Joey Barton i klubben, enn å høre hans versjon (som vi ikke kan vite om er den hele og fulle sannheten) av det som skjer innenfor veggene på SJP. Han hadde åpenbart lyst til å bli, og burde holdt kjeft.

...og ikke minst de som nå utgjør "the two amigos" (det er vel ingen hemmelighet at Colo og Jonas neppe er blant de som liker Derek Llambias best).

Spekulasjoner.