20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 394426 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2325 på: 24. Aug. 2011, 18:01 »
Jeg blir så oppgitt av de som skal prøve desperat finne rent sportslige grunner for å svare til at vi er bedre uten Joey Barton. Jeg ser absolutt ingen slike gode grunner. Dette er et svært sportslig tap for klubben vår - og i mine øyne et stort tap av en viktig personlighet. Nok et tilbakeslag for klubben vår - og nok en grunn til å sette spørsmålstegn ved ambisjonsnivået.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2326 på: 24. Aug. 2011, 18:15 »
Selvfølgelig veldig kjipt, men regna med at det kom til å skje, selv om jeg håpte det skulle bli bedre.

Men sa ikke Barton at han skulle bli ut kontrakten og spille for Newcastle? Har han rett og slett droppa det for bedre lønn og lengre kontrakt, eller hadde han ingenting han skulle si på det? For han kunne vel sagt nei, eller tar jeg helt feil nå?
Jeg har ikke peiling. ???
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2327 på: 24. Aug. 2011, 18:26 »
Ja, han kunne sagt nei, en kontrakt virker begge veier.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2328 på: 24. Aug. 2011, 18:33 »
Nå er ihvertfall ikke lønningene så høye lengre.. Bare å få ut Smith, så har vi et greit lønningsnivå.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2329 på: 24. Aug. 2011, 19:17 »
Da er Barton vekk. Trist.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2330 på: 24. Aug. 2011, 19:18 »
Selvfølgelig veldig kjipt, men regna med at det kom til å skje, selv om jeg håpte det skulle bli bedre.

Men sa ikke Barton at han skulle bli ut kontrakten og spille for Newcastle? Har han rett og slett droppa det for bedre lønn og lengre kontrakt, eller hadde han ingenting han skulle si på det? For han kunne vel sagt nei, eller tar jeg helt feil nå?
Jeg har ikke peiling. ???
Selvfølgelig kan han teknisk sett si nei. Men glem at du er NUFC-supporter på din hals for et lite øyeblikk, og prøv å se situasjonen fra Joeys ståsted. QPR tilbyr deg uanstendig mye penger og vil svært gjerne ha deg på laget sitt. NUFC tilbyr deg ingen verdens ting, og har sagt at du kan forlate klubben vederlagsfritt. Selv om Joey helt sikkert hadde ønsket å bli i Newcastle, så er valget til syvende og sist likevel ganske så enkelt. Og det sier han jo også selv.

Joey7Barton Joseph Barton
Going for a medical now, still no contract offer from NUFC.......think that just about makes my mind up.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2331 på: 24. Aug. 2011, 19:19 »
Hater MA a hele mitt hjerte..

feite faen..

håper du drar joey..
til en plass du blir verdsatt..

AP er oxo like fucked som MA

blir nedrykk...
og håper joey sender oss ned
så kaansje MA selger......

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2332 på: 24. Aug. 2011, 19:35 »
Joakim: Har jeg sagt noe annet? Jeg spurte et spørsmål pga. ting HAN SELV har sagt. Har ingen problemer med å forstå han. Postet akkurat en post på et annet forum hvor jeg skrev at jeg forstår at han stikker. Jeez!
Nei.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #2333 på: 24. Aug. 2011, 19:44 »
Korfor i HELVETE drar han til QPR??!!! Dette her blir for dumt. Er det meningen at Muntari skal være erstatter. ASHLEY du må ÅPNE lommeboken hvis du  vil handle gode spillere.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2334 på: 24. Aug. 2011, 19:59 »
Både Nolan og Barton velger å ta 4 skritt tilbake rent fotballmessig, men lommeboken er sikret i mange år fremover.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2335 på: 24. Aug. 2011, 20:02 »
Har ingen problemer med å forstå at Barton går til QPR. Om 10mnd ville han stått uten kontrakt og hvem vet hva som kan skje på disse 10mnd? I Newcastle ville han jo uansett ikke fått noen ny kontrakt.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2336 på: 24. Aug. 2011, 20:03 »
Vi gir bort en spiller for å slippe lønna. Just about sums up Mike Ashley tbh...
If it has tits or wheels, count on problems!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2337 på: 24. Aug. 2011, 20:06 »
Det er et massivt signal om klubbens ambisjonsnivå som vises her. Rett og slett. Er vel ikke bare jeg som har kompiser som lurer på hva som skjer hos klubben vår?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GeordieLad

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2338 på: 24. Aug. 2011, 20:13 »
Jeg har ikke ord. Mildt sagt er det en skandale at klubben ikke får signert Barton på en ny kontrakt. Jeg fatter ikke at det er mulig.... Rett og slett. Føler vi mistet en stor spiller og ledertype i dag. Nei, vent litt. Vi mistet ikke, vi kastet ut en stor spiller og øker QPRs sjanse for å overleve med 80 %.
We are the geordies, the geordie bootboys.
And we are mental, and we are mad.
We are the most loyal footballsupporters,
the world have ever had!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2339 på: 24. Aug. 2011, 20:17 »
Det er mange spillere som kan spille høyreving, og det er mange spillere som rent teknisk sett vil kunne "passe oss bedre" enn Barton. Men Barton er villig til å gå over lik for å vinne en fotballkamp. Det samme var Kevin Nolan. Disse to spillerne er altså uønsket i Newcastle.

Hvis motgangen først kommer, skal det bli JÆVLIG vanskelig å komme tilbake. Og vi hadde aldri i verden tatt igjen fire mål på én omgang uten Barton og Nolan i laget. Såpass tør jeg garantere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon