20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 394440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2310 på: 24. Aug. 2011, 16:02 »
Han har hvertfall spandert på seg ei TAN trøye :P

;D

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2311 på: 24. Aug. 2011, 16:10 »
Var vel det han fant som ligna mest på QPR drakta. ;)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2312 på: 24. Aug. 2011, 16:12 »
Og QPR da for pokker, tydeligvis ikke så mange CL klubber som ville ha deg Joey?!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2313 på: 24. Aug. 2011, 16:14 »
Hvis det ikke blir handlet inn en venstreback og eventuelt en angriper så blir det lynsjestemning, det er iallefall sikkert.

Eg er klar med høygaffel og fakkel.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2314 på: 24. Aug. 2011, 16:15 »
Og QPR da for pokker, tydeligvis ikke så mange CL klubber som ville ha deg Joey?!

Alt er jo betre enn Nufc...Og han får sikkert maaaaasse peng ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2315 på: 24. Aug. 2011, 16:26 »
Jonas99 sa det vel best av alle - fette tragisk. Faen altså - dette burde vært ungått med habil klubbledelse - det holder jeg hardnakket på. Nå er venstreback og kvalitetsback minimum for kalkunene på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2316 på: 24. Aug. 2011, 16:29 »
"Barton is on £52,000 a week but QPR's new owner Tony Fernandes, who today cut the club's ticket prices, is ready to offer a four-year deal worth £60,000 a week."

Og swoosh, så var Barton på plass.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2317 på: 24. Aug. 2011, 16:33 »
Vil ikke si at Barton på £60 000 i uka i fire år er ikke nødvendigvis en så veldig god handel av QPR, men det kan potensielt være krise for oss. Hadde trengt han denne sesongen!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2318 på: 24. Aug. 2011, 17:44 »
Synes denne kommentaren fra NO oppsummerer det hele flott:

Personally I think we would be better off playing neither Barton or Guthrie and using Jonas in a wider position giving us a bit more pace and width."

I Cabaye og Tiote har vi nå to supre midtbanespillere som nesten aldri mister ball..For benytte oss best mulig av dem trenger vi bevegelse rundt dem, og ikke en Barton som mer ofte enn ikke slår ballen tilbake inn i midten eller crosser over til Jonas. Den ballfordelingen er det Cabaye som skal ta seg av.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2319 på: 24. Aug. 2011, 17:47 »
For å være helt ærlig høres det der ut som noen som ikke vant i Lotto som sier at jaja, pengene hadde ikke vært så bra å ha uansett. Det er ingen tvil om at Barton var en belastning etter den idiotiske twitringa hans, men han var likefullt en av våre beste, om ikke den beste spilleren vår i fjor.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2320 på: 24. Aug. 2011, 17:50 »
I tillegg mener jeg han har vært uhyre viktig i årets to første kamper, og at vi skal være mye bedre uten ham har jeg utrolig vanskelig for å forstå.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2321 på: 24. Aug. 2011, 17:52 »
Vi har jo Smith og Guthrie så slapp av ;)

Om det er dette som skal til for å hente en VB og spiss så kan jeg leve med det, men om det ikke kommer noen inn (noe som jeg tror) så blir jeg bare enda mer oppgitt over Ashley og co.

Nesten som jeg håper litt på at fansen ser litt kamper på puben framover framfor å spytte penger i kassen hans.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2322 på: 24. Aug. 2011, 17:52 »
Jeg tror ikke klubben pr. dags dato er i stand til å få inn en erstatter som kan erstatte Bartons kvaliteter og vinnerinstinkt dessverre. Det som er veldig synd er at vi kanskje har mistet de to største lederskikkelsene våre i Nolan og Barton. Vi har et brukbart lag, men det kan bli skummelt om motgangen først begynner å komme.

Simmi

• Gjest
« Svar #2323 på: 24. Aug. 2011, 17:54 »
Jeg tror ikke klubben pr. dags dato er i stand til å få inn en erstatter som kan erstatte Bartons kvaliteter og vinnerinstinkt dessverre. Det som er veldig synd er at vi kanskje har mistet de to største lederskikkelsene våre i Nolan og Barton. Vi har et brukbart lag, men det kan bli skummelt om motgangen først begynner å komme.

Oppsummerer min mening veldig greit her, egentlig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2324 på: 24. Aug. 2011, 17:56 »
Synes denne kommentaren fra NO oppsummerer det hele flott:

Personally I think we would be better off playing neither Barton or Guthrie and using Jonas in a wider position giving us a bit more pace and width."

I Cabaye og Tiote har vi nå to supre midtbanespillere som nesten aldri mister ball..For benytte oss best mulig av dem trenger vi bevegelse rundt dem, og ikke en Barton som mer ofte enn ikke slår ballen tilbake inn i midten eller crosser over til Jonas. Den ballfordelingen er det Cabaye som skal ta seg av.

Valgmuligheter og ulike spillertyper er jo noe dritt, Inspector?

Det skal mer til enn 4 gode midtbanespillere i stallen, og over en lang sesong så vil dette svekke oss med mindre vi henter en erstatter. Det kan godt hende at vi kan være et bedre lag i noen kamper uten Barton på vingen eller sentralt for den saks skyld, men kommer det skader eller noen tøffe knokkelkamper så er Barton gull verdt for oss. Nå ser jeg for meg at R.Taylor og Danny Guthrie vil bli brukt en god del på høyrekant denne sesongen. Det lå ikke akkurat i kortene for 12 måneder siden!! For ikke å snakke om mentaliteten og vinnerinnstinktet vi mister i Joey. Man trenger sånne typer, og dem er det ikke mange igjen av nå.......
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM