20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 394447 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2340 på: 24. Aug. 2011, 20:20 »
Jo, eg ser føre meg at Obertan er mannen å leie oss tilbake frå 0-4 :P Heilt åleina. Og HBA er vertfall god nok til det, men han er skada. Men han er tross alt i klubben, so viss han hadde vore skadefri so hadde han fiksa 4-4 garantert.

;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2341 på: 24. Aug. 2011, 20:28 »
De har ferdighetene, men har de vinnerinstinktet? Er de villig til å ofre nok for å ta igjen fire mål?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2342 på: 24. Aug. 2011, 20:38 »
Hvorvidt vi skal vektlegge den 0-4 opphentingen i denne sammenheng vet jeg ikke. Tipper at selv med Barton og Nolan på laget så taper vi i 99 av 100 ganger der vi ligger under med 4 mål til pause mot et gullkjempende lag. Den kampen er legendarisk!

Men innstillingen og innsatsen til Barton blir helt klart noe av det jeg vil savne mest! I tillegg så virker han som en god mann å ha i garderoben. Som dere er inne på så er det absolutt noe vi hadde trengt når det butter i mot.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2343 på: 24. Aug. 2011, 20:39 »

Nesten som jeg håper litt på at fansen ser litt kamper på puben framover framfor å spytte penger i kassen hans.

Rolig nå Thomas. Husk MA kanskje har tatt seg råd til internett, og da har han tilgang til google translate. Han kan jo finne på å selge unna flere spillere.
 ;D

Han har fortsatt noen dager på å føkke opp enda mer.
« Siste redigering: 24. Aug. 2011, 20:41 av NUFranC »
Who else...... Alan Shearer

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2344 på: 24. Aug. 2011, 20:45 »
For all del, ligger vi under 4-0 så taper vi 9 av 10 ganger. Men det er likevel ingen grunn til å betvile at den ekstreme vinnerviljen til Barton og Nolan spilte en veldig stor rolle i å snu den kampen, selv om vi hadde en god porsjon flaks, og jeg egentlig ikke tror noen hadde spesielt stor tro på å ta igjen det i pausen.

Men det er ekstremt viktig å ha spillere som aldri gir opp, og som hater å tape.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2345 på: 24. Aug. 2011, 20:52 »
Helt enig! Får bare håpe at dette er holdningen til nyervervelsene nå, i og med at Barton er i vinden.  :-\

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2346 på: 24. Aug. 2011, 21:13 »
Uten at jeg kjenner så altfor god til spilleren, så tror jeg at Cabaye er en fighter som har mye til felles med Barton. Skal ikke si noe sikkert, men det er inntrykket mitt etter de to kampene og det jeg visste om han fra før. Håper jeg ikke tar feil...som vanlig. :P
Nei.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2347 på: 24. Aug. 2011, 21:15 »
Ja han viste seg absolutt fra en god side i kampen mot Sunderland synes jeg. Var litt mer "grit" og "spirit" i måten han spiller defensivt på enn jeg hadde inntrykket av fra før!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #2348 på: 24. Aug. 2011, 21:16 »
Tre av våre aller beste spillere i Nolan, Enrique og Barton ut, og inn med en mengde uprøvde gratis-knekkebrød fra franskspråklige land (minus Cabaye). Det som skulle bli en fest med £35 mill å handle for har utviklet seg til å bli et gedigent mareritt for alle geordies.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2349 på: 24. Aug. 2011, 21:21 »
Iallefall en gedigen skuffelse får vi vel si. Vi lot oss nok rive litt med, men nå har jeg selvpålagt moratorium i forholdt til disse £35m til jeg har litt mer grunnlag for å uttale meg om hvor disse eventuelt har tatt veien.

Matuzalem

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2350 på: 24. Aug. 2011, 21:27 »
Dette er utrolig surt, er helt sinnsykt at ashley kan holde på sånn, skulle gjerne brukt den feite pengegriske støvelen som punching bag!!  Begredeligheten vil ingen ende ta!.. Uansett om vi hadde fått inn en erstatter (noe vi sikkert snart blir lovt ,men ikke får)tviler jeg sterkt på han kan komme inn å erstatte barton.. DETTE LAGET KOMMER INGEN VEI MED ASHLEY OG LAMBASS VED RORET !

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2351 på: 24. Aug. 2011, 21:28 »
Sirkus Newcastle ruller videre... som alltid.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2352 på: 24. Aug. 2011, 21:31 »
Det er et massivt signal om klubbens ambisjonsnivå som vises her. Rett og slett. Er vel ikke bare jeg som har kompiser som lurer på hva som skjer hos klubben vår?

Ikke akkurat.

Min favorittspiller i Newcastle, definitivt. Han har ikke alltid hodet på rett plass utenfor banen, men i våre to første kamper har han vist vilje til å vinne og ekstrem innsats. Ut med Enrique, Nolan og Barton... erstatter med franske ukjente spillere.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2353 på: 24. Aug. 2011, 21:35 »
Det er et massivt signal om klubbens ambisjonsnivå som vises her. Rett og slett. Er vel ikke bare jeg som har kompiser som lurer på hva som skjer hos klubben vår?

Ikke akkurat.

Min favorittspiller i Newcastle, definitivt. Han har ikke alltid hodet på rett plass utenfor banen, men i våre to første kamper har han vist vilje til å vinne og ekstrem innsats. Ut med Enrique, Nolan og Barton... erstatter med franske ukjente spillere.

Mine kompiser har sluttet å lure for å si det sånn...  :D

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2354 på: 24. Aug. 2011, 21:40 »
Tre av våre aller beste spillere i Nolan, Enrique og Barton ut, og inn med en mengde uprøvde gratis-knekkebrød fra franskspråklige land (minus Cabaye). Det som skulle bli en fest med £35 mill å handle for har utviklet seg til å bli et gedigent mareritt for alle geordies.

med dette innlegget tjente du nettopp 2 Grandiosaer til klubbkassa på Nordin. +1!
Hvorfor må vi absolutt kvitte oss med alle de spillerne som faktisk bidrar og følgelig andre klubb ønsker?
Det eneste vi har igjen fra ifjor er BÅNNSLAMMET + nye gratis-leiesoldater som for alt vi vet ikke passer inn i det hele tatt.

If it has tits or wheels, count on problems!