20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 394446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2355 på: 24. Aug. 2011, 21:49 »
Vil ikke gå så langt som å si at spillere som Tiote, Coloccini, Jonas, Krul og talenter osv. er bånnslam akkurat.  :o

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2356 på: 24. Aug. 2011, 21:55 »
Vil ikke gå så langt som å si at spillere som Tiote, Coloccini, Jonas, Krul og talenter osv. er bånnslam akkurat.  :o

Det er enda en uke igjen av vinduet Hughie :P
Krul..tja, holder grei PL-standard. Ikke noe mer.
If it has tits or wheels, count on problems!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2357 på: 24. Aug. 2011, 22:01 »
Ikke verst det for en 23 år gammel keeper. Ikke så mange andre spillende keepere i den alderen som for tiden er grei PL-standard for å si det sånn.  8)

For all del, så kan alt skje den neste uken. Kanskje til og med noe så uhørt som at man henter inn noen spillere. Tenk det du!  :P

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2358 på: 24. Aug. 2011, 22:04 »
Nei for all del, vi er greit besatt på keeper-plass vi. Sier bare at det finnes endel bedre keepere i premier league, men også noen svakere.

Jeg begynner bare å gråte litt inni meg av å tenke på at vi kunne hentet Cissokho for 8 mill og sikkert også gervinho om vi hadde vært litt mer ambisiøse.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2359 på: 24. Aug. 2011, 22:10 »
Gervinho skulle valgt oss over Arsenal og CL? Spenstig må jeg si!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2360 på: 24. Aug. 2011, 22:12 »
det dro jo ut i det uendelige da Hughie, før arsenal kom på banen.
Et fett kontraktstilbud og "proof of ambition" fra oss og jeg tror vi kunne snappet han.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2361 på: 24. Aug. 2011, 22:15 »
Det blir jo spekulasjoner, men jeg tror det er like realistisk at Arsenal hadde et øye på sakens gang og at om vi hadde lagt pengene på bordet så hadde de kastet seg rundt før. Det eneste vi vet er at Arsenal nok hadde knust oss i fleste henseender om de hadde han i kikkerten, og det er nærliggende å tro at de har hatt dette i og med at den klubben ikke akkurat spontant ødsler rundt seg med penger.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2362 på: 24. Aug. 2011, 22:38 »
Blir godt å bli kvitt personen Barton. Den minst likbare spilleren i hele troppen vår etter min mening.

men

Hvorfor gi han vekk gratis når han er god nok til å starte i første elleveren og har ett år igjen av kontrakten? Jeg nekter å tro at Ashley har bestemt at han skal vekk gratis fordi Barton har kommet med et par twitterutbrudd mot ham. Den er bare for tynn.

Ser ikke helt hvordan en erstatter kan bli hentet inn slik vi har slitt med å finne en venstreback og spiss, noe som gjør dette enda verre.

Mange spørsmål og få svar vi sitter igjen med. Dersom vi ikke hadde lidd sportslig av dette, så hadde jeg bare vært glad til. Barton viser jo hvor ambisiøs han er nå når han går etter pengene og en dårligere klubb, akkurat som ambisiøse Nolan, bare at Barton tar wankershipspill til neste år istedenfor. Nok en spiller som sier en ting, og gjør en annen. Kan ikke si jeg er overrasket  ::)

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2363 på: 24. Aug. 2011, 22:44 »
Vi gir bort en spiller for å slippe lønna. Just about sums up Mike Ashley tbh...

Søknad om å bruke dette som signatur?  :P

Sholadinho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2364 på: 24. Aug. 2011, 22:47 »
Vi gir bort vår viktigste spiller. Utrolig.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2365 på: 24. Aug. 2011, 22:50 »
Vi gir bort en spiller for å slippe lønna. Just about sums up Mike Ashley tbh...

Søknad om å bruke dette som signatur?  :P

Tror Hughie allerede har bedt om å bruke den ;) hehe, neida.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2366 på: 24. Aug. 2011, 23:08 »
Satan det her er både tragisk og trist! Nei, nå har du gjort en meget god jobb, MA(!)

No har vi kvittet oss med 3 av de beste spillerne, som i tillegg har hatt høye lønninger.. Så nå er det hvertfall å forlange både Cissokho og en god spiss!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2367 på: 25. Aug. 2011, 02:30 »
Gratulerer til QPR med å ha sikret seg PL beste engelske midtbanespiller per dags dato. Barton VAR Newcastle i fjor, og det var fascinerende å se hvor stor forskjell det utgjorde å spille med Barton og uten ham eller en av de få kampene hvor han ikke herjet.

Kanskje den gode starten var en forbannelse for klubben, noen kan ha fått det for seg at vi er uslåelige og klarer oss uten Barton. Jeg spår en tung sesong, hvor kun en skadefri fast startellever kan holde oss trygt unna nedrykk.

Juma

• Gjest
« Svar #2368 på: 25. Aug. 2011, 03:26 »
http://www.dailystar.co.uk/football/view/207751/Joey-Barton-on-way/?

JOEY BARTON is on the brink of signing a £100,000-a-week deal with QPR :o

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2369 på: 25. Aug. 2011, 03:44 »
Om det stemmer så er jo det en rimelig grei avtale for Barton.
Nei.