20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395433 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2115 på: 03. Aug. 2011, 19:54 »
Når vi snakker om solen, hvor er xisco fortiden? Var vel hverken i USA eller i Nederland?

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2116 på: 03. Aug. 2011, 23:34 »
Sterke rykter om at Barton går til Everton. Favoritter på skybet nå til å signere Barton, itilegg til ulike rykter på twitter(seriøs kilde i know) om at Barton skal i samtaler med Moyes imorgon.

Ifølge norkse Everton supporter, står det mellom dei og Stoke.

Var det ikke bare en klubb i CL som var aktuell for Barton da?

Ser noen her inne rakker ned på Barton nå. Jeg vil heller takke han for det han bidro med på banen og ønske han lykke til i neste klubb. Frykter for gutten at hans temprament kan komme til og ødelgge han mer. Håper gutten klarer seg

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2117 på: 03. Aug. 2011, 23:38 »
Hvor mange kamper vant vi i fjor uten Barton?

Håper han lykkes der han havner både på banen og utenfor!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2118 på: 04. Aug. 2011, 00:40 »
Vi vant ingen kamper uten Barton i fjor - ihvertfall i PL. Ikke så rart siden han var vår viktigste offensive kraft :P
Jeg ser fortsatt på Barton som en knallspiller og en bra kar. Blir selvfølgelig å savne hans kvaliteter på banen - og ikke minst hans fantastiske innstilling og vilje.  Everton er jo hans egentlige favorittlag - og et lag jeg har sansen for, så jeg kommer absolutt til å håpe at Barton lykkes bra der i 36 kamper neste sesong dersom det blir utfallet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2119 på: 04. Aug. 2011, 01:53 »
Vi vant ingen kamper uten Barton i fjor - ihvertfall i PL. Ikke så rart siden han var vår viktigste offensive kraft :P
Jeg ser fortsatt på Barton som en knallspiller og en bra kar. Blir selvfølgelig å savne hans kvaliteter på banen - og ikke minst hans fantastiske innstilling og vilje.  Everton er jo hans egentlige favorittlag - og et lag jeg har sansen for, så jeg kommer absolutt til å håpe at Barton lykkes bra der i 36 kamper neste sesong dersom det blir utfallet.

Omtrent alle kampene Barton ikke spilte var jo Tiote også ute. Tiote så jeg på som like viktig som Barton, og når begge de var ute samtidig går det galt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2120 på: 04. Aug. 2011, 02:11 »
Vi spilte fortsatt noen kamper med Tiote på banen uten Barton hvor vi rett og slett slet med å skape sjanser - og ikke klarte vinne kamper. Vi var rett og slett i alt for stor grad veldig avhengig av Bartons vinnerinstinkt og fotballhjerne forrige sesong - i en så stor grad at vi ikke vant kamper uten ham. Da sier jeg ikke at Tiote ikke er ekstremt viktig. Tiote er en livsviktig spiller for oss defensivt på samme måte som Barton har vært vår overlegent viktigste offensive spiller på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2121 på: 04. Aug. 2011, 02:22 »
@SunSteveBrenner
Steve Brenner Well,who would have thunk it. Ashley set to make dramatic u-turn and try to get tweety pie Barton to stay after all.Interesting. #nufc

Mye piss på Twitter nå... eller.........?

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3732152/Shock-lifeline-for-Newcastle-twit-Joey-Barton.html
« Siste redigering: 04. Aug. 2011, 02:34 av TheBandit »

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2122 på: 04. Aug. 2011, 02:47 »
Håper faktisk det stemmer. Barton er fortsatt en viktig brikke i laget. Kanskje Pardew som har gått lei og tatt en prat med Ashley. Han sa jo at Barton var hans viktigste spiller.

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2123 på: 04. Aug. 2011, 02:56 »
Er jo TheSun som kommer med det... Men får håpe på det beste! Kunne trengt fred og ro rundt klubben så vi får inn noen spillere!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #2124 på: 04. Aug. 2011, 06:58 »
Langsiktige avgjørelser i NUFC varer omtrent like lenge som griser blunker. Må være kjekt å få et nytt syn på livet hver gang man åpner øynene ;)

Om JB dermed får en ny sjangse, får vi be til gudene om at han må ha 12 hubba Bubba i kjeften og polvotter på hendene utenfor banen. Bare da kan det bli ro

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2125 på: 04. Aug. 2011, 09:15 »
Hadde Ashley hatt litt baller, hadde vi hentet Wellbeck og Sturridge for 10-15 mill hver i tillegg til Ba.

DA hadde vi hatt god spiss-dekning, så kunne heller amøber og Leoner spilt cup og fått 10 minutter her og der.
If it has tits or wheels, count on problems!

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2126 på: 04. Aug. 2011, 09:43 »
Hvem vet, ihvertfall ikke vi. Jeg lever i håpet chris ;)

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2127 på: 04. Aug. 2011, 11:34 »
Håper Barton blir værende i Newcastle, til tross for at han har gravd sin egen grav! Han er en av våre desidert beste og viktigste spillere, som vil være vanskelig å erstatte.
Klubben har solgt nok nøkkelspillere nå....

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2128 på: 04. Aug. 2011, 11:44 »
enig. Vi vant ikke en eneste kamp uten barton i fjor.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2129 på: 04. Aug. 2011, 11:47 »
http://www.express.co.uk/posts/view/262993

Kan bli et interangt døgn mener msiDouglas