20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395077 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2130 på: 04. Aug. 2011, 12:09 »
Jeg hadde blitt en lykkelig mann om saken skulle ta en slik helomvending - men jeg har særdeles liten tro for at verken Barton eller Ashley/Llambias kan svelge stoltheten sin slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2131 på: 04. Aug. 2011, 13:34 »
Jeg føler at det blir vanskelig å gå tilbake nå desverre. Kritikkverdig fra begge parter at det har blitt som det har blitt. Klubben må nok ta brorparten av skylden da de i utgangspunktet har demonstrert sjeldent dårlig spillerforvaltning i (blant annet) denne saken. Det er det som utløser konflikten, men Barton har i tur svart uprofesjonelt med å gjøre seg tilnærmet uspiselig for flere m.m.

Som du sier Kristoffer, jeg tror nok desverre at disse selverklærte alfahannene vil slite med å gå Canossa-gang.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2132 på: 04. Aug. 2011, 13:38 »
Jeg hadde blitt en lykkelig mann om saken skulle ta en slik helomvending - men jeg har særdeles liten tro for at verken Barton eller Ashley/Llambias kan svelge stoltheten sin slik.

Barton vil jo bli da. :) Ifølge han selv ihvertfall.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2133 på: 04. Aug. 2011, 13:44 »
Barton vil jo bli da. :) Ifølge han selv ihvertfall.

I så tilfelle på hvilke premisser?

Og hva er motivasjonen og meningen med å uttrykke dette etter at det har skjært seg så ettertrykkelig?

Vanskelig å gi noe godt svar på dette syns jeg, men akkurat i denne saken tror jeg at jeg legger meg på linje med flagellantene her inne. Forventer det verste og blir heller lykkelig om jeg blir overrasket.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2134 på: 04. Aug. 2011, 15:59 »
Nå har han twittra igjen :) For noen klassekommentarer og kryptiske meldinger....

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2135 på: 04. Aug. 2011, 16:05 »
ALAN Pardew today attempted to shed some light on the situation surrounding Joey Barton.

Barton had openly criticised the United board via Twitter last Sunday and was consequently placed on the transfer list.

Newcastle had told the media before today?s press conference there were not prepared to elaborate on what went on at Elland Road, but Pardew did say: ?My relationship with Joey is unbroken. The problem is he has criticised the board.

?Joey is a great player and you want great players in the team, the door is not closed on Joey.

?Without Twitter we could have resolved this in my office on Monday morning. You can?t criticise the club. Twitter is about personal feelings, you can?t criticise your employers.

?We?ll make it clear we?re not against the players using Twitter as long as they don?t use it against the club.?
Read More http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/08/04/alan-pardew-breaks-silence-over-joey-barton-72703-29178822/#ixzz1U4Kq7800
If it has tits or wheels, count on problems!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2136 på: 04. Aug. 2011, 16:43 »
Alan Pardew vil nok ha med Joey Barton vidare, problemet er jo at valget ikkje er hans.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2137 på: 04. Aug. 2011, 19:19 »
Puppet on a string...

Joey Barton er ferdig i Newcastle. Enten man liker det eller ei.

Styret skryter av at Barton har blitt transferlistet fordi han kritiserte klubben på Twitter, men det har han jo gjort siden sesongslutt, og han er på ingen måte den eneste. Men Jose Enrique legger klubben seg langflat etter, og forsøker å slikke langt oppover ryggen. Mens man i bunn og grunn ikke bryr seg så altfor mye om Nile Ranger. Han er jo allerede transferlistet.

Det er mye som er galt med Newcastle for tiden, men jeg vil påstå at Bartons twitring er klubbens absolutt minste problem. Dessverre blir det gjort til et gedigent problem. Og alle andre problemer skyves elegant under teppet, slik at ingen skal se dem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #2138 på: 04. Aug. 2011, 19:41 »
Puppet on a string...

Joey Barton er ferdig i Newcastle. Enten man liker det eller ei.

Styret skryter av at Barton har blitt transferlistet fordi han kritiserte klubben på Twitter, men det har han jo gjort siden sesongslutt, og han er på ingen måte den eneste. Men Jose Enrique legger klubben seg langflat etter, og forsøker å slikke langt oppover ryggen. Mens man i bunn og grunn ikke bryr seg så altfor mye om Nile Ranger. Han er jo allerede transferlistet.

Det er mye som er galt med Newcastle for tiden, men jeg vil påstå at Bartons twitring er klubbens absolutt minste problem. Dessverre blir det gjort til et gedigent problem. Og alle andre problemer skyves elegant under teppet, slik at ingen skal se dem.

Enrique får man mer penger for, derfor de behandler han "litt" bedre enn barton...
If it has tits or wheels, count on problems!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2139 på: 05. Aug. 2011, 17:12 »
Herregud kan ikke Barton bare be om unskyldning og så ordner de opp seg imellom. Newcastle har virkelig bruk for Barton på banen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2140 på: 06. Aug. 2011, 12:37 »
Trur neppe at Barton er interessert i en overgang til Wigan heller...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2141 på: 07. Aug. 2011, 10:28 »
Dette kan jeg aldri se for meg at skjer, men er lov å håpe. Barton er egentlig solgt allerede, for meg.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2142 på: 08. Aug. 2011, 16:00 »
Joey Barton har brukt formiddagen på å slakte journalister en etter en i dag på twitter. Det er ikke alt som er like gjennomtenkt, men han skal ha for at det blir jævla god underholdning å lese.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2143 på: 08. Aug. 2011, 16:05 »
Noen som gidder å smelle ut hva han skrev her?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2144 på: 08. Aug. 2011, 16:10 »
Joey7Barton Joseph Barton
@
@SunSteveBrenner as one of the better ones, albeit for The S*n, I hope am wrong, its just my opinion. U cannot stop the tide coming in mate
1 hour ago

Am off to gym, looking forward to Arsenal sat, ill be playing u'll be writing #livingthedream later #helmets
1 hour ago

Every journo who is giving it bigguns to me here trying to raise their followings, I've got more than u all combined, shows who relevant u r
1 hour ago

@
@SunSteveBrenner ill have retired and be enjoying my family and life probably, what about u? Where will u be working? Ha
1 hour ago

Just remember if Pleat wants to have a go at me and my life, I may will take aim straight back. #peopleinglasshouses #3mph
1 hour ago

@
@henrywinter I think papers will cease to exist mate, or circulation greatly reduced, that's why there's app's for i pad etc etc. IMO anyway
1 hour ago

@
@DesKellyDM no need to boast, ur not in the same stratosphere as me numbnuts, just putting u firmly in ur place, u spineless nugget
1 hour ago

Am sure they think all footballers are knobs, that are just gonna let public schoolboys abuse them, think again lads. We have a voice now!!!
1 hour ago

Newspapers will be a thing of the past in 10yrs, yesterdays stories today, social media is the future. I know it, u know it, they know it...
1 hour ago

@DesKellyDM @ollieholtmirror are use to still saving up for an Ipad2? #peasants
1 hour ago

Holt and Kelly, biggest pair of melts out there. Don't forget lads, I can do ur job better than u, can u do mine? Didn't think so #helmets
1 hour ago

@
@DesKellyDM was gonna used Vordermann but to easy that one. Hope u rev this up, am game for putting u right down, research done on #helmet
1 hour ago

@ollieholtmirror "journalistic equivalent of holding a digestive biscuit in a cup a tea for a second to long" Go back under ur stone #nugget
2 hours ago

@
@DesKellyDM been waiting for u "the journalistic equivalent of Chantelle Houghton" #celebwannabe
2 hours ago

"For every action, there's an equal and opposite reaction"
2 hours ago

@
@OllieHoltMirror now u know how I feel ever time I read an article of urs! Are u the journo who wore an alice band like Beckham? #dickhead
2 hours ago

@OllieHoltMirror if Pleat wants to raise his head above the parapet, then he's fair game. Same as I am for u and vice-versa #helmet
4 hours ago

@
@OllieHoltMirror why do u not just pass footballing judgement then? Hypocrite. Why r u so concerned with what players do off the field?
4 hours ago

@
@OllieHoltMirror am not judging. U'll find am responding to his judgement!!! U still judge me don't u? maybe I should judge u? #glasshouses
4 hours ago
»

Just heard David Pleat's comments from last wk, should he be having a pop at anyone? Really??? #3mph
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM