20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joey Barton  (Lest 395088 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Joey Barton
« Svar #2101 på: 03. Aug. 2011, 12:21 »
Føler Ashley og co har mye mer støtte på denne siden en den Engelske, noe vi også så på sporten i går.
Noen så vet hvordan man får innpass på denne siden newcastle-online.org ?
Di fleste er nå hvertfall på Joey sin side.

Siste nytt fra Joey :
"Just because ur [sic] told to jump, it does not necessarily mean u have to. I may choose to stand perfectly still. It's my right...just a thought,"

Bli i klubben ett år til og bli en legende !!!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2102 på: 03. Aug. 2011, 12:36 »
Bli i klubben et år til å heve lønn... Det er ingen andre som vil betale han like godt...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Dahl78

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2103 på: 03. Aug. 2011, 12:42 »
En tanke som slo meg er at virker som om de supportene som er ekstremt i mot Ashley & co som får bare enda mer blod på tann etter hvert som spillere kritiserer klubbledelsen. Det kan vær fleste parten av de som tar en form for parti med Barton. Men jeg skal være forsiktig med å være påståelig da jeg egentlig ikke sitter med noe fakta som tilsier det...

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2104 på: 03. Aug. 2011, 12:46 »
Bli i klubben et år til å heve lønn... Det er ingen andre som vil betale han like godt...

Forteller jo litt om "fotballspilleren" Joey Barton hvis han hadde gjort det  ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #2105 på: 03. Aug. 2011, 12:55 »
Håper han finner seg en ny klubb. Han kommer ikke til å få spille noe mer i Newcastle-trøya. Hvis han blir, så ødelegger han bare for seg selv. Klubben skylder han ingenting!
« Siste redigering: 03. Aug. 2011, 13:34 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

dagr

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2106 på: 03. Aug. 2011, 12:59 »
Håper han finner seg en ny klubb. Han kommer ikke til å få spille noe mer i Newcastle-trøya. Hvis han blir, så ødelegger bare for seg selv. Klubben skylder han ingenting!

/agree

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2107 på: 03. Aug. 2011, 13:27 »
Tror nok snarere det er for å irritere Mike mest mulig....

Blir i så fall ett kraftig dilema for AP. Han mener JB er sin beste spiller, men da vises det utad at han ikke har alt han skal si på lagutaket en gang....

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2108 på: 03. Aug. 2011, 13:47 »
Eller så er det et pressmiddel for å få Newcastle til å betale et mellomlegg på lønn ut kontraktsperioden om han går til en annen klubb. Ikke godt å si, men om han blir i klubben i et år til slik tingene er nå på trass, så må jeg si at det ikke akkurat taler for at Barton er så skinnhellig og glad i klubben som han liker å fremstille seg som.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2109 på: 03. Aug. 2011, 16:01 »
Eller så er det et pressmiddel for å få Newcastle til å betale et mellomlegg på lønn ut kontraktsperioden om han går til en annen klubb. Ikke godt å si, men om han blir i klubben i et år til slik tingene er nå på trass, så må jeg si at det ikke akkurat taler for at Barton er så skinnhellig og glad i klubben som han liker å fremstille seg som.

Akkurat dette har jeg lurt på en god stund nå. Barton har sutret noe voldsomt etter at Nolan dro, og nå har han sakte men sikkert presset seg ut av klubben på egen hånd ved å sette seg selv i oposisjon mot alt og alle på en måte som ingen klubb ville godtatt. Samtidig snakker han om "honour and pride" og om "storklubben Newcastle", ingen tvil om at han da kjøper seg inn i fansens hjerter samtidig som han kaster råtne egg og tomater mot styret som han beskylder for å ødelegge klubben.

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2110 på: 03. Aug. 2011, 16:45 »
elsker fyren, håper han blir ut kontrakta!!

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2111 på: 03. Aug. 2011, 17:31 »
Utrolig trist hendelse dette har utviklet seg til, men stiller meg bak avgjørelsen om å ikke gi ny kontrakt til Joey Barton. Synes han har opptrådt veldig uproffesjonelt. Det smarteste han kunne gjort var å slette twitter kontoen sin, oppføre seg overfor lagkamerater, støtteapparat osv, og heller konsentrert seg om eget spill. Han har uttalt utallige ganger at han ikke ville forlate Newcastle, i den situasjonen han har vært i de siste årene, synes jeg ikke han har gjort veldig mye for å fortjene å bli. Det er allmennviten at du ikke skal kritissere arbeidsgiver på sosiale medier.

Missforstå meg rett, jeg synes Joey Barton spillte en veldig god sesong ifjor, og beviste at han har premier league nivå, og vel så det. Hadde selv håpet på et annet utfall i denne saken, men det var aldri en annen utvei.

Håper Joey Barton finner seg en ny klubb så fort som mulig, og kommer med en ny kjempesesong (med untak mot Newcastle ;)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #2112 på: 03. Aug. 2011, 17:45 »
Hvis fyren nå på trass nå bestemmer seg for å stå på lønningslisten for å heve lønn og spre dårlig stemning innad i klubben, så faller han mange hakk på min liste i hvert fall. Nå som han har sutret i såpass mange måneder, så skulle man bare tro han skulle være fornøyd med å kunne selv søke etter ny arbeidsgiver uten noe mer tull.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2113 på: 03. Aug. 2011, 18:49 »
Lurer på om Smith er vår best betalte spiller nå som Barton og Enrique drar.. :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2114 på: 03. Aug. 2011, 19:00 »
Mener Colo har størst, er det ikke slik?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida