20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?  (Lest 24801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?
« Svar #60 på: 19. Juni 2007, 22:47 »
Vell.Nå virker det som at detta er en kamp mellom Dortmund og Newcastle så blir veldig spennende å se hvem som kaprer Rozenhal.Rozenhal som backup?? Nei HVIS vi får han så er han nok ment for første elveren.

Så da kjøper vi en midtstopper til, som er dårligere en Rozenhal?  Der lukter ikke akkurat topp 6 av det. Ben Haim skulle vell egentli danne et parr me taylor, men nå faller vi tilbake på Rozenhal. ikke bra.

Hvorfor vi skal kjøpe en som er dårligere? Det er jo det jeg mente når jeg siterte at du sa at han sikkert var ment for første 11`eren.  Vi må ha 2 stoppere, og kjøper vi Rozenhal som skal spille i start 11, blir den andre midtstopperen vi kjøper nødt til å være dårligere.

Hvorfor skulle ikke det være bra? Jeg stoler hvertifall på Big Sams kvaliteter såpass at jeg føler meg sikker på at han aldri ville ha kjøpt inn noe som IKKE forsterker laget..med andre ord : Rozenhal er da er forsterkning eneste som blir utfordringa med Rozenhal blir åssen han vill tilpasse den engelske spillestillen å selve overflyttninga til Newcastle men det er sånt som kan skje med alle man kjøper fra andre ligaer selvom personlig så er jeg optimistisk til Rozenhal  å tror han vill gjøre det bra hos oss.Også når vi nå har en manager som er utrolig dyktig på å få mere ut av spillerne å få dem mere tillpassnings dyktige.Hvorfor skulle vi kjøpe en midstopper til som er dårligere en Rozenhal? Vi kan da like godt kjøpe en bedre..eller en på samma klasse som Rozenhal.Rozenhal kan i likhet med andre forsvar kjøp vi kommer til å gjøre bli brukt i et rotasjons system også men behøver ikke bety av den grunn at kjøpa blir dårligere .Langt ifra!.Big Sam kjøper de spillerne han mener er GODE nok for laget og som ikke minst som forsterker laget.Han vill aldri hente skrap til klubben bare for panikk kjøp iforholden til andre managere vi har hatt i klubben.Jeg stoler fullt å helt på Big Sam ;D
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 20. Juni 2007, 00:31 »
Her er artikkelen fra "The Daily Mail", hvor det står at Newcstle har forbedret budet sitt på Rozehnal:http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=463062&in_page_id=1779&ct=5
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #62 på: 20. Juni 2007, 00:36 »
Det jeg stiller meg spørrende til er om David virkelig vil spille for Newcastle.
Syns Sam har rett i at det får gå en grense for hvor mye rot det skal være frem og tilbake, før eller seinere må spilleren ta et standpunkt over hvor han vil spille.
Håper virkelig at rozenhal virkelig vil spille for oss og at han får et Newcastle hjerte.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 20. Juni 2007, 12:12 »
Tror dette står litt på PSG også. De er uten tvil interessert i å tjene mest mulig på et salg av en av sine beste spillere, og da trenger jo ikke de å forhaste seg i noe som helst. Spesielt ikke dersom det er minst to klubber som er interessert. Ifølge de siste rapportene nå kan det tyde på at Dortmund har kaste inn hånkleet og i såfall skulle vel veien ligge åpen for Newcastle. Denne "frem og tilbake" greia er ifall langt bedre enn hva vi var vitne til ifjor sommer da det ikke skjedde noe. Det er iallfall et godt tegn at det skjer noe nå.

djmattis

• Gjest
« Svar #64 på: 20. Juni 2007, 12:54 »
Er faktiskt helt enig med deg. Godt å se at vi satser på smarte kjøp istedet for å slenge unna masse penger unødvendig.
Jeg har tro på den "Arsenal" måten å gjøre kjøp på faktisk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 20. Juni 2007, 15:59 »
Jeg har prøvd å mane til edruelighet jeg også. Vi skal være glad for at det i det hele tatt skjer noe. Nå legger vi inn bud, før vi vender oppmerksomheten mot andre mulige spillere vi kan prøve å kjøpe. I fjor sommer satt vi på gjerdet hele forbanna sommeren uten å legge inn et eneste konkret bud.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #66 på: 20. Juni 2007, 17:05 »
Går rykter om at vi har lagt inn bud på Maceo Rigters også nå. Han er passe ung og virker som han har både fart og fysikk, men ser ikke helt at han kan bli noe annet enn stallfyll..
Oscillons From The Anti-Sun

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 20. Juni 2007, 17:29 »
Går rykter om at vi har lagt inn bud på Maceo Rigters også nå. Han er passe ung og virker som han har både fart og fysikk, men ser ikke helt at han kan bli noe annet enn stallfyll..
Stallspillere som ikke koster mer enn £200 000 (som var antydet) er helt akseptabelt etter min mening, spesielt dersom det er et 23 år gammelt talent. Ikke noe minus at han kommer fra Nederland heller. Mange spillere fra treskolandet som gjør det bra i Premier League.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 20. Juni 2007, 17:36 »

Hvor er disse ryktene ?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #69 på: 20. Juni 2007, 17:48 »
Denne Maceo Rigters fra Nederland har jeg hørt  mange klubber er interisert i.Har ingen anelse om hvor god denne spilleren er selv men alltid intresangt å artig med rykteflom rundt Newcastle å spille kjøp ;D.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 20. Juni 2007, 20:19 »
Nå kan jo Big Sam forhøre seg med James Milner og ikke minst Steven Taylor om denne Rigters. Nederland U21 spiller mot England U21 (semifinale i U21 mesterskapet) og etter at England her ledet siden rett før pause så utlignet ingen andre enn nettop Maceo Rigters for Nederland. For de som er interessert i hvordan kampen gikk så pågår den ennå (ekstra omganger).

djmattis

• Gjest
« Svar #71 på: 20. Juni 2007, 20:19 »
Skulle akkuratt til å skrive, han skårte i det 89 min. hehe

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 20. Juni 2007, 20:23 »
Newcastle har vel såvidt også vært linket til Ryan Babel og Royston Drenthe, syns begge har gjort en OK match for det nederlandske U21 ladslaget i kveld. Drenthe med sitt lange flagrete rastahår ble forresten sammenlignet med Edgar Davids av kommentatoren i første omgang, "bare en litt raskere utgave" vistnok...

djmattis

• Gjest
« Svar #73 på: 20. Juni 2007, 20:50 »
Straffer nå ser det ut som.

djmattis

• Gjest
« Svar #74 på: 20. Juni 2007, 20:52 »
får håpe taylor eller milner får skyte en straffe hver da :D

MILNER putta sin!!! :D
han royce drethe bomma på sin stang ut
håper for en gangs skyld at england vinner. mye pga milner og taylor.

sudden death straffer nå
reo coker bomma så nå er nok slaget tapt, nederland kan avslutte dette
men nieda nederland bomma noe jævlig, haha

9 straffer hver nå. nederlandske treneren vil tvinge taylor til å ta straffen sin, taylor nekter sier han er for skadet
taylor må ta straffen OG SKÅRER!! begge newcastle spillerne har putta, nydelig

Milner putter sin andre straffe, tror de har skuddt 12 hver nå, hehe tar aldrig slutt
« Siste redigering: 20. Juni 2007, 21:10 av djmattis »