20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?  (Lest 24686 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?
« Svar #75 på: 20. Juni 2007, 21:12 »
Sykt. Noble og Maduro scorer.

Hoyte scorer.

Janssen scorer.

Derbyshire bommer(!)
« Siste redigering: 20. Juni 2007, 21:14 av Fredrik »
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #76 på: 20. Juni 2007, 21:14 »
hahaha så bomer de igjen, ahahaha herregud
ferdinand bommer straffen etter, nå må vel nederland klare å avgjøre

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 20. Juni 2007, 21:15 »
OMG :o

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 20. Juni 2007, 21:17 »
Synd. Ferdinand er ingen notorisk straffeskytter.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 20. Juni 2007, 23:45 »
tilbake til tema:
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=472881&CPID=8&clid=4&lid=&title=Defender+calm+over+Magpies+move&channel=&
Virker ikke akkurat som Rozenhal er veldig ivrig på å komme til Newcastle ut ifra det som står der iallfall.

djmattis

• Gjest
« Svar #81 på: 20. Juni 2007, 23:59 »
Det er som å gå på et jobbintervju og si, jeg vil gjerne ha jobben, men det gjør ikke noe om jeg ikke får den, har det så bra allikavel. hahaha

BallaJazz

• Gjest
« Svar #82 på: 21. Juni 2007, 00:21 »
Da ser det dårlig ut med at Rozenhal kommer ::).Hvem blir da neste forsvar spiller han vill prøve seg på?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 21. Juni 2007, 00:23 »
Det virker som om Rozehnal er veldig avslappet mtp overgangen ja. Han venter  bare på beskjeder fra agenten og PSG styret. Han og familien har det fint i PSG og han har skaffet seg et navn der nede. Av den grunn har han ikke hastverk.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 21. Juni 2007, 00:47 »
tilbake til tema:
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=472881&CPID=8&clid=4&lid=&title=Defender+calm+over+Magpies+move&channel=&
Virker ikke akkurat som Rozenhal er veldig ivrig på å komme til Newcastle ut ifra det som står der iallfall.
Med disse ordene som han kommer med her mistet jeg litt av lysten på å se han i NUFC drakt neste sesong! Jeg vil at spillere som kommer til Newcastle VIRKELIG ØNSKER å spille for klubben, tørr å ta imot utfordringen og som kan være med å løfte klubben i flere år fremover!

Slik det ser ut ifra intervjuet med Rozehnal her, virker det som han mest av alt har lyst til å fortsette sin karriere i Paris S.G. Greit, så la han gjøre det også da! Det finnes flere gode forsvarspillere vi kan prøve oss på..............

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 21. Juni 2007, 10:46 »
Skjønner ærlig talt ikke hva som er problemet jeg. Hva skal han si? Han må forholde seg til kontrakten sin hvis det ikke blir noe av en overgang. Hvis han hadde sagt at han ønsket seg vekk fra PSG så ville han blitt støtt bort fra egne fans, og det ville vært en meget ugunstig situasjon hvis det ikke blir noen overgang. Synes han opptrer voksent jeg og ikke driter seg ut i media som mange andre spillere gjør.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 21. Juni 2007, 12:17 »
Joda, enig i at han fremstår meget profesjonelt der, og noe "problem" er det vel heller ikke i det som står der. Men slik det er skrevet kan det jo virke litt som om Rozenhal ville foretrukket både Dortmund og PSG over Newcastle, uten at jeg kjenner fyren selvfølgelig. Kan jo også virke som en litt småsløv holdning fra en proff kanskje: "jeg sitter bare hjemme og venter på å få en telefon om hvor jeg spiller neste sessong. Paris, Tyskland eller England, det er det samme for meg....". Men som du sier, hva kan han egentlig si?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 21. Juni 2007, 12:24 »
Siste nå er ifølge the Journal at Allardyce sitt nye tilbud er et "take it or leave it" tilbud til PSG, og at den franske hovedstadsklubben nå avgjør Rozenhals fremtid. Rozenhal selv skal vistnok ha sagt at overgangen må være i orden innen enn uke, ellers retunerer han til pre-season med PSG 27 juni, og i såfall vil han fortsette i PSG dersom overgangen ikke er i orden da.

Link

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 21. Juni 2007, 15:50 »
Kjempehyggelig at spilleren gir oss et slikt ultimatum, før klubben hans overhodet har svart på det nye budet vårt. Jeg vil ikke bli overrasket om PSG nå drar det hele ut i evigheten, og kommer til oss med et negativt svar tirsdag kveld.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #89 på: 21. Juni 2007, 19:40 »
Virker som ikke Rozenhal vill spille for oss da vill jeg heller ikke ha han.Jeg vill ha spillere som vill BLØ for drakta.