20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?  (Lest 24665 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?
« på: 05. Juni 2007, 16:05 »
Big Sam begynte på jobben i går, og det har allerede skjedd mer under to dager med han som manager enn det skjedde under Roeder hele sist sommer.

Czech Republic defender David Rozehnal is keen for a move to Newcastle United, according to his representatives.

The 26-year-old's club Paris St Germain have yet to hold direct talks with the Magpies, having already rejected a £2.7m bid from Borussia Dortmund.

"David would love to play for Newcastle," Sport Invest spokesman Eliot Vantil told BBC Sport.

"He knows manager Sam Allardyce was also a centre-back and believes he can learn from him."

He added: "Allardyce was keen to sign David back in January for Bolton and I know he came to watch him play against Wales.

"David has played for one great club, PSG, but would love to come to the Premiership and play for another.

"PSG are holding out for the right offer for their player."

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/6723321.stm
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?
« Svar #1 på: 05. Juni 2007, 16:21 »
Der har vi en spiller jeg gjerne vil ha! Men styrkingen av forsvaret kan selvfølgelig ikke stoppe der.

Ah, dette ser ut til å bli en god sommer, med mange folk inn.

Etter dette er det bare inn med Gudjohnson, inn med to forsvarere, og gjerne også en ny mann på midtbanen når N`Zogbia/Luque selges, noe de sikkert blir. Og til pass for dem.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
« Svar #3 på: 06. Juni 2007, 13:46 »
Dette er bevis nok for meg ihvertfall hva en autorisert trener kan få til.
Trodde ikke Sam skulle få såpass respons men dette er bare helt genialt.
Håpet begynner sakte og sikkert komme tilbake.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Juni 2007, 16:29 »
Autorisert trener? Hvis jeg forstår ordet autorisert riktig, så er Roeder mer autorisert enn Allardyce, som såvidt jeg har forstått ikke har trenerlisens.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #5 på: 06. Juni 2007, 21:18 »
FLOTT!
Viduka og Barton er så godt som klar! Rozehnal er vel også klar innen denne uka. Blir bra detta!
Howay the Lads!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 06. Juni 2007, 22:24 »
Autorisert trener? Hvis jeg forstår ordet autorisert riktig, så er Roeder mer autorisert enn Allardyce, som såvidt jeg har forstått ikke har trenerlisens.

Helt riktig. Roeder er mer "autorisert" trener enn Allardyce.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 06. Juni 2007, 22:28 »

Helt riktig. Roeder er mer "autorisert" trener enn Allardyce.
Har ikke Allardyce alle papirene han trenger da? Isåfall ikke, hvilke kurs mangler han som Roeder har?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 06. Juni 2007, 22:31 »
Han har alt han "trenger" for å være manager i Premier League, men det er fordi han begynte som manager før reglene om at man måtte ta trenerkurs kom. Allardyce har ikke tatt dette kurset, som Roeder nå akkurat er ferdig med...

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 07. Juni 2007, 07:13 »
Ordet Djmattis selvsagt jakter på er "autoritær". Ikke vanskelig å gjette seg til det, og heller ikke vanskelig å skrive feil med slike ord. Spesielt om man er svensk. :P

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Juni 2007, 13:47 »
Rozehnal ble kåret til PSGs beste spiller samt at han kom på årets lag i den franske ligaen! Noen som vet hvorfor han går så billig?

Har også tenkt på det samme, men kommer ikke på en god forklaring rundt akkurat dette. Det er jo lommerusk faktisk
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

djmattis

• Gjest
« Svar #11 på: 07. Juni 2007, 14:47 »
Lerbakk:
Du har så rett, 13 år i det her landet og jeg sliter fortsatt med språket, haha
Tror jeg snart må gå på norsk kurs eller noe faktisk, har en tendens til å havne "midt i" språkene noen ganger.
Har alltid fått bra norsk karakterer men akkuratt talen blir det fortsatt at jeg må stå og tenke ut ord før jeg skriver eller prater, er det et svenskt ord eller et norskt? hehe
Men hey livet er ikke vanskligere enn som så.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #12 på: 07. Juni 2007, 14:53 »
Rozehnal håper jeg vi virkelig få henta!.Har troa på at han vill forsterke forsvaret SYNELIG ;D

djmattis

• Gjest
« Svar #13 på: 07. Juni 2007, 14:59 »
Han har blitt kåret til PSG player of the year, og er med på årets lag i franske ligaen.
Derfor er det 3 ting som bekymrer meg med han kisen her.

1. Hvorfor vill PSG selge han?
2. Hvorfor vil de selge han så billig?
3. Hvorfor vil ingen av de store lagene ha han?

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 07. Juni 2007, 15:04 »
Han har blitt kåret til PSG player of the year, og er med på årets lag i franske ligaen.
Derfor er det 3 ting som bekymrer meg med han kisen her.

1. Hvorfor vill PSG selge han?
2. Hvorfor vil de selge han så billig?
3. Hvorfor vil ingen av de store lagene ha han?

1. De trener sikkert penger.
2. Lite interesse av uviss grunn.
3. Det store lagene trenger han ikke.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg