20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?  (Lest 24556 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

djmattis

• Gjest
Sv: David Rozehnal følger etter Barton og Viduka?
« Svar #45 på: 18. Juni 2007, 16:07 »
Som jeg skjønnte så kunne ikke Dortmund gå mye lenger enn 3,6 mp.
For en sånn spiller som vi trenger så skal vi vel klare å putte 4 mp??

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 18. Juni 2007, 16:17 »
Som jeg skjønnte så kunne ikke Dortmund gå mye lenger enn 3,6 mp.
For en sånn spiller som vi trenger så skal vi vel klare å putte 4 mp??

Ja, antageligvis. Jeg har ikke sett Rozenhal særlig mye selv, så jeg bør ærlig talt ikke uttale meg om hva han er verdt eller ikke. Men for å si det på en annen måte: det finnes mange stoppere som er bedre enn Huntington og Ramage pr idag (altså stoppere vi da trenger), som IKKE er verdt £4 mil. Selv om vi sårt trenger forsterkninger syns jeg ikke vi skal betale for mye over markedspris for spillerne. Men som sagt: jeg er ikke den rette til å verdsette\sette prisen på David Rozenhal.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 18. Juni 2007, 19:20 »
4mp er han verdt. Akkurat som jeg mener Baines er verdt 5mp, skjønner ikke hva som tar så lang tid
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 18. Juni 2007, 22:34 »
Despite reports on Monday that Bundesliga side Borussia Dortmund were in pole position to capture the signing of David Rozehnal, we understand that the defender is close to making the switch to Tyneside.

The Czech international defender who turns 27 next month is currently on the books of Paris St.Germain where he's their player of the year.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #49 på: 18. Juni 2007, 23:03 »
Jeg håper virkelig på denne signingen, hvor jeg enn leser om David så er det utelukkende positive ting, tror ikke jeg sett et eneste sted at han gjort noe negativt.
Akkurat slike spillere trenger vi, spillere som holder seg unna drama ala Bellamy/Robert...
Den dagen jeg ser denne signingen offisiellt på skysports eller nufc hjemmesidene da skal ejg hoppe av glede. kanskje ta meg en pils også.

djmattis

• Gjest
« Svar #51 på: 19. Juni 2007, 13:55 »
Ene dagen er Newcastle foran andre dagen er dortmund foran, blir ikke klok på det her, hehe

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 19. Juni 2007, 16:03 »
Nei, en blir ikke så klok på det, derfor forholder jeg meg til hva Big Sam sier og gjør, og det får jeg ikke vite gjennom SkySports, det får jeg vite gjennom The Journal eller Evening Chronicle.
Big Sam lar seg ikke stresse, og det er det viktigste.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 19. Juni 2007, 16:56 »
Tipper han er klar i løpet av neste uke
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 19. Juni 2007, 17:08 »
tror dere at Roezenhal skal danne et par med taylor? eller blir han backup?

Jeg håper vi kjøper Rozenhal + en klasse stopper.

ikke Roezenhal + bramble2
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #55 på: 19. Juni 2007, 18:17 »
Vell.Nå virker det som at detta er en kamp mellom Dortmund og Newcastle så blir veldig spennende å se hvem som kaprer Rozenhal.Rozenhal som backup?? Nei HVIS vi får han så er han nok ment for første elveren.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 19. Juni 2007, 18:50 »
Vell.Nå virker det som at detta er en kamp mellom Dortmund og Newcastle så blir veldig spennende å se hvem som kaprer Rozenhal.Rozenhal som backup?? Nei HVIS vi får han så er han nok ment for første elveren.

Så da kjøper vi en midtstopper til, som er dårligere en Rozenhal?  Der lukter ikke akkurat topp 6 av det. Ben Haim skulle vell egentli danne et parr me taylor, men nå faller vi tilbake på Rozenhal. ikke bra.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

BallaJazz

• Gjest
« Svar #58 på: 19. Juni 2007, 20:32 »

Så da kjøper vi en midtstopper til, som er dårligere en Rozenhal?  Der lukter ikke akkurat topp 6 av det. Ben Haim skulle vell egentli danne et parr me taylor, men nå faller vi tilbake på Rozenhal. ikke bra.

Hvorfor skulle ikke det være bra? Jeg stoler hvertifall på Big Sams kvaliteter såpass at jeg føler meg sikker på at han aldri ville ha kjøpt inn noe som IKKE forsterker laget..med andre ord : Rozenhal er da er forsterkning eneste som blir utfordringa med Rozenhal blir åssen han vill tilpasse den engelske spillestillen å selve overflyttninga til Newcastle men det er sånt som kan skje med alle man kjøper fra andre ligaer selvom personlig så er jeg optimistisk til Rozenhal  å tror han vill gjøre det bra hos oss.Også når vi nå har en manager som er utrolig dyktig på å få mere ut av spillerne å få dem mere tillpassnings dyktige.Hvorfor skulle vi kjøpe en midstopper til som er dårligere en Rozenhal? Vi kan da like godt kjøpe en bedre..eller en på samma klasse som Rozenhal.Rozenhal kan i likhet med andre forsvar kjøp vi kommer til å gjøre bli brukt i et rotasjons system også men behøver ikke bety av den grunn at kjøpa blir dårligere .Langt ifra!.Big Sam kjøper de spillerne han mener er GODE nok for laget og som ikke minst som forsterker laget.Han vill aldri hente skrap til klubben bare for panikk kjøp iforholden til andre managere vi har hatt i klubben.Jeg stoler fullt å helt på Big Sam ;D

Papa Tuna

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #59 på: 19. Juni 2007, 21:59 »
Er lei av hele Rozenhal "kommer i morgen, eller nei neste uke" Ka så tar så lang tid da? Det er vi og "fattige eller nesten konkursse" Dortmund som ønsker denne spilleren...

Eneste grunn må være at Big Sam venter på at Ashly åpner sekken og driter ut noen hundre millioner snart!!
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"