20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem ønsker du som ny Newcastle manager?

Alan Shearer
12 (21.4%)
Svennis
6 (10.7%)
Big Sam
22 (39.3%)
Ronald Koeman
5 (8.9%)
Kevin Keegan
7 (12.5%)
Lee Clark
0 (0%)
Gordon Strachan
2 (3.6%)
Steve Bruce
1 (1.8%)
Mark Hughes
1 (1.8%)
Nigel Pearson
0 (0%)

Stemmer totalt: 54

Skrevet av Emne: AVSTEMMING: Ny Manager  (Lest 15445 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: AVSTEMMING: Ny Manager
« Svar #75 på: 08. Mai 2007, 21:58 »
So right. Egentlig skal ikke Allardyce ha noe å tape. 13.plass må han komme seg over for å gjøre det bedre enn Souness og Roeder. At du legger et topp 6 krav og det forventningspresset på han er rart for meg. Jeg vil ta alt som en bonus neste sesong, når vi kommer høyt på tabellen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #76 på: 08. Mai 2007, 22:07 »
Alle vet at han har gjort det bra med lite penger i Bolton. MEN, han har aldri vist hva han kan gjøre i en toppklubb med mye penger. Jeg vil ikke at Newcastle skal være en prøvekanin enda en gang. Det er det vi blir med Allardyce ved roret.

Vi ER ikke en toppklubb med mye penger (selv om vi liker å tro det).

Jeg er enig med Joakim i at Svennis er en MYE bedre manager enn den onde trollmannen, ja kanskje en av de beste i hele verden, men han er alt for utsatt for sladrepressen. Det siste vi trenger i NUFC er en som skryter av at han kjenner Beckham, eller som er mer glamorøs enn spillerne sine. det er litt som med Clinton/Bush (Han mannen med hjernen ble tatt for å ha menneskelige drifter, mens han uten hjernen er uklanderlig "kristen familiemann") Medias dekning går som regel ikke på hva man presterer, men på hvilken bimbo man p***r  ;) Vi trenger ro til å bygge, og min mening er at Big Sam er mannen for oss. Hvis Hitzfeldt, Hiddink eller Van Gal vil, så kan vi ta en av dem isteden, men realistisk sett så mener jeg Allardyce er det beste for oss på dette tidspunkt.

OG: vi skal selvfølgelig stille krav til ham. Han er stor gutt og takler det. Målet for neste sesong må være europacup uten intertoto. Det er jo håpløst hvis vi skal slå oss til ro med at everton, blackburn, pompey og co skal ligge foran oss ennå en sesong..
« Siste redigering: 08. Mai 2007, 22:15 av bjørni »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 08. Mai 2007, 22:08 »
Nå er det liten tvil om at Svennis har vunnet mye skvip. Om Svennis har lykkes som klubbmanager kan man også si det samme om Souness. Svennis har et 2-3 titteler som klubbmanager som er sterke.
Souness og Svennis.... Det er tydelig at vi har delte meninger her. Min mening er at å vinne Scudettien med Lazio er meget imponerende. Her snakker vi om et lag som i beste fall var det tredje beste laget i sin liga ut ifra omstendighetene, og sannsynligvis ikke engang det heller. I tillegg til at vi snakker om en av verdens beste ligaer.
Din mening er tydligvis at noe av det på den "merittlista til Souness" som addis postet kan måle seg med det skvipet jeg sikter til ovenfor. Overraskende, men du har selvfølgelig rett til å ha din mening...  ::)

I bestefall det tredjebeste laget? Vet du egentlig hvilket lag Lazio hadde på den tiden?
Ja, og kan ikke si at jeg ser noen som helst grunn til å endre min oppfatning av den grunn heller.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 08. Mai 2007, 22:13 »
Joakim: Her forsvarer du Roeder i tykt og tynt uansett hva som skjer. Faktum er at vi ligger an til en 13 plass denne sesongen. Hvordan i huleste kan du da forlange at Big Sam skal få oss opp på en topp 6 plassering allerede til neste sesong? Hadde du vært fair hadde du gitt Sam de samme kriteriene du gir Roeder.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 08. Mai 2007, 22:15 »
Målet neste år bør være UEFA cup. Å sikte noe høyere tror jeg bare er dumt.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 08. Mai 2007, 22:38 »
Topp 6 er i mine øyne et minimum, og vi bør ikke være fornøyd med topp 6 for lenge. Innen tre år bør vi utfordre topp 4. Såpass gode skal vi være!
Å si at topp 6 er et minimum er for idioti, hvorfor skal vi legge så hardt press på Allardyce den første sesongen? Vi er ikke et topp 6 lag, og vi er i hvertfall ikke i nærheten av å være et topp 4 lag.

For min del så sier jeg topp 10 neste år, og en økning på ca 2-3 plasser i årene fremmover. Hvis vi utfordrer for topp 5 om 4-5år er jeg VELDIG fornøyd.

Hvorfor i all verden er det idioti å ta sikte på en topp 6 plassering? Er du klar over at vi har en av de dyreste stallene i ligaen, og at med ressursene vi har og legger ned bør det nesten kunne forventes! Enig med deg at vi ikke skal bli skuffet dersom vi ender blandt de 8, men hva er poenget med å ansette ny manager dersom vi ikke kan stille krav til han?

Er du fornøyd om vi utfordrer for topp 5 om 5 år? Vi burde UTFORDRE for topp 5 denne sesongen!! Tror alle her er enige i at dette har vært en katastrofe sesong, og vi er bare 15 poeng bak everton på 5 plass. Hvor mange poeng under kan man være for å regnes som utfordrer? 6? I så fall sier du indirekte at du er fornøyd om vi vinner 2-3 kamper mer om 5 år...

Her synes jeg du sier mye rart og egentlig ikke har lest det som er blitt skrevet. Jeg sier til Joakim at jeg synes det blir dumt å si at vi MINIMUM skal komme på en 6 plass. Det er stor forskjell på "minimum" og "ta sikte på" som du selv sier. Jeg er jo selvfølgelig enig i at vi bør gjøre alt i vår makt til å komme så høyt som mulig, men å sette minimumskravet på 6 plass mener jeg er tull.

Og du kan ikke helt ærlig mene at det laget vi har nå bør utfordre topp 5? Hvordan i jesusrike skal vi klare å utfordre topp 5 uten forsvar?! Newcastle vi "aldri" blande seg inn blandt topp 4 klubbene, hvertfall ikke før på mange mange år. Og det er på tide at folk åpner øynene sine å ser hva som faktisk skjer! Vi har nå gjort ET av MANGE skritt for å bli en toppklubb igjen, vi er fortsatt milevis unna. Og det tar år å bygge opp det Robson en gang hadde, mange år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 08. Mai 2007, 23:37 »
Når man tenker på hvilke spisser Bolton har hatt de fire siste sesongene kontra spissene til Newcastle er det enten meget sterkt av Bolton eller meget svakt av Newcastle når man tenker antall scorede mål.

Defensive langballslaget Bolton har scoret 191 mål til sammen de fire siste sesongene, mens angrepslaget Newcastle har scoret HELE 183 mål. Dette inkluderer over 1 sesong for managerene Robson, Souness og Roeder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 08. Mai 2007, 23:48 »
Kommer Sam Allardyce til NUFC er det fordi han hadde høyere ambisjoner enn det Bolton kunne gi! Om NUFC skal ligge et stykke bak de 4 store og kjempe om 5.-7. plassen, tror jeg han heller ville blitt i Bolton, det er jo der de kjemper nå!

Big Sam har høyere ambisjoner, det har også UFC og alle rundt denne klubben, så jeg tror at vi kan se enorme fremskritt allerede neste sesong! Spiller utskiftninger, trener utskiftninger, fast spillefilosofi, tryggere defensivt samt en manager som er en kløpper på taktikk vil løfte oss flere hakk med en gang! Jeg tror vi kommer til å overraske!

Superoptimisten slår til igjen!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 08. Mai 2007, 23:52 »
Kommer Sam Allardyce til NUFC er det fordi han hadde høyere ambisjoner enn det Bolton kunne gi! Om NUFC skal ligge et stykke bak de 4 store og kjempe om 5.-7. plassen, tror jeg han heller ville blitt i Bolton, det er jo der de kjemper nå!

Big Sam har høyere ambisjoner, det har også UFC og alle rundt denne klubben, så jeg tror at vi kan se enorme fremskritt allerede neste sesong! Spiller utskiftninger, trener utskiftninger, fast spillefilosofi, tryggere defensivt samt en manager som er en kløpper på taktikk vil løfte oss flere hakk med en gang! Jeg tror vi kommer til å overraske!

Big Sam kommer ihvertfall til å ta med seg et helvetes støtteapparat til Newcastle. Ingen hadde flere assistenter enn han. Mannen analyserer hvert eneste spark på ballen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 09. Mai 2007, 00:07 »

Hehe, særlig den siste setningen i innlegget ditt liker jeg\kjenner igjen.

Men jeg er også enig i det meste andre du skriver. Og det BigSam iallfall allerede har bevist, er at han får det beste ut av spillerne sine. Og da kan man jo lure på hvordan han kunne fått f.eks Titus Bramble til å se ut, eller Babayaro for den saks skyld. Grunnen til at jeg never disse to er fordi de er begge forsvarere, og forsvaret har vært verkebyllen i laget vårt altfor lenge. I tillegg vet vi at Titus KAN noen ganger, og vi har tidligere sett (i Chelsea) at Babayaro i det minste kan være en OK back. Misforstå meg rett nå, jeg vil helst se at begge to erstattes over sommeren, men endel av årets problem har jo vært at altfor mange har underprestert. Til sammenligning så ser det ikke ut som om mange av Bolton spillerne har gjort det under Allardyce. Derfor er det litt spennende å se hvem han eventuelt mener har en fremtid i det Newcastle laget han skal bygge opp.

Hva forventninger gjelder så er jeg enig i at vi bør være blant de 6-7 beste neste år. Men det viktige er at vi ikke får panikk om vi IKKE er blant topp-7 neste år, men ser at ting alikevel beveger seg i riktig retning.
Roeder fikk neppe mere tid fordi han ikke klarte å levere resultater som svarte noenlunde til forventningene. Minn bønn er at Big Sam (eller hvem som nå måtte ta over) for den tiden de trenger, hvis de er i ferd med å bygge opp noe. Og da mener jeg både fra Fat Fred og resten av dress-folket i korridorene på St.James, og ikke minst fra fansen.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #85 på: 09. Mai 2007, 04:38 »
Hehe, det er så FANTASTISK med diskusjoner og folk med forskjellige meninger og oppfatninger om ting og tang.
Jeg sitter og har et lite smil rundt munnen når jeg leser gjennom denne tråden.

Jeg vil nå bare få frem noen av mine personlige synspunkter:

Frode skrev i sitt siste innlegg nettopp det jeg også tenkte;
At Big Sam aldri hadde tatt over Newcastle hvis han ikke virkelig trodde at han kunne føre Newcastle opp blant de store i Premier League. Og når man prater om "de store" så mener man Manchester United, Chelsea, Liverpool og Arsenal. Satt i rekkefølge slik ligatabellen ser ut øverst pr. dagens dato.
Når man også ser på den samme ligatabellen, så ser man helt klart at det er et skille mellom de 4 første lagene og de lagene som kommer under der. Det gapet er nok ikke tilfeldig, slik mange kan tro.
De to siste sesongene så har de samme 4 lagene fordelt de 4 øverste plassene på tabellen seg imellom. Hvis man ser litt lengre tilbake, så har disse 4 lagene endt blant de 5 øverste lagene på sluttabellen helt siden 02/03-sesongen. (Statistikk finnes her.)
Dette er ikke tilfeldig i det hele tatt!
"De 4 store" er såpass store i engelsk fotball, og de har ressursene som skal til for å alltid havne blant de 4-5 beste lagene i serien hvert eneste år.
Så langt er vel de fleste her på forumet enige? ;)

Fra 4. plassen denne sesongen og ned så finner vi lag som Everton, Tottenham, Bolton, Reading, Portsmouth, Blackburn, Aston Villa, Middlesbrough og SÅ Newcastle... Da teller vi plass nr. 13 på tabellen.

Av disse lagene så kan jeg bare tenke meg at Tottenham, Blackburn, Everton, Aston Villa kan måle seg med Newcastle som klubb.
Av de som ligger under oss på tabellen, på nåværende tidspunkt, så kan det bare nevnes Manchester City som kan måles med disse. (West Ham kan ennå ikke sees i dette sjiktet siden de har nylig blitt en "nyrik" klubb og ikke kan sees på som stor klubb ennå og Bolton har jeg aldri sett for meg som en stor klubb.)
Av de nevnte lagene igjen som kan sees på som en "stor" klubb i Premier League, så stiller vel Newcastle og Tottenham i førersetet.

Derfor er det ikke noe dumt eller tåpelig i det hele tatt å forvente at Newcastle skal kjempe om 5.-6. plassene hvert eneste år. Og med 5.-6. plassene så betyr det europacup uten kvalifisering gjennom Intertoto.
Dette har styret i Newcastle som sin klare målsetning, og det ble også banen for Glenn Roeder og en del av hans forgjengere.

Vi kan ikke slå oss til ro med å være dårligere enn lag som Blackburn, Everton, og Portsmouth, som bjørni tidligere har påpekt.
Vi må ha ambisjoner, og ambisjonene våres skal MINST være europacup-plass hver eneste sesong!

Newcastle United ER en toppklubb!
Det er ikke noe vi bare tror... Vi VET det.
Newcastle har det engelske ligasystemets 3. største stadion, målt i tilskuerkapasitet. Det betyr at vi har Englands 5. største stadion når Wembley og Millennium Stadium tas med i lista.
Vi gir lønninger til våre spillere som andre "mellomstore" klubber bare kan drømme om, og vi har råd til å kjøpe en del av verdens beste spillere, bare de ønsker å dra til oss.

Derfor skjønner jeg ikke hvorfor folk tror det er så absolutt vanskelig å blande seg i dette '"mellomsjiktet" og spille om 5. plassen allerede neste sesong når f.eks. Portsmouth, som har kjempet mot nedrykk hver eneste sesong siden de rykket opp i 03/04-sesongen, plutselig ble et bedre lag med Kanu og ikke minst, Sol Campbell.
Og dette skjedde jo i løpet av denne sesongen!
Så hvorfor skal det ikke være mulig for vår nye manager å skaffe oss ett par gode forsvarspillere og få i gang en skikkelig spillestil i løpet av sommeren og den første sesongen?

Ta et eksempel til;
Lillestrøm og Tom Nordlie.
Nå leder dette laget tippeligaen med sine 13 poeng, men Nordlie kom først til Lillestrøm ifjor vinter etter at sesongen var over. Derfor har Lillestrømspillerne bare fått forsesongen på seg til å spille inn Nordlies 4-3-3-formasjon og taktikken som medfølger.
I de kampene som Lillestrøm har spilt hittil i Tippeligaen, så kan man ikke helt si at de har spilt helt ut av formasjon og at spillemønsteret ikke sitter ennå. Det har de hatt god tid til å trene på før sesongen startet. Og selv om det ikke sitter helt perfekt ennå, så kan man se at spillerne kjenner nå ganske mye til spillesystemet.

Og nettopp dette vil også gjelde for alle andre lag, inkludert Newcastle.
Det er jo ikke slik at det tar 2-3 sesonger før man kan spille inn et spillemønster og spille inn et lag. Dette kan gjøres i løpet av noen måneder i preseason.

Så jeg synes enkelte her har gitt helt opp laget når de mener at Newcastle skal først "stjele" ett par plasser i  sesongene som kommer og deretter etter 3-4 år kan håpe på å kjempe om 5. plassen i Premier League...
5. plassen bak "de 4 store" må være et realistisk mål for oss så snart som mulig, ellers er det vel ikke noe mer man kan glede seg til i sesongene som kommer?

Etterhvert må også en så stor klubb som Newcastle ta for seg som mål å utfordre posisjonen til "de 4 store".
Det er dette som er drømmen min, drømmen til alle Newcastle-supportere og også drømmen til styret i Newcastle United. Det gjør absolutt ingenting om man får med seg noen cuptitler på veien, da betyr det at laget er på gang til noe stort og at vår nye manager har gjort noe riktig.
Det igjen betyr også at manageren får ro til å bygge opp laget sitt i ro og mak.
For jeg kan vedde på at selv om folk sitter og hyller Big Sam opp i skyene akkurat nå, så vil pipen få en annen lyd hvis han etter to sesonger fremdeles kjemper om 7.-8. plasser i ligaen og heller ikke har fått suksess i noen cupturneringer.

Jeg nevner på nytt igjen at jeg ikke tviler på Sam Allardyce sine managerevner, og jeg tviler ikke på at han er en god manager.
Men jeg er skeptisk til om han er den rette til å bringe oss den siste biten helt opp til toppen. Jeg orker bare ikke å gjenta meg selv her, de som vil vite hvorfor kan jo lese mitt innlegg i denne tråden.
(Men hvis han er det beste vi kan få akkurat nå, så er vel han vår beste sjanse akkurat nå da...:P)

Så tilgi meg, kjære forumdebattanter, for at jeg ikke har den like store troen på Big Sam som majoriteten her, men jeg velger å være nøkternt, så får Big Sam overraske meg positivt i årene som kommer.
(Vel å merke HVIS han får jobben...;))

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 09. Mai 2007, 13:54 »
Topp 6 er i mine øyne et minimum, og vi bør ikke være fornøyd med topp 6 for lenge. Innen tre år bør vi utfordre topp 4. Såpass gode skal vi være!
Å si at topp 6 er et minimum er for idioti, hvorfor skal vi legge så hardt press på Allardyce den første sesongen? Vi er ikke et topp 6 lag, og vi er i hvertfall ikke i nærheten av å være et topp 4 lag.

For min del så sier jeg topp 10 neste år, og en økning på ca 2-3 plasser i årene fremmover. Hvis vi utfordrer for topp 5 om 4-5år er jeg VELDIG fornøyd.

Jeg sier til Joakim at jeg synes det blir dumt å si at vi MINIMUM skal komme på en 6 plass. Det er stor forskjell på "minimum" og "ta sikte på" som du selv sier. Jeg er jo selvfølgelig enig i at vi bør gjøre alt i vår makt til å komme så høyt som mulig, men å sette minimumskravet på 6 plass mener jeg er tull.

Og du kan ikke helt ærlig mene at det laget vi har nå bør utfordre topp 5? Hvordan i jesusrike skal vi klare å utfordre topp 5 uten forsvar?! Newcastle vi "aldri" blande seg inn blandt topp 4 klubbene, hvertfall ikke før på mange mange år. Og det er på tide at folk åpner øynene sine å ser hva som faktisk skjer! Vi har nå gjort ET av MANGE skritt for å bli en toppklubb igjen, vi er fortsatt milevis unna. Og det tar år å bygge opp det Robson en gang hadde, mange år.

Hvor lave målsetninger er det mulig å ha?
Nå har vi en sommer foran oss hvor forsvaret skal TOTALRENOVERES. Kan hende er Allardyce innstilt på å beholde kun Taylor og juniorene av forsvarsspillerne våre til neste sesong, og dermed må han hente inn veldig mange nye. Hvis han får til det, skal vi da ha en målsetning om å klare topp 10?
Hvordan kan vi da være så til de grader misfornøyd med at vi med dagens stall dårligst blir nummer 14? Forsvaret vårt holder jo overhodet ikke mål. Og det kommer i tillegg til at spillerne lenge har ønsket å sparke sin egen manager, ved å nekte å følge hans instruksjoner i kamper. Så med et totalt nytt forsvar, og med ny optimisme i spillergruppa, så skal vi være godt fornøyd om vi greier topp 10, og vi skal være VELDIG fornøyd om vi om 5 år greier å UTFORDRE topp 5?

Topp 4 består av ManU, Chelsea, Liverpool og Arsenal. Bak der finner vi Tottenham, Bolton, Reading, Blackburn, Villa og Everton, blant andre. Og de lagene er altså MYE bedre enn oss så snart vi får skikk på forsvaret? Og du gjør altså regning med at vi maks om 5 år kan forvente å utfordre Tottenham i kampen om å bli nummer 5?

Jeg vet ikke om du har lagt merke til det, men fremover på banen har vi FLUST av klassespillere.
Michael Owen har vunnet UEFA-cupen med Liverpool og er bankers på landslaget. Han er bare 26 år gammel, men allerede en veteran.
Obafemi Martins er ung, men har likevel lang erfaring fra Inter og Serie A. En klassespiller!
Damien Duff har ikke prestert for oss denne sesongen, men vi vet hva han kan, og vi kan ikke betvile hans kvaliteter.
Emre er bankers på det tyrkiske landslaget, og har oppnådd mye med både Galatasaray og Inter. Har ikke slått helt til i Newcastle, men han besitter uvurderlige kvaliteter.
Scott Parker har vist hva han kan, og hva han ikke kan. Men han er en meget god spiller. Det har vi sett flere eksempel på.
James Milner blir bare bedre og bedre. Kan kanskje også regnes som en klassespiller.
Steven Taylor har potensiale til å bli MINST like god som Terry og Ferdinand, har blitt sammenlignet med Tony Adams. Denne gutten kan bli en virkelig klassespiller.

I tillegg har vi spennende unge spillere som Huntington, Edgar og Carroll, og vi har fremdeles gode spillere jeg ikke har nevnt. Men disse spillerne er altså ikke gode nok for topp 6 i Premier League?
Neivel. Vi ser jo bare hvilke bakgårdsklubber som ønsker Owens tjenester, og hva Duff presterte for Chelsea.
Men det er altså bare ren tilfeldighet. Evertons Phil Neville er jo mye bedre enn Emre. Reading har mange klassespillere de. Især spissene, mye bedre enn Owen og Martins. John Carew mot Michael Owen? Ja, takk sier vel du. Super-John scorer jo mange flere mål enn Owen. Ihvertfall gjorde han det i Rosenborg. Ihvertfall flere enn han har scoret i Newcastle.

Forøvrig har vi Premier Leagues nest beste keeper. En keeper i ypperste verdensklasse, men som mangler noen få centimeter på strømpelesten for å bli sammenlignet med keepere som Buffon, Cech og de gutta der.
Vi har som sagt Englands største stoppertalent siden John Terry i våre rekker. Vi har en midtbane med flere klassespillere og andre meget gode spillere, som jeg er helt sikker på at Tottenham, Everton, Villa og Blackburn, for ikke å glemme Reading, misunner oss. Vi har en spiss som toppklubbene sikler etter, og et lovende talent ved hans side, som har scoret 17 mål totalt i sin første sesong for et bedritent Newcastle-lag. Og vi har ett av Storbritannias største spisstalenter på våre hender i Andy Carroll, som er spådd en lysende fremtid.

Så hvis vi får skikk på forsvaret ser jeg overhodet ingen grunn til at topp 6 ikke skal være et realistisk mål.
Vi må stille krav til vår nye manager, og selv om jeg sier MINIMUM topp 6, så kan jeg selvfølgelig godta en topp 10-plassering, så lenge jeg vet at vi ikke er langt bak, og at alle parter har gjort sitt ytterste.
Men så lenge stallen fornyes jevnlig, og spillerne presterer som de skal, så ser jeg ingen grunn til at vi skal ta sikte på å klatre MINST en plass opp fra sjetteplassen innen tre sesonger. Vi ER så gode, og vi SKAL være så gode.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 09. Mai 2007, 13:58 »
Særs godt innlegg, Joakim. Enig i det meste du sier.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 09. Mai 2007, 14:10 »
Minimum topp-6 syns eg kan være et passande mål, men eg så lenge det blir klar framgang og Europa neste sesong er eg godt fornøgd. Om et par år trur eg også vi kan kjempe om topp-4.

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #89 på: 09. Mai 2007, 14:12 »
Så godt som enig med Joakim og Øyvinden! Ingen tvil om at 6. plassen er et passe mål. Om 2-3 år tror jeg vi kan være i CL igjen!! Hvis spillerne gir sitt ytterste og at alt fungerer som det skal...
Howay the Lads!