20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #930 på: 28. Mai 2007, 18:49 »
Hvorfor nevner ingen Matthew Taylor? En glimrende venstreback som har imponert denne sesongen. I dag linkes han bort fra Pompey. Her bør vi slenge oss på! Prislappen er på 5 mp, noe vi glatt kan ta oss råd til mtp Ashleys pengebinge. Taylor er en back som er kjent for sitt offensive spill, samt sine enorme langskudd. For å få Duff til å blomstre er han avhengig av en offensiv back som kommer på løp, og jeg tror Taylor er mannen.

Taylor er et godt alternativ, men jeg ville foretrukket Baines fremfor han.
Nå sies det at Taylor faktisk er til salgs, og det er et meget interessant navn. Dermed virker det som om både Baines og Taylor er til salgs i sommer og hvem jeg ønsker meg mest er jeg ærlig talt usikker på. Men her bør Big Sam få ut fingeren og hente en av dem.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #931 på: 28. Mai 2007, 19:19 »
Hvorfor nevner ingen Matthew Taylor? En glimrende venstreback som har imponert denne sesongen. I dag linkes han bort fra Pompey. Her bør vi slenge oss på! Prislappen er på 5 mp, noe vi glatt kan ta oss råd til mtp Ashleys pengebinge. Taylor er en back som er kjent for sitt offensive spill, samt sine enorme langskudd. For å få Duff til å blomstre er han avhengig av en offensiv back som kommer på løp, og jeg tror Taylor er mannen.

Taylor er et godt alternativ, men jeg ville foretrukket Baines fremfor han.
Nå sies det at Taylor faktisk er til salgs, og det er et meget interessant navn. Dermed virker det som om både Baines og Taylor er til salgs i sommer og hvem jeg ønsker meg mest er jeg ærlig talt usikker på. Men her bør Big Sam få ut fingeren og hente en av dem.
Da er M. Taylor og L. Baines ganske like da! Venstrebacker med et susende skudd! Men vil tro at Baines er yngst og vil av den grunn derfor at han skal stå først i køen!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #932 på: 28. Mai 2007, 19:29 »
Matthew Taylor er 25 år og har scoret utrolige 8 mål på 29 kamper fra start i PL i år. Noen av de kampene har han spilt venstre kant.
Vi kan også hente begge og bruke Taylor på kant i Duffs skadefravær og Baines på back. Hvis jeg skal velge en av dem, er jeg sannelig ikke sikker på hvem jeg hadde valgt
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #933 på: 28. Mai 2007, 19:57 »
Kjøp begge to og selg Babayaro!

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #934 på: 28. Mai 2007, 19:59 »
On May 24, 2007 Newcastle United posted rumours from the Evening Chronicle on their website.

Wigan full-back Leighton Baines could emerge as a transfer target for new boss Sam Allardyce according to the Evening Chronicle.

The England Under-21 star would cost the Magpies around £5m and that the player is keen to move to a bigger club after an impressive season at the JJB.

On May 25, 2007, it was reported Wigan Athletic put a price tag of £20,000,000 (Million) pounds on the head of Baines, after large figures were quoted for the Southampton full back, Gareth Bale, who compared to Baines, is untried in the top flight.
Newcastlesupporter siden 1992

localhero

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #935 på: 28. Mai 2007, 20:14 »
Tevez ville vært en drøm. Men det kommer nok desverre aldri til å skje.

Leser også at vi blir linket til Phil Jagielka i dag. Hva synes dere om han?

Han hadde vært bra. hvis vi hadde spilt i wankership!
'I'd like to play for an Italian club, like Barcelona.' - Mark Draper

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #936 på: 28. Mai 2007, 20:18 »
Hvorfor kan vi ikke bare kjøpe Ronaldinho og gi ballen til han ?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #937 på: 28. Mai 2007, 20:27 »
Fernando Torres er en spiller jeg gjerne hadde sett i Newcastledrakt, særlig hvis Martins eller Owen forsvinner. Han er kjapp og han er hvertfall litt høyere enn Owen og Martins. Vil hvertfall mye heller ha Torres enn Tevez. Han vil sikkert bli temmelig dyr å handle og vi bør vel heller bruke ressurser på forsvaret vårt.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #938 på: 28. Mai 2007, 21:13 »
Riise ryktes bort fra liverpool.Han hadde vært en fin forsterkning når Duff er ute. Pluss han kan overta plassen til baba.Tillegg mere oppslag hos norskemedier.Selv om han er en klyse utenfor banen er han bedre på banen.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #939 på: 28. Mai 2007, 21:24 »
Riise ryktes bort fra liverpool.Han hadde vært en fin forsterkning når Duff er ute. Pluss han kan overta plassen til baba.Tillegg mere oppslag hos norskemedier.Selv om han er en klyse utenfor banen er han bedre på banen.

Source?

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #941 på: 28. Mai 2007, 22:27 »
Fernando Torres er en spiller jeg gjerne hadde sett i Newcastledrakt, særlig hvis Martins eller Owen forsvinner. Han er kjapp og han er hvertfall litt høyere enn Owen og Martins. Vil hvertfall mye heller ha Torres enn Tevez. Han vil sikkert bli temmelig dyr å handle og vi bør vel heller bruke ressurser på forsvaret vårt.
Han kommer helt sikkert og! ::) Hva med Villa og i samme slengen? ;)

Tror nok desverre at ikke vi har noen sjanse på Torres. Tipper han blir i Athletico hvis ikke et CL-lag henter ham. Men det er klart det hadde vært bra...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #942 på: 28. Mai 2007, 23:04 »
Hva med Luca Toni? Fantastisk spiss...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185083

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #943 på: 28. Mai 2007, 23:05 »
Toni er vel mer eller mindre klar for Bayern?

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #944 på: 28. Mai 2007, 23:08 »
Toni ville vært et fantastisk kjøp. Han er den perfekte targetman pluss at han putter masse mål. Men jeg tviler på at han vil dra til oss. Som danield sier her er han vel mer eller mindre klar for Bayern.
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?