20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346528 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #900 på: 28. Mai 2007, 00:10 »
Sissoko vil vekk fra pool.  Jeg ser på ham som et mye bedre anker en parker og reo-cocker. Et rent deffansivt anker. Med ham sentralt, får emre eller dyer mye større frihet offensivt. eneste minus er at han slår for mange feilpassninger.

Føler reo-cocker og parker er verken fugl eller fisk, mens sissoko bekler anker rollen perfekt. han er også ung, og kan bli mye bedre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #901 på: 28. Mai 2007, 00:11 »
Sissoko vil vekk fra pool.  Jeg ser på ham som et mye bedre anker en parker og reo-cocker. Et rent deffansivt anker. Med ham sentralt, får emre eller dyer mye større frihet offensivt. eneste minus er at han slår for mange feilpassninger.

Føler reo-cocker og parker er verken fugl eller fisk, mens sissoko bekler anker rollen perfekt. han er også ung, og kan bli mye bedre.

Sissoko er den mest lovende defensive midtbanespilleren jeg har sett! Men vil han ikke bort fra England, da?

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #902 på: 28. Mai 2007, 00:16 »
Synes Sissoko er veldig oppskrytt. Han er ganske god defensivt, men helt elendig framover og mista ballen heile tida. Dessuten er han verdens mest kjedelige spelartype.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #903 på: 28. Mai 2007, 00:18 »
Syns dessuten Parker i sin debutsesong under Souness var direkte glimrende som mer defensiv midtbanespiller, samt at det ikke er direkte ueffent at han også kan gå på offensive løp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #904 på: 28. Mai 2007, 00:22 »
Har mykje meir sansen for Parker som defensiv midtbanespelar eg også. I Charlton var han ikkje så verst framover heller, og vi veit aldri ka Big Sam kan få til:) Sissoko har eg som sagt lite til overs for, Liverpool-fansen skryte han så opp i skyene til tross for at han sitte på benken. "Verdens beste om et par år" har eg fått høre nokon år no...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #905 på: 28. Mai 2007, 00:33 »

Sissoko er den mest lovende defensive midtbanespilleren jeg har sett! Men vil han ikke bort fra England, da?
Iflg det siste jeg leser på SkySports er han usikker på fremtiden i Liverpool ettersom det har blitt lite spilletid i det siste, spesielt etter at Mascherano ankom Anfield. Men det er jo også en kjent gjerning at han nærmest er Benitez' gullgutt, spilte under ham i Valencia også. Når det gjelder fremtiden vil neppe Sissoko mangle gode tilbuder. Juventus skal være sagt å være interessert (som vanlig), de er jo interessert i alt som er om dagen når den gamle dame atter en gang skal tilbake til toppen av Serie-A og Europa. I tillegg virker det som det er høyt prioritert å forsterke "pivot rollen" i Barcelona i sommer også, og her skal både Sissoko og Xabi Alonso være hete kandidater. Først Xabi, men senere har også også Sissoko blitt nevnt, og uansett blir det vel bare en av dem som blir solgt, hvis i det hele tatt noen av dem? Som flere her påpeker før meg har Sissoko sine mangler, og dette er noe jeg tror man kunne fått gjort mye med i Barcelona når man ser på hva som er Sissokos svakheter og alle de imponerende midtbanespillerne som har kommet fra LaMasia de senere årene. Sissoko har iallfall et enormt potensiale, spørsmålet er bare om han klarer å ta steget opp å fortsette å utvikle seg i riktig retning.

Det eneste jeg vet sikkert er at dersom Sissoko forlater Anfield og Newcastle skulle kaste seg inn i kampen om signaturen hans, så vil det ikke mangle på konkurranse.

I tillegg syns jeg Kristoffer har et godt poeng her. Parker presterte meget bra i ankerrollen ifjor. Rendyrk ham i den rollen og sett en litt mer teknisk og offansiv konstruktiv midtbanespiller ved siden av\foran ham og jeg tror vi får se en Parker i toppform neste sessong. I år har det vært dette tullet med at han skulle være "Newcastles Gerrard", noe som var bare tull og tøys fra Roeder sin side. Det, og skadeproblemene må ta storparten av skylda for at Parker ikke har vært like god som ifjor etter min mening. Og neste sessong vil jeg se ham enda bedre, og da trenger ikke Newcastle Sissoko ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #906 på: 28. Mai 2007, 02:47 »
Jeg applauderer kyllingmannens innlegg :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #907 på: 28. Mai 2007, 10:29 »
Hvorfor nevner ingen Matthew Taylor? En glimrende venstreback som har imponert denne sesongen. I dag linkes han bort fra Pompey. Her bør vi slenge oss på! Prislappen er på 5 mp, noe vi glatt kan ta oss råd til mtp Ashleys pengebinge. Taylor er en back som er kjent for sitt offensive spill, samt sine enorme langskudd. For å få Duff til å blomstre er han avhengig av en offensiv back som kommer på løp, og jeg tror Taylor er mannen.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #908 på: 28. Mai 2007, 10:36 »
Jeg har nevnt Taylor ved flere anledninger og det er virkelig en spiller jeg ønsker meg. Om vi får han eller Baines mener jeg er hipp som happ egentlig, men Taylor skal ha for at han ALLTID gir 120%. I tillegg har han mange av de samme kvalitetene som Baines, gode skudd (muligens enda bedre), bra innlegg, kommer ofte på løp, stødig posisjonering defensivt, og relativt rask.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #909 på: 28. Mai 2007, 10:38 »
Hvorfor nevner ingen Matthew Taylor? En glimrende venstreback som har imponert denne sesongen. I dag linkes han bort fra Pompey. Her bør vi slenge oss på! Prislappen er på 5 mp, noe vi glatt kan ta oss råd til mtp Ashleys pengebinge. Taylor er en back som er kjent for sitt offensive spill, samt sine enorme langskudd. For å få Duff til å blomstre er han avhengig av en offensiv back som kommer på løp, og jeg tror Taylor er mannen.

Taylor er et godt alternativ, men jeg ville foretrukket Baines fremfor han.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #910 på: 28. Mai 2007, 11:54 »

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #911 på: 28. Mai 2007, 13:34 »
Tevez ville vært en drøm. Men det kommer nok desverre aldri til å skje.

Leser også at vi blir linket til Phil Jagielka i dag. Hva synes dere om han?

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #912 på: 28. Mai 2007, 13:58 »
Jagielka hadde vært en perfekt signering. Kan spille stopper, høyreback, høyrekant, men er best som sentral midtbane. En anvendelig, profesjonell spiller som neppe klager om han må starte en del på benken.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #913 på: 28. Mai 2007, 14:18 »
Jagielka hadde vært en perfekt signering. Kan spille stopper, høyreback, høyrekant, men er best som sentral midtbane. En anvendelig, profesjonell spiller som neppe klager om han må starte en del på benken.
Han har faktisk spilt i alle posisjoner for Sheffield Utd, til og med keeper har han vært! Men om Jagielka bare er stallfyll er det store spørsmålet, eller er han god nok til å forsterke "oss"? Er redd for at dette bare er en benkspiller, og da mener jeg vi ikke trenger han!

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #914 på: 28. Mai 2007, 14:26 »
Perfekt backup-spiller som sikkert er fornøyd med å være det også

Så kan vi leie ut Krul og ha ham som tredjekeeper. Så om både Given og Harper skulle bli skadet kan vi bare sette inn Jagielka fra benken!
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.