20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 346523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #915 på: 28. Mai 2007, 16:05 »
Sissoko vil jeg overhode ikke ha. Han eier kke ballkontroll og teknikk, og det han i det hele tatt kan på fotballbanen er å ødelegge spillet.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

djmattis

• Gjest
« Svar #916 på: 28. Mai 2007, 16:24 »
Snakker vi om Sissoko som spiller i Pool?
Han er jo drit god?!

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #917 på: 28. Mai 2007, 16:29 »
Ifølge icnewcastle så er vi nær vår første signering!
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=sam-close-to-first-signing%26method=full%26objectid=19210252%26siteid=50081-name_page.html

Sissoko ville forsterket laget våres betraktelig. Det er greit nok at han ikke har så god teknikk, langskudd osv. Men han har potensiale til å bli en av verdens beste def midtbanespillere. Så jeg ville ikke sagt nei til han.

Jagielka har jeg ikke sett så mye til, men han er ung og lovende og kan spille på flere plasser. Ikke noe dumt kjøp.

Angående Tevez er jeg redd han koster mer enn det han er verdt. De som eier han nå vil prøve å tyne ut så mye som mulig av markedsverdien hans. Men uansett så tviler jeg på at vi vil se han i ei Newcastledrakt neste sesong.

Til slutt så har vi også blitt linket til Defoe som erstatter for Owen.
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=41271
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #918 på: 28. Mai 2007, 16:34 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=41228

haha, ryktene vil ha det til at Ashley har planlagt  270mp(!!) for å få oss i toppen av europa. Jeg vet ikke hva jeg skal tro om dagen, men fy faen det ville vært fantastisk å kunne sette seg ned å se newcastle i CL på tirsdagene og onsdagene.

men somsagt, denne summen går det ikke an å ta seriøst.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #919 på: 28. Mai 2007, 16:39 »
Står iallfall i sterk kontrast til borbis sin post ovenfor som antyder at Big Sam er nær ved sin første signering, som mest sannsynlig vil være enten Ben Haim eller Viduka på free transfer skal vi tro icNewcastle.

Det eneste som virker relatvit sikker er at denne Ashley har store planer for klubben og er villig til å spytte inn store penger i klubbens drift.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #920 på: 28. Mai 2007, 16:43 »
Han er en mann som bryr seg om Newcastle United med andre ord.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #921 på: 28. Mai 2007, 17:24 »
Sitter å ser opprykksdramaet Derby - WBA nå. Vi har blitt linket til Barnes en del ganger tidligere (på Derby) om jeg ikke husker feil. Han er vel 19 år nå og imponerer no jævli nå. Kommentatoren sier han er et av de største talentene i England.

Oj, ja der hadde han assist til mål og...

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #922 på: 28. Mai 2007, 17:30 »
Barnes startet kampen på benken da, men han har vært god etter at han kom inn ja
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #923 på: 28. Mai 2007, 17:35 »
Kan vel ikke akkurat bruke det mot han at han ikke starter kampen når han fikk en kneskade i sist kamp da...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #924 på: 28. Mai 2007, 17:59 »
Og da ble det Derby som rykket opp også til slutt. Og et interessant spørsmål for Newcastle blir da Curtis Davies' fremtid? Vil han gå på nok et år i Championship eller hører han hjemme i Premier League, og sist men ikke minst: er han en spiller for Newcastle?
Er det eventuelt noen andre interessante å hente fra WBA?

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #925 på: 28. Mai 2007, 18:11 »
Barnes startet kampen på benken da, men han har vært god etter at han kom inn ja

Barnes starter ofte på benken han! Startet på benken mot Southampton sist, og jeg har sett noen andre kamper med Derby der han også har startet på benken! Vet ikke hvorfor!?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #926 på: 28. Mai 2007, 18:15 »
Og da ble det Derby som rykket opp også til slutt. Og et interessant spørsmål for Newcastle blir da Curtis Davies' fremtid? Vil han gå på nok et år i Championship eller hører han hjemme i Premier League, og sist men ikke minst: er han en spiller for Newcastle?

Er Davies god? Greit nok at det ikke skal mye til for å forsterke møkkaforsvaret vårt, men vi trenger først og fremst en midtstopper som allerede er god og som kan være med på å utvikle taylor. Hvis vi skal kjøpe inn et forsvarstalent, bør han være üuuberlovende.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #927 på: 28. Mai 2007, 18:31 »

Barnes starter ofte på benken han! Startet på benken mot Southampton sist, og jeg har sett noen andre kamper med Derby der han også har startet på benken! Vet ikke hvorfor!?

Tja..

Starts:   34
Sub On:   10
Sub Off:   10
Goals:    8

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #928 på: 28. Mai 2007, 18:35 »

Foran Soton' kampen var han skadet. Kommentatorene snakket om at det var en risiko å la ham spille i det hele tatt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #929 på: 28. Mai 2007, 18:37 »

Er Davies god? Greit nok at det ikke skal mye til for å forsterke møkkaforsvaret vårt, men vi trenger først og fremst en midtstopper som allerede er god og som kan være med på å utvikle taylor. Hvis vi skal kjøpe inn et forsvarstalent, bør han være üuuberlovende.
Siden han er født i '85 er han iallfall ikke mister "autoritet og rutine himself" som kan utvikle Taylor, men et stort talent er han vel, uten at jeg har sett ham altfor mye i aksjon....