20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 169765 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Oba Martins
« Svar #120 på: 24. April 2007, 15:46 »
Martins er sinnsyk, tenk så god han kan bli. Får håpe han er lojal i fremtiden, for han kan bli den største afrikaneren siden George Weah. [.......................]
Jeg er ikke mest bekymret for Martins sin lojalitet. Jeg er mer bekymret for at det kommer et bud på gutten som NUFC rett og slett ikke kan si nei til, eller greier å motstå.
Livet er svart/hvitt!

djmattis

• Gjest
Martins forsvunnet
« Svar #121 på: 14. Mai 2007, 21:22 »
Martins har visstnok forsvunnet og ingen finner han.
Jeg får dårlig mage av dette her.

http://www.svenskafans.com/england/artikel.asp?id=170105
« Siste redigering: 14. Mai 2007, 22:48 av Nordin »

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Martins forsvunnet.............. here we go!!!!
« Svar #122 på: 14. Mai 2007, 21:25 »
Får håpe dette er ein dårlig svenskevits. Står ingenting om det på Newcastle-online-forumet...

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 14. Mai 2007, 21:27 »
Står på icnewcastle og, står på newcastle-online forumet jo..
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 14. Mai 2007, 21:30 »
Flott. Akkurat det vi trenger. Kva er det med desse nigerianerane?

djmattis

• Gjest
« Svar #125 på: 14. Mai 2007, 21:35 »
Jeg regner med det står en pengelysten agent bak dette, den slår aldrig feil.
hehe

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 14. Mai 2007, 21:38 »
Han er nok på vei til Chelsea.

Gjør meg ingenting så lenge Anelka eller Bent kommer inn.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
« Svar #127 på: 14. Mai 2007, 21:44 »
Nå har Martins vært en personlig favoritt veldig lenge, er en grunn til at jeg har nr.9 Martins på ryggen for å si det sånn.
Men hvis dette er en måte for å komme ut av klubben på så blir jeg så utrolig skuffa!!
Håper virkelig dette er en missforståelse og ikke noe annet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 14. Mai 2007, 21:47 »
Kunne kanskje tatt det i Martins tråden, men prøver her alikevel:

Lurer på hvordan det påvirket Martins å få Owen tilbake. Av de tre siste kampene har jeg kun sett Reading kampen og der virket Owen støtt og stadig irritert på noe eller noen i første omgang (i andre var han ikke involvert). Kan dette ha noe med Martins å gjøre? Kan det eventuelt ha slått feil ut for Martins at han plutselig ikke er Newcastles store spiller og angrepsvåpen, men heller får konkurranse av noen andre enn en "over-the-top" franskmann som er mer enn fornøyd med å spille andre fiolin?

djmattis

• Gjest
« Svar #129 på: 14. Mai 2007, 21:56 »
Jeg har vært skeptisk til det Owen-Martins samarbeidet før de en gang spillte sammen, de blir for like.
Håpet på at det skulle funke, kanskje det KOMMER til å funke.
Men vil heller ha Martins, Owen er for skrøppelig selv om han har mere historie i England så har Martins mere fremtid.
Vanskelig å stille seg på en side, men er unasett uakseptabelt å utebli fra kamper og treninger, må komme en straffe reaksjon uansett!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 14. Mai 2007, 22:09 »
Er det Zog og Martins som Butt mener her?

Nicky Butt has claimed some of his Newcastle team-mates do not care about the club - and insisted the new manager must solve the problem immediately.

Sam Allardyce is expected to be named Glenn Roeder's successor this week, and Butt indicated that the players would welcome the arrival of the former Bolton boss.

But Butt, 32, believes the new chief's first task must be to bring unity to an unsettled dressing room.

"We haven't been told anything yet, but we have heard the speculation about Sam, and everyone seems confident it is going to be him," said Butt.

"Hopefully, he will be brought into the club and sort a few things out.

"The majority of the players in the changing room work hard and are good professionals.

"But there are a few who, generally, don't want to play for the club. The sooner that is sorted out, the better.

"I am not one to criticise my team-mates, but there are genuinely one or two players who don't want to be here. There are some players who have bad spells, but they give 100% in every game.

"But when there are other people who have the ability to do well, yet don't always want to do well, that is wrong."

There were more rumours of unrest at Newcastle during the build-up to their 1-1 draw at Watford yesterday.

Winger Charles N'Zogbia was understood to have left the ground after learning he would only be among the substitutes for the final game of the season at Vicarage Road.

Forward Obafemi Martins, meanwhile, declared himself unfit to play the day before the game with a knee injury.

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 14. Mai 2007, 22:17 »
Sitat fra: djmattis
Jeg har vært skeptisk til det Owen-Martins samarbeidet før de en gang spillte sammen, de blir for like.
Håpet på at det skulle funke, kanskje det KOMMER til å funke.
Men vil heller ha Martins, Owen er for skrøppelig selv om han har mere historie i England så har Martins mere fremtid.
Vanskelig å stille seg på en side, men er unasett uakseptabelt å utebli fra kamper og treninger, må komme en straffe reaksjon uansett!

Misforstå meg rett, jeg prøver på ingen måte å unnskylde Martins sin oppførsel, og jeg forventer reaksjoner, men var bare bekymret over at Owen virket så irritert på noe\noen ute på banen mot Reading, og jeg var redd det var nettop Martins.

Skal vi velge å satse på enten Martins eller Owen er jeg forøverig enig med deg i å satse på Martins.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 14. Mai 2007, 22:30 »

Skal vi velge å satse på enten Martins eller Owen er jeg forøverig enig med deg i å satse på Martins.

Støtter denne!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 14. Mai 2007, 22:40 »
Støttes ikke. Owen scorer mer mål, samt er mye mer profesjonell. Dette avhenger såklart på om Sam overbeviser han om at han har noe i Newcastle å gjøre, at Newcastle er verdt å spille i.
I tillegg til at Martins er urolig utenfor banen er han også jævli ustabil på banen. Han har kortere perioder der han er virkelig god, så har han også endel perioder der han er direkte svak.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 14. Mai 2007, 22:42 »
Enig. Men Owen kan vi risikere er ute halve sesongen i snitt, dessuten er markedsprisen til Owen på full fart nedover, mens Martins sin er på vei opp. Hvis Martins har 2-3 gode sesonger til i Newcastle så kan vi selge han for det dobbelte..

Men som person så ville jeg heller hatt Owen.