20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 169761 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Sv: Martins forsvunnet
« Svar #150 på: 15. Mai 2007, 15:24 »
Hvorfor har det blitt sånn at hvis en spiller vil vinne noe, så skal han komme seg dit ved å bytte klubb? Er det mulig å bruke en klubb da f.eks Newcastle, til annet enn en mellomstasjon. Hvis han gjør en god innsats, vil såklart Newcastle også gjøre det bedre. Mye bedre det enn å sutre seg til et bedre lag?

djmattis

• Gjest
« Svar #151 på: 15. Mai 2007, 15:34 »
Nå er det jo en grunn til at disse klubbene vil ha han, for at han har gjort det bra.
17 mål i sin første sesong med et nytt lag er jo egentlig utrolig bra, sammenlignet med Scheva som floppa totalt.
Martins har i grunn spillt opp markedsverdien sin, og nå kommer flere større klubber og rykker i han, så klart blir han glad.
La oss si du jobber på Burger King, og så jobber du og står på 1 år og så kommer nabo firmaet som driver med Logistikk og som sett deg jobbe så utrolig bra og hørt masse positive ting gjennom diverse kanaler.
Så legger de frem et lønnsforslag som gjør at du tjener 3 ganger som mye, får en mye mere ekslusiv jobb, og firma bil.
Hva hadde du sagt da?
folk kan da ikke mene at Martins nå plutselig har spillt dårlig?
Dette er dagens fotball, bli vant med det.

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 15. Mai 2007, 15:56 »
Det har du heilt rett i.

Men vil arbeidsgiveren over gata som driver med logistikk ansette en som stikker fra klubben uten å si noe, og ingen vet hvor du er..?
* Newcastle 4 Ever :) *

djmattis

• Gjest
« Svar #153 på: 15. Mai 2007, 16:09 »
akkuratt det der er jeg enig, finnes en moralsk grense for hvordan man slutter en jobb, og akkuratt her virker det som Martins er ute og kjører.
Man må uansett forholde seg etter Kontraktet.
Er veldig enig i det, kan ikke bare stikke av og tro at allt er greit.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 15. Mai 2007, 16:20 »
Om Martins har bestemmt seg for han vil vekk og har tenkt og laga eit helvete slik at Nufc må selga han så faen ta han. Burde vert litt skepsiske og da storklubbane til og kjøpa ein spiller med slik moral.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
« Svar #155 på: 15. Mai 2007, 20:31 »
Det står så lite om denne episoden at ejg begynner å lure på om det virkelig har skjedd.
Noen som hørt noe mere for finner ikke på de vanligeste sidene?

djmattis

• Gjest
« Svar #156 på: 16. Mai 2007, 13:31 »
Leste nå at Oba har vært i telefon kontakt med Sam og forklart at allt er en missforståelse.
hmm

pane

• Gjest
« Svar #157 på: 16. Mai 2007, 13:40 »
"misforståelse".

Oba kan dra til helvete for min del!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 16. Mai 2007, 13:44 »
"misforståelse".

Oba kan dra til helvete for min del!

Hvorfor det? Hvorfor i all verden kan vår beste spiss dra til helvete? Fordi han ble dritt lei Roeder og Pearson? Jeg er så dritt lei av at Newcastle ikke klarer å få slike spillere til å yte sitt beste! Martins bør selvsagt bli, og det er jeg sikker på at han gjør.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 16. Mai 2007, 13:45 »
Leste nå at Oba har vært i telefon kontakt med Sam og forklart at allt er en missforståelse.
hmm

Link?

djmattis

• Gjest
« Svar #160 på: 16. Mai 2007, 13:48 »
Skysports står i en av de nyeste linkene der.
Syns det er så rart at plutselig slår alle rundt og hater Martins helt plutselig, var ikke mange som klaget under sesongen mens han putta 17 mål under sin første sesong...
Mange som pisser etter vinden her.
Uansett så velger jeg å forholde meg til at Martins må forklare seg før eller seinere, og da kommer sannheten frem, til da må man vise litt tålmodighet, ikke vits å hisse seg opp hvertfall..

"The events of last Sunday were very disappointing. Oba has been on the phone and has said it was a complete misunderstanding. Until we see him face to face I cannot really comment.

Fat Fred

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 16. Mai 2007, 13:49 »
Skysports står i en av de nyeste linkene der.
Syns det er så rart at plutselig slår alle rundt og hater Martins helt plutselig, var ikke mange som klaget under sesongen mens han putta 17 mål under sin første sesong...
Mange som pisser etter vinden her.
Uansett så velger jeg å forholde meg til at Martins må forklare seg før eller seinere, og da kommer sannheten frem, til da må man vise litt tålmodighet, ikke vits å hisse seg opp hvertfall..

Helt enig. Utrolig mange som pisser etter vinden her. Nå vil plutselig folk kvitte seg med Dyer, Owen og Martins. Snart vil sikker folk ha bort Given og Tayls også.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 16. Mai 2007, 14:11 »
ja helt ufattelig.Disse er er våre klassespillere. Skal vi høyere til neste år er dette spillere vi må beholde. Og gi nå Martins en sjanse da, han er en ung nigeriansk gutt i england. Kanskje det rett og slett var en missforståelse. Må ikke kappe hode av han pga dette. La oss glemme dette og støtte Martins. Han er en av våre store stjerner og tipper han virkelig vil vokse på topp med Owen til neste år.

Noreng

• Gjest
« Svar #163 på: 16. Mai 2007, 14:26 »
Mulig jeg har dårlig fantasi, men jeg kan ikke komme på en grunn til at dette kan være en misforståelse!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #164 på: 16. Mai 2007, 14:34 »
jeg støtter meg til de som heller vil satse på Martins fremfor Owen, for min del så er det helt soleklart. Med Big Sam som sjef har jeg stor tro på at han kommer til å blomstre enda mer.

Hva har egentlig Owen prestert som gjør at så mange støtter han? Jeg gidder ihvertfall ikke se på han som helt pga gamle prestasjoner, det er det han gjør i newcastle som betyr noe.

Martins har i mine øyne kjempet og scoret mål, helt alene, på topp i et elendig newcastle lag. skjønner godt at han er frustrert.