20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Obafemi Martins  (Lest 170068 ganger)

0 medlemmer og 11 gjester leser dette emnet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Oba Martins
« Svar #90 på: 04. April 2007, 14:32 »
Svirrer noe løse rykter om at Roeder kommer til å selga Oba i sommer

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=34764

jeg tror ikke Roeder selger ham for 10mp. Det ville isåfall være en katastrofe. Det kan være det samme om han blir for lik owen. Vi må jo ha minst 3 klassespisser.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 05. April 2007, 19:58 »
Kan vi ikke bare slutte å lime inn nyheter signert tribalfootbal.com? De ljuger jo!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 05. April 2007, 23:54 »
Jes indeed. Jeg går omtrent aldri inn på linker derifra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 06. April 2007, 00:49 »
Kan vi ikke bare slutte å lime inn nyheter signert tribalfootbal.com? De ljuger jo!
Som oftest siterer de fra artikler som står i andre aviser, nettsteder og lignende. Synes nesten alltid at de siterer andre kilder, og de oppgir også navn på den aktuelle avisen/nettstedet etc når de skriver sine artikler!

I den artiklen annern "limte" inn litt lenger oppe, siterer de noe som sto skrevet i Tuttosport, som de også henviser til! Ser ikke så mye galt i det!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 06. April 2007, 01:43 »
Som oftest siterer de fra artikler som står i andre aviser, nettsteder og lignende. Synes nesten alltid at de siterer andre kilder, og de oppgir også navn på den aktuelle avisen/nettstedet etc når de skriver sine artikler!

I den artiklen annern "limte" inn litt lenger oppe, siterer de noe som sto skrevet i Tuttosport, som de også henviser til! Ser ikke så mye galt i det!

Merkelig at INGEN av "ryktene" deres stemmer,da...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 06. April 2007, 10:19 »

Merkelig at INGEN av "ryktene" deres stemmer,da...
Husker da de linket oss til Onyewu, vi fikk jo han! Men som sagt, de siterer fra andre kilder "nesten" hele tiden, fra Alan Oliver og Cronicle og Times til The Sun og FansFC som er litt mindre troverdige kilder. Og det er jo også vanskelig og på forhånd si hvilke rykter som stemmer, ikke stemmer. Om vi kun skal ta for oss "de ryktene som kommer til å stemme", blir det ikke særlig mye å prate om!

Sjøl synes jeg det er en del av sjarmen med fotball, alle ryktene som kommer i "close season", som jeg sitter og leser ute i det fine været eller på stranden om sommeren! Det er vel heller ingen aviser nettsteder som KUN nevner rykter som kommer til å stemme!??

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 07. April 2007, 00:53 »
Jeg ville ikke stolt på tuttosport i allefall :)

djmattis

• Gjest
« Svar #97 på: 08. April 2007, 20:13 »
OBA OBA OBA FEEEMIIIII, OBA OBA OBA OBAFEEEEMIIIIIIIIII
OBA OBA OBA OBAFEMII, OBAFEMI WE LOVE YOU!!!

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 08. April 2007, 21:28 »
Martins er fader meg sterk som en okse. Holder godt på ballen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 09. April 2007, 20:15 »
Oba er knallsterk, lynrask og en dyktig avslutter. Men han har ikke helt de samme goalgetteregenskapene som Owen. Mål ligger ikke i blodet til Martins, det kommer som et resultat av fantastiske ferdigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 09. April 2007, 20:18 »
Mål ligger ikke i blodet til Martins, det kommer som et resultat av fantastiske ferdigheter.

Du må da ha et fantastisk fotballhode hvis du kan fastslå dette.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 10. April 2007, 19:50 »
Hahahahhah
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 10. April 2007, 23:01 »
Oba er knallsterk, lynrask og en dyktig avslutter. Men han har ikke helt de samme goalgetteregenskapene som Owen. Mål ligger ikke i blodet til Martins, det kommer som et resultat av fantastiske ferdigheter.

Er helt enig jeg. Martins er knallgod, og scorer mange mål. Men han er ikke den samme goalgetteren som Owen, Shearer osv...

djmattis

• Gjest
« Svar #103 på: 11. April 2007, 02:00 »
Hehe etter 17-18 mål første sesongen i PL så konkluderer alle en ting, han er ikke goalgetter, haha
jeg gir opp jeg

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #104 på: 11. April 2007, 03:45 »
Hehe etter 17-18 mål første sesongen i PL så konkluderer alle en ting, han er ikke goalgetter, haha
jeg gir opp jeg

Bare for å rette litt slik at andre ikke misforstår ;D:

17-18 mål første sesongen i et Premier League-lag vil stemme mer sett utifra pr. dags dato.
Martins har til nå scoret 11 PL-mål og 6 europacup-mål.
Så å si at Martins har scoret 17-18 mål i PL allerede blir nok feil.
Men han KAN godt klare 6-7 mål til i løpet av de 5 siste kampene..