20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers  (Lest 50548 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Newcastle United - Bolton Wanderers
« Svar #210 på: 15. Okt. 2006, 19:51 »
Roeder er ikkje god nok til å ver manager på dette nivået. Han har ikkje nok kunnskap og eier ikkje taktiske egenskaper. I tillegg har han ikkje et stort nok navn til å tiltrekke seg spillere som vi trenger. Og kem sier nei til Campbell og Woody når de sier de vil til oss
Newcastlesupporter siden 1992

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #211 på: 15. Okt. 2006, 20:01 »
Veldig enig med deg Tim Buch. Ved å sprake trener etter trener blir det aldri noe ut av laget. Gi nå i allefall Roder en sesong. Så lenge det er ikke blir stor fare for nedrykk. Ikke glem hvilken kaos det var når han tok over. Ting tar tid.
FVM

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 15. Okt. 2006, 20:02 »
Sitat fra: "Tim Buch"
buhu og ynk ynk, syt syt og grin grin.  :roll:

Skjønner at folk er skuffet etter å ha lest alt det pisspreiket i tråden "De sportslige resultatene vi burde forlange", men folkens: Get down to earth. Se på tabellen og de fleste resultatene de to siste årene. At noe som dette kunne skje overrasker meg ikke det fnugg. La Roeder fortsette uten at barnehagegjengen skal halshugge ham, det hjelper han ikke. La han få sette opp et bra nettverk av trenere i klubben, hente inn en forsvarer eller to, la det bli litt kontinuitet i klubben. La Roeder bygge oss opp på et fornuftig vis - noe han holder på med. De som trodde dette kom til å bli en sesong med fryd og gammen må få seg en seriøs realitycheck. Vi rykker ikke ned, vi havner ikke høyt oppe, men vi blir bygget opp sten for sten, så vi om noen år kan høste fruktene av Roeders iherdige arbeid.

Er redd me havner i 2 divisjon om Roeder skal få lov til og bygge ned klubben i 3 år.!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #213 på: 15. Okt. 2006, 20:09 »
Vet dere er sure, men spar dere for de barnslige og rasistiske kommentarene deres !

Bramble var Strålende idag. Feilen ligger at vi ikke punkterer kampen tidligere. Vi skulle ha ha hatt 3 straffer i min mening idag. ramage skulle ha skåret. martins burde ha putett. Alt i alt et fair resultat.
ax

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #214 på: 15. Okt. 2006, 20:12 »
Kan du fortelle meg på hvilken måte Roeder har bygget NED klubben etter at Souness kjørte den i grus?

JA han fikk ikke tak i Campbell eller Woodgate. Prøvde han ikke? Det vet vi ikke, og jeg gir han benefit of the doubt, og sier at han prøvde. Problemet var at vi hadde større problemer i angrepet enn i forsvaret i sommer. Jeg mener han prioriterte rett ved å hente inn spisser først. Gjorde han ikke noe med det?

Han rydder opp i klubben, som er i en forfatning lik den var når SBR tok over for oss. Da havnet vi på 11.plass to år på rad, og brukte så og si ingen penger, fordi det ikke var noen penger tilgjengelig, på lik linje med dagens situasjon.

Vi blir værende i PL hvis Roeder får se ut kontrakten sin. Han har ikke fått en lett jobb, kanskje den vanskeligste i PL, men jeg synes han gjør en god jobb, selv om de sportslige resultatene ikke overgår mine forventninger.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #215 på: 15. Okt. 2006, 20:13 »
FEILEN LIGGER HOS OSS, vi har for store forventninger til Newcastle laget ! Newcastle kommer aldri til å bli et topp-lag ! Aksepter det. Vi adde en bra sesong,4plass, unde Robson. Skjer aldri igjen.

Vi taper stygt mot top-lagene,blir REV-kjørt
så slår vi overaskende et sterkt borte lag
PLUTSELIG taper vi Hjemme mot et lag som suger Borte=Fulham
PLUTSELIG slår vi arsenal På hjemebane
PLUTSELIG taper vi 4 kamper på rad !

har blitt en vane...deal with it
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #216 på: 15. Okt. 2006, 20:14 »
altså poenget er--->NEWCASTLE ER ET UFORUSIGBART LAG  :D  :D
ax

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #217 på: 15. Okt. 2006, 20:15 »
og det enste lyset som har skjedd idag er=
ax

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 15. Okt. 2006, 20:18 »
Sitat fra: "Tim Buch"

Han rydder opp i klubben, som er i en forfatning lik den var når SBR tok over for oss. Da havnet vi på 11.plass to år på rad, og brukte så og si ingen penger, fordi det ikke var noen penger tilgjengelig, på lik linje med dagens situasjon.

Rydder opp vil det si. Kaste det spillerne med størst potensiale ut av klubben og bruke totalt udugelige spillere i kamp etter kamp og låne rivaliserende klubbers talenter istede for og ale opp våre egne så er ikkje det det eg kaller for bygge opp lag. Skal ein bygge opp lag så er det normalt og begynen med forsvaret. Japp strålende stykke arbeid Roeder har hjort der. Eg er kraftig imponert. Jubler inni meg.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #219 på: 15. Okt. 2006, 20:18 »
Sitat fra: "shpetim"
Vet dere er sure, men spar dere for de barnslige og rasistiske kommentarene deres !

Bramble var Strålende idag. Feilen ligger at vi ikke punkterer kampen tidligere. Vi skulle ha ha hatt 3 straffer i min mening idag. ramage skulle ha skåret. martins burde ha putett. Alt i alt et fair resultat.

Bramble var strålende i dag? Hvordan i helsike kan du skrive noe slikt egentlig. Du mener altså at alle fotballeksperter tar fullstendig feil. Hvor lave forventninger har du egentlig til denne Titus?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 15. Okt. 2006, 20:22 »
Sitat fra: "shpetim"
FEILEN LIGGER HOS OSS, vi har for store forventninger til Newcastle laget ! Newcastle kommer aldri til å bli et topp-lag ! Aksepter det. Vi adde en bra sesong,4plass, unde Robson. Skjer aldri igjen.

Vi taper stygt mot top-lagene,blir REV-kjørt
så slår vi overaskende et sterkt borte lag
PLUTSELIG taper vi Hjemme mot et lag som suger Borte=Fulham
PLUTSELIG slår vi arsenal På hjemebane
PLUTSELIG taper vi 4 kamper på rad !

har blitt en vane...deal with it

Er du morromann?
Newcastle har alle tiders mulighet til og bli ein toppklubb. Ingen andre klubber i verden kunne ha gjort lika mange håplause idiotiske feil som me har gjort og endå vert i nasjonens øverste divisjon.
All wee need er ein eit seriøst styre og styreformann og ein manager med IQ. Tenk på kor Newcastle hadde vert med Sir Alex eller Wenger.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 15. Okt. 2006, 20:23 »
Sitat fra: "Doffi"
eivind hvordan i helsike klarer du og gi solano 8 i første omgang og Martins 6???? :P burde helt klart vært omvendt spør du meg!

Skal vi nok engang rose Martins for den middelmådige innsatsen han hadde på topp? Han var knapt nær ballen, og hadde vel ikke et eneste skudd på mål. Duff og Solano var gode i første omgang, og som Andy Gray sa; they have been magnificent (om Solano og Duff).

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 15. Okt. 2006, 20:25 »
Så du kampen Eivind? Da regner jeg med at du så at Martins nesten scora med et knallhardt skudd, og at han og Ameobi herjet til tider i første omgang, noe Alsaker sa han var veldig imponert over.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 15. Okt. 2006, 20:28 »
Nå så jeg kampen på Sky Sports, der de har ORDENTLIGE kommentatorer. Og når kom dette skuddet til Martins som nesten gikk inn? Mener du det som gikk  3 meter utenfor til høyre??

Og det var midtbanen vår som regjerte i dag, samt Shola hadde mange gode nedtak og avslutninger. Men Martins var tam. Hvor mange kamper uten mål må han ha før vi skal si at hans start i den svart/hvite drakta ikke har vært kanon?

ALSAKER? :lol:

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 15. Okt. 2006, 20:31 »
shpetim, du sier PLUSTELIG, plutselig, plutselig skjer det og det og det.
Det ligger ikke i plustelig. Det ligger i personlige feil, og feil taktikk.
vi har tapt 5 kamper, men jeg foretrekker å si 3 kamper, da jeg ikke regner med man utd og liverpool kampene. Vi kan kapre mange poeng frem mot jul, men aldri i verden hvis Roeder fortsetter med denne patetiske startelleveren.
En annen ting. Ameobi ? Hvorfor starter han ? JA, jeg vet han scoret. Men er ikke han halvskadet ? Har ikke han vært syk og i dårlig form ? Hmmm....
Klippekortet til Titus skal jeg ikke gå nærmere inn på, men en ting er sikkert. Titus kommer til å spille samtlige kamper denne sesongen, om Roeder er manager og om han holder seg skadefri, og hvis han ikke belager seg ut på hodeløse sklitaklinger ala Everton kampen!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg