20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers  (Lest 50550 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United - Bolton Wanderers
« Svar #240 på: 15. Okt. 2006, 22:31 »
Sitat fra: "shpetim"
ja jeg er moromannen her :D

Er morsomt da..tapt 4 kmaper på rad :D

whuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Hipp hipp hurra !!!!

Og Fleire skal det bli :D  :D  :D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Agurksaft

• Gjest
« Svar #241 på: 15. Okt. 2006, 22:35 »
Eg har aldri sett Solano så tam og anonym som  idag.
Stor skam.
Det er og ei stor skam frå Roeder si sida at han fekk spela i over ein time.
Og sjølvsagt, sist men ikkje minst, resultatet er og ei skam.

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #242 på: 15. Okt. 2006, 22:37 »
Jeg tror ikke Milner forlater klubben i januar.
Jeg håper å tror Luque forlater oss, og legger igjen litt penger pluss at han klargjør plass i lønningskassa så vi kan kjøpe inn en forsvarsspiller, for det er vel det du og alle andre vil? Jeg kan si deg at det mest sannsynlig IKKE kommer til å skje med mindre vi får solgt unna Luque eller Milner. Av de to, så er det vel ingen tvil hvem vi helst vil beholde.

Skjønner at du er skuffet Benson, men hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med, så trenger du ikke komme med noe som helst. Pique er vel forresten i Zaragoza, hvor han for tiden spiller veldig bra, så selv om jeg tar ironien, så er det jo faktisk ikke et dumt forslag. Vi kan ikke være så stolte at vi ikke kan ta imot spillere fra andre lag på lån. Spillere som kan gjøre en oppgave for klubben. Vi - fansen - må bli litt mer ydmyke.

Håvard: Stemmer det, men dog en bra løsning sportslig og finansielt for Newcastle. Samme som når vi solgt O'Brien for £1m til Pompey, og hentet inn Moore gratis. Vi har fått fullverdige erstattere inn, og tjent penger på det. Hvem i huleste kan klage på noe sånt?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #243 på: 16. Okt. 2006, 00:15 »
Sitat fra: "Tim Buch"

Håvard: Stemmer det, men dog en bra løsning sportslig og finansielt for Newcastle. Samme som når vi solgt O'Brien for £1m til Pompey, og hentet inn Moore gratis. Vi har fått fullverdige erstattere inn, og tjent penger på det. Hvem i huleste kan klage på noe sånt?

Hvem er det som har erstattet Chopra?

Sibbe som er en avdanket 32 årig midtbane spiller?

Rossi som er på lån fra ManU og forsvinner i Januar?

Eller Martins? Som er Shearer sin erstatter....?

Det hadde vært GULL med Chopra nå. Men vi har bæsja på leggen å mistet toppscoreren i Championship!!

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #244 på: 16. Okt. 2006, 00:21 »
Rossi er erstatteren til Chopra. Javel, han er en kortsiktig løsning som kanskje i bestefall blir ut sesongen, men han er like god som Chopra. Chopra sin utvikling i Newcastle var ikkeeksisterende, og det eneste rette for ham var å forlate oss. Når vi har tjent på det finansielt, og ikke tapt på det sportslig (hvertfall frem til januar), så må jo dere også se at det var til det beste for klubben.

Chopra hadde ikke fått spilt noe mer enn Rossi gjør nå uansett, så på hvilken måte han hadde vært gull for oss lurer jeg fryktelig på.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #245 på: 16. Okt. 2006, 00:35 »
Fordi vi hadde hatt en spiller om virkelig elsker Newcastle? Ikke en som sier at han aldri i verden kommer til å flytte til Newcastle på permanent basis?

Og hvis Rossi og Chopra er like gode så hvorfor i svarte H****** solgte vi Chopra og hentet inn Rossi når vi fikk 1!! lusen million pund for han?? Det var ikke slik at noen av våre sommertransfere sto i fare for å ikke gå gjennom selvom vi ikke hadde solgt han.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 16. Okt. 2006, 00:38 »
Ja latterlig.

Ikkje lett og finna noke fornuft i tranferpolitikken til Roeder.
Er imponert eller skal eg sei skremt over dei som finn det.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 16. Okt. 2006, 00:40 »
"Defensive errors cost us" - Roeder

Hvor mange ganger skal vi høre det her denne sesongen??

Hva med å gjøre noe med det?! Sett ut Bramble hvis hvis du ikke vil ha noen defensive errors!! Han står for jo for 70% av dem!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #248 på: 16. Okt. 2006, 00:43 »
HAHA :lol:

Newcastle begynner og ligne meir og meir på SLEIVDAL IL
Neste manager inn no er vel han dere Thorkildsen. LOLZ

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #249 på: 16. Okt. 2006, 01:52 »
Sitat fra: "kesse"
Fordi vi hadde hatt en spiller om virkelig elsker Newcastle? Ikke en som sier at han aldri i verden kommer til å flytte til Newcastle på permanent basis?

Og hvis Rossi og Chopra er like gode så hvorfor i svarte H****** solgte vi Chopra og hentet inn Rossi når vi fikk 1!! lusen million pund for han?? Det var ikke slik at noen av våre sommertransfere sto i fare for å ikke gå gjennom selvom vi ikke hadde solgt han.

Fordi vi trenger pengene? Sommerovergangene sto kanskje ikke i fare, men vi er bedre rustet når vi skal hente inn forsvarere.

Rossi spiller for sin fremtid i Man Utd, så hvorfor skulle han gi faen i oss, når det skader han selv mest?

Ja Benson. Helt forferdelig. Vi burde heller ha brukt £50m, som vi selvfølgelig ikke har, og brukt £2m ekstra i lønninger pr år som vi ikke har. I det minste så burde vi gitt beng i å anskaffe oss angrepsspillere, kjøpt inn et helt nytt forsvar og satse på å gå gjennom en hel sesong med 0-0, 1-0, 0-1 og 1-1 resultater, for DET er jo realistisk. Ameobi er jo en garanti på 10 mål pr sesong, spesielt hvis han spiller som enslig spiss. Nei huff. Her har Roeder virkelig gjort i buksa.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 16. Okt. 2006, 03:04 »
Ka er det du snakker om ?

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #251 på: 16. Okt. 2006, 03:54 »
Jeg prøver å fortelle deg at transferpolitikken til Roeder er mer fornuftig enn du vil ha det til.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #252 på: 16. Okt. 2006, 07:56 »
Sitat fra: "Tim Buch"
Jeg prøver å fortelle deg at transferpolitikken til Roeder er mer fornuftig enn du vil ha det til.

Hvordan kan du si at den er fornufitg? Den er håpløs.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 16. Okt. 2006, 13:11 »
HALLO!

han har tar så mange dumme avgjørelser at det skal ikke være mulig.
Han skylder alltid på forsvaret. Så prøv et annet forsvar da for hælvete. Lar taylor som er vår beste forsvarspiller sitte på benken foran bramble, forstå det det som kan.

slik som jeg ser det burde vi spille 4-5-1 fram til januar.
Med parker tilbake som anker.
Og titus og moore ut av det jævla laget.

given. ramage, huntington, taylor, bernard, milner, parker, dyer, emre, duff og martins.

Og ja sikkert dumt og bruk huntington, men det hadde ikke skada og prøve fordi det forsvaret vårt kan ikke bli værre enn det er
så kan ameobi stikke og operere seg i samme slengen.
lt;3 Newcastle <3

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #254 på: 16. Okt. 2006, 13:53 »
Selv om Newcastlefans er viden kjent for å kun se ting i svart og hvitt, så er det et nytt fenomen at enkelte her bare ser svart.

Forsvaret vårt gjorde en kjempejobb, med Bramble i spissen i førsteomgang - det må da være verdt NOE? Når folk ser hva som bor inni denne mannen, hvor god han KAN være, er det ikke da naturlig å gi ham sjansen isteden for en Taylor som ikke er i kampform?

Taylor var jo en katastrofe mot Man Utd. Klareringen hans som førte til mål var flau. Skal vi kaste ham på dør også?

At folk seriøst ønsker å se Huntington fremfor Bramble synes jeg er helt idiotisk. Jeg sier ikke at Bramble er god, men han er faktisk den forsvarsspilleren som har høyest nivå av alle forsvarerne våre pr.dags dato. Like it or not.