20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers  (Lest 50526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United - Bolton Wanderers
« på: 03. Okt. 2006, 23:13 »
Neste Premier League kamp er altså som kjent hjemme mot revene fra Bolton søndag den 15 oktober.

Dette er en kamp vi må vinne, og bør vinne. Vi får flere spillere tilbake til denne kampen. Dyer, Solano og Emre som ble skadet mot Man Utd. Given er ikke klar før uken etter det igjen, men Harper holder mål. Det som ikke holder mål er forsvaret. Taylor og Moore, eventuelt Ramage og Moore MÅ spille midtstoppere. Bramble er suspendert 8). Babayaro holder heller ikke mål, og forhåpentligvis er Bernard match fit til denne kampen. Baba er vel også suspendert. Carr er brukbar og god på sitt beste. Ramage SKAL ikke brukes som høyre/venstre back, KUN som midtstopper, men der har vi allerede Taylor og Moore. På midtbanen har vi et flust av alternativer, men den sentrale midtbanen blir nok bestående av Parker og Emre som vanlig. Høyre midtbane står mellom Solano, Milner og eventuelt Dyer. Venstre midtbane står mellom Nzogbia og Duff. Milner og Duff kommer sannsynligvis til å spille.
I angrepet så skal ikke Ameobi spille. Han bør derimot ligge å restituere seg på et sykehjem. Martins er et klart valg sammen med LUQUE etter min mening. Men det skjer dessverre aldri i verden. Det blir 80 % sikkert Sibierski, hvis vi spiller 4-4-2.

Sist oppgjør på SJP mot Bolton endte med en komfortabel 3-1 seier.
Sist oppgjør på Reebok Stadium endte 2-0 i Boltons favør.

Bolton har kommet bra i gang med sesongen, men skal være overkommelige på SJP. En seier er helt nødvendig nå i Newcastle leiren og det ville betydd mye for Newcastle spillere og fans.

Sky Sports og Canal + dekker kampen, og for de som ikke har disse kanalene tilgjengelig så finnes det nok streamer på: http://www.myp2p.eu

Jeg håper på denne startoppstillingen:

Harper
    Carr-Taylor-Moore-Bernard
    Milner/Dyer-Parker-Emre-Duff/Nzog
    Martins-Luque
    [/list]

Men tror det blir denne:

Harper
      Carr-Taylor-Moore-Ramage(!)
      Milner-Emre-Parker-Duff
      Sibierski/Ameobi(!)
      Martins
      [/list]

Det er jo en stund til kampen, men laget nå posten allikevel  :P
      Tar med en skadeliste til slutt...

S Harper-----groin----------15th Oct 06     
        Emre---------ankle---------no return date     
        S Given------abdomen-----28th Oct 06     
        N Solano-----hamstring----15th Oct 06     
        M Owen------knee (ACL)---May 07

Fredrik :!:
      # 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

NUFCern

• Midtbaneanker
        • Vis profil
        • http://rbk.no/
      « Svar #1 på: 04. Okt. 2006, 08:49 »
      Om ikke Dyer starter, håper jeg iallefall at han kommer innpå. 5 min er nok, bare for å vise at han er tilbake. Jeg savner virkelig en Dyer i storform, DA er han god!

Og denne sesongen har han litt å bevise, etter en mildt sagt amputert sesong i fjor.

NUFranC

• Midtbaneanker
        • Vis profil
      « Svar #2 på: 04. Okt. 2006, 09:29 »
      Helt enig NufCern, Dyer i form er en Dödare!
      Who else...... Alan Shearer

Andy

• NewUtd.no
      • Kaptein
        • Vis profil
      « Svar #3 på: 04. Okt. 2006, 10:33 »
      både harper og given skada?

Asbjørn

• Kaptein
        • Vis profil
      « Svar #4 på: 04. Okt. 2006, 10:59 »
      Harper fikk en strekk mot Man Utd, men er trolig tilbake mot Bolton. Det ser mørkere ut for Carr som er kneskadet og som måtte trekke seg fra den irske landslagstroppen.
      "Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFC

• Supersub
        • Vis profil
      « Svar #5 på: 04. Okt. 2006, 14:12 »
      Det som er sikkert er at vi må ha 3 poeng!
      Arne Scheie:
      For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

validus

• Supersub
        • Vis profil
      « Svar #6 på: 04. Okt. 2006, 16:27 »
      Håper Dyer spiller jeg også!! Savner å se den mannen i aksjon!! Men viktig å huske på at han ikke skal bli slengt på bana og kjøres 120% med en gang... Se på Manu og Solgutt, det er riktig comeback! La oss håpe Dyer kommr tilbake på samme måten!
      ieron Dyer

Eivind

• Kaptein
        • Vis profil
      « Svar #7 på: 04. Okt. 2006, 20:57 »
      Håper IKKE dyer spiller. Håper Roeder trener han opp gjennom masse reservelagsspill, og at vi ikke får se han før over nyttår. Det er eneste muligheten til at vår kjære Kieron kan få noen gode år framover i den svarthvite trøya.

Jeg, derimot, håper Alberto Luque starter på topp sammen med Martins. Etter reservelagskampen mot Liverpool syns jeg det hadde vært moro å sett han fra start i PL.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
        • Vis profil
      « Svar #8 på: 04. Okt. 2006, 21:18 »
      Enig med deg i alt der, Eivind.
      Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

geordie-olav

• Kaptein
        • Vis profil
        • http://Newutd.com
      « Svar #9 på: 04. Okt. 2006, 21:22 »
      Dyer kan gjerne få noen minutter mot slutten. Luque også. Men nå tror jeg, for første gang noensinne, at det er best å line opp med en offensiv 4-5-1 med Martins som spydspiss.

Vi må holde presset på St. James. Vi må være det laget som holder på ball, vi må være det laget som skaper foran mål, og vi må være det laget som fikler ballen i over målstreken.

Vi kan ikke drite oss ut slik som vi gjorde mot Fulham. Jeg vet at Bolton antakeligvis, eller utvilsomt er et bedre lag enn Fulham. Men nå må Roeder slå ned på kritikken mot ham ved å gi oss tre poeng. Alt annet ville ha vært en skam.

Om vi skal få flere poeng enn Tottenham denne sesongen, burde vi vinne kamper som dette.

Fredrik

• Kaptein
        • Vis profil
      « Svar #10 på: 04. Okt. 2006, 22:50 »
      Sitat fra: "geordie-olav"
      Dyer kan gjerne få noen minutter mot slutten. Luque også. Men nå tror jeg, for første gang noensinne, at det er best å line opp med en offensiv 4-5-1 med Martins som spydspiss.

Vi må holde presset på St. James. Vi må være det laget som holder på ball, vi må være det laget som skaper foran mål, og vi må være det laget som fikler ballen i over målstreken.

Vi kan ikke drite oss ut slik som vi gjorde mot Fulham. Jeg vet at Bolton antakeligvis, eller utvilsomt er et bedre lag enn Fulham. Men nå må Roeder slå ned på kritikken mot ham ved å gi oss tre poeng. Alt annet ville ha vært en skam.

Om vi skal få flere poeng enn Tottenham denne sesongen, burde vi vinne kamper som dette.

Hint. Vi skaper ikke målsjanser ved å stille opp med en 4-5-1 formasjon.

Nei, kjør en offensiv 4-4-2 Diamond formasjon, sier nå jeg.

-------------Harper---------------
      ------------------------------------
      Carr----Taylor-Moore----Bernard
      -------------Parker----------------
      Milner-------------------------Duff
      --------------Emre-----------------
      -------------------------------------
      -------Martins--------Luque--------
      # 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

geordie-olav

• Kaptein
        • Vis profil
        • http://Newutd.com
      « Svar #11 på: 04. Okt. 2006, 23:41 »
      Vi skaper målsjanser med en offensiv 4-5-1 taktikk. 4-5-1 trenger ikke nødvendigvis være en defensiv og feig taktikk.

Eivind

• Kaptein
        • Vis profil
      « Svar #12 på: 05. Okt. 2006, 00:49 »
      Man kan ikke lese direkte ut av en taktikk at den er offensiv eller defensiv, med mindre man stiller med en 8-1-1 formasjon, da :lol:

Nei, det alt avhenger av er mentaliteten og aggressiviteten. 4-5-1 kan være mye mer offensiv enn 4-4-2 og omvendt..

Kesse

• Kaptein
        • Vis profil
      « Svar #13 på: 05. Okt. 2006, 07:08 »
      Alt annet enn tap er for dårlig, heldigvis vinner vi 2-1.

Asbjørn

• Kaptein
        • Vis profil
      « Svar #14 på: 05. Okt. 2006, 09:56 »
      Sitat fra: "kesse"
      Alt annet enn tap er for dårlig, heldigvis vinner vi 2-1.

Ja tar vi ikke tre poeng her bør Fat Fred skjønne at dette går til helvete. Dessverre tipper jeg at vi kun klarer uavgjort.
      "Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."