20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Bolton Wanderers  (Lest 50529 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle United - Bolton Wanderers
« Svar #225 på: 15. Okt. 2006, 20:33 »
Det er absolutt ikke noe galt med startelleveren eller formasjonen, det viste 1.omgangen i dag.. Det som er galt er markeringsjobben i forsvaret"

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #226 på: 15. Okt. 2006, 20:50 »
Sitat fra: "EivindI"
Nå så jeg kampen på Sky Sports, der de har ORDENTLIGE kommentatorer. Og når kom dette skuddet til Martins som nesten gikk inn? Mener du det som gikk  3 meter utenfor til høyre??

ALSAKER? :lol:

Nei 45 sekunder inn i andre omgang holdt Martins på å øke ledelsen til 2-0.
Alsaker var for å ha noen å støtte meg til, og i tillegg synes jeg ikke Alsaker er så jævla dum. Han gjør jobben sin ihvertfall.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 15. Okt. 2006, 20:53 »
Glad me har Martins eg.
Surt og sjå på ein spissduo som Ameobi-Siberski Ameobi-Rossi  og Amebi
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #229 på: 15. Okt. 2006, 20:55 »
Nå er jeg lei av å være overbevist om seier, og så ender det med tap/uavgjort. Vi har tatt ledelsen 1-0 i hver bidige kamp på SJP denne sesongen, og vi har søren meg klart å rote det til å slippe motstanderen inn i kampen igjen også med 1-1 i hver kamp. Det skal f*** meg ikke gå an!

Det ENESTE som kan redde dagen er et Brann-tap...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 15. Okt. 2006, 20:56 »
Sko ønska eg kunne heia på Aston Villa fram til Roeder bler sparka : P
Men bler vanskelig og gjennomføra

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 15. Okt. 2006, 21:00 »
haha ler. hva faen gjorde solano da siden du ga han 8?

martins skaffet oss straffen og var veldig livlig i første omgang.
det eneste han gjorde i andre omgang var da han sprang fra 2 spillere men desverre ble volleyskuddet reddet.

følg litt bedre med. men ja jeg er også skuffet over det martins presterte i andre omgang. men da var jo tross alt samtlige ganske ræva.

og ja markeringa er dårlig og startelveren er ikke korrekt. solano er ikke god nok lenger. duff og ramage derimot var gode i første omgang!
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 15. Okt. 2006, 21:28 »
Sitat fra: "Doffi"

Ja, han la inn, og ballen traff tilfeldigvis en arm! MEN hvis DU hadde fulgt med, så hadde du sett at nøyaktig det samme skjedde med Solano senere i omgangen, bortsett fra at dommeren ikke dømte straffe. Martins livlig i første omgang? HAH... La oss for eksempel se på vg nett live, da.. Martins er nevnt en eneste gang, det er da han smeller ballen utenfor...

NEi, Martins var skuffende i dag..

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #233 på: 15. Okt. 2006, 21:34 »
Sitat fra: "EivindI"
Sitat fra: "Doffi"

Ja, han la inn, og ballen traff tilfeldigvis en arm! MEN hvis DU hadde fulgt med, så hadde du sett at nøyaktig det samme skjedde med Solano senere i omgangen, bortsett fra at dommeren ikke dømte straffe. Martins livlig i første omgang? HAH... La oss for eksempel se på vg nett live, da.. Martins er nevnt en eneste gang, det er da han smeller ballen utenfor...

NEi, Martins var skuffende i dag..

8: Ameobi skyter fra knapt 25 meters hold etter å ha ført ballen noen meter fremover. Svakt skudd som går via spissmakker Martins og ut over kortlinjen.

9: Nok et forsøk fra Newcastle. Denne gangen er det Martins som ikke før det helt til å stemme. Men spissduoen til Newcastle skaper mye uro.

17: STRAFFE til Newcastle. Et innlegg fra Martins treffer Faye i armen, og linjemannen vinker. Er korrekt idømt fordi Bolton-forsvareren løfter opp armen for å stoppe ballen.

46: Martins spilt fri før det er gått 30 sekunder. Bruker farten og får litt rom til forsvaret, men skuddet går rett på keeper. Frisk start på omgangen.

Ikke bare én gang, akkurat.

Dette var for øvrig bare bevismateriale, ikke argumentasjon verken for eller mot din påstand.
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 15. Okt. 2006, 21:40 »
hehe :)

jeg sier ikke at martins hadde noen stor kamp, bare det og gi solano 2 poeng mer er ufattelig når jeg mener han var newcastles dårligste spiller i 1omgang. men vi har jo forskjellige meninger da :)
lt;3 Newcastle <3

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 15. Okt. 2006, 22:03 »
Martins var bedre enn Solano.
Blir feil og gi Martins dårligere karakter fordi ein forventer han skal redde oss.

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #236 på: 15. Okt. 2006, 22:23 »
ja jeg er moromannen her :D

Er morsomt da..tapt 4 kmaper på rad :D

whuiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!! Hipp hipp hurra !!!!
ax

Tim Buch

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #237 på: 15. Okt. 2006, 22:25 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Tim Buch"

Han rydder opp i klubben, som er i en forfatning lik den var når SBR tok over for oss. Da havnet vi på 11.plass to år på rad, og brukte så og si ingen penger, fordi det ikke var noen penger tilgjengelig, på lik linje med dagens situasjon.

Rydder opp vil det si. Kaste det spillerne med størst potensiale ut av klubben og bruke totalt udugelige spillere i kamp etter kamp og låne rivaliserende klubbers talenter istede for og ale opp våre egne så er ikkje det det eg kaller for bygge opp lag. Skal ein bygge opp lag så er det normalt og begynen med forsvaret. Japp strålende stykke arbeid Roeder har hjort der. Eg er kraftig imponert. Jubler inni meg.

Det vil si at han har blitt kvitt mye daukjøtt som klubben rett og slett ikke har råd til å beholde. Jeg nevner: Boumsong, Elliott, Faye, Bowyer og Chopra. Vi kan bare ikke alltid få det som vi vil når vi går rundt med storklubbmentalitet og FMbedrevitenhet. Selv om Choprasalget er det mest spekulative, så ser jeg tanken bak det. Vi fikk inn penger for Chopra, mens vi hentet inn Rossi gratis på lån. Så den kjøper like godt som alle de andre salgene. Jeg vet ikke helt hvilken av disse spillerne du karakteriserer som spiller med størst potensial i klubben.

I begynnelsen av sesongen, så hadde vi Ameobi og Owen på topp, med Owen skadet for en hel sesong.
I forsvar hadde vi Carr, Ramage, Babayaro, Moore, Bramble og Taylor.
Skulle vi da kjøpt inn to-tre forsvarsspillere og brukt Ameobi alene på topp gjennom en hel sesong? Nå fikk vi jo inn Bernard også, som har spilt bra de to siste reservelagskampene, og når han er tilbake i matchvekt, så tror jeg han kan heve forsvaret vårt et hakk.

Alt i alt så ser jeg ikke helt hva Roeder har gjort som har vært dårlig. Han prioriterte rett i sommer, og hvis det er midler tilgjengelig i januar, så tror jeg han har vett nok til å prioritere forsvaret.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 15. Okt. 2006, 22:29 »
I Januar kommer jo det virkelige helvete.
Milner forlater klubben. Det samme gjør Luque som blir Gud i sin nye klubb.
I tillegg får me kanskje Pique på lån fra Sir Alex

I just cant wait :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #239 på: 15. Okt. 2006, 22:29 »
Hmmm... Du sier han kvittet seg med daudkjøttet Chopra, men Roeder ville nå beholde ham, så jeg vil ikke si han kvittet seg med ham. Mer mistet ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.