20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133076 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #660 på: 12. April 2007, 09:13 »
Well..Ifølge visse kilder så blir Svennis Newcastle manager :o.

Sven-Göran Eriksson kan snart vara tillbaka i engelsk fotboll. Nu pekas svensken ut som Newcastles nästa manager.

Jag är säker på att vi får se Mr Eriksson i Newcastle United i framtiden, sa Newcastle-legendaren Chris Waddle till BBC Sport då.
  Kanske får han rätt. Nancy Dell?Olio, Svennis flickvän, berättar för modemagasinet Glamour att paret blir kvar i England.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1043758,00.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #661 på: 12. April 2007, 12:48 »
Well..Ifølge visse kilder så blir Svennis Newcastle manager :o.

Sven-Göran Eriksson kan snart vara tillbaka i engelsk fotboll. Nu pekas svensken ut som Newcastles nästa manager.

Jag är säker på att vi får se Mr Eriksson i Newcastle United i framtiden, sa Newcastle-legendaren Chris Waddle till BBC Sport då.
  Kanske får han rätt. Nancy Dell?Olio, Svennis flickvän, berättar för modemagasinet Glamour att paret blir kvar i England.

http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1043758,00.html

Fat Fred har heldigis avkreftet dette. Ikke at det bør bety så mye.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #662 på: 12. April 2007, 13:20 »
Du er med andre org ikke veldig begeistret for tanken på Svennis som ny Newcastle manager Asbjørn?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #663 på: 12. April 2007, 13:31 »
Svennis er jo en genial klubbmanager.
Mourinho ville jo vært enda bedre da. At han har fått mye penger å bruke i Chelski er nå så, men mannen har klart mye mer med mye mindre i andre klubber.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #664 på: 12. April 2007, 13:34 »
Du er med andre org ikke veldig begeistret for tanken på Svennis som ny Newcastle manager Asbjørn?

Nei det skulle tatt seg ut om jeg ville hatt den svenskeklysa der som manager. Den gutten er mer opptatt av penger, damer vin og sang enn noe annet. Med andre ord en eldre utgave av Beckham, og ikke veldig rart at Beckham var gullgutten til nettopp Svennis.

Men det skal sies at ALT, ja ALT er bedre enn den gjøken vi har i dag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: "hvem blir ny manager"-!
« Svar #665 på: 12. April 2007, 13:37 »
Per dato er vel Fulham den klubben det er mest nærliggende å tro at er ute på managermarkedet. Og et kompaniskap med Al-Fayed hadde vel passet golddigger Svennis bra  ;).
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #666 på: 12. April 2007, 13:40 »
Per dato er vel Fulham den klubben det er mest nærliggende å tro at er ute på managermarkedet. Og et kompaniskap med Al-Fayed hadde vel passet golddigger Svennis bra  ;).

Du er nok ikke langt fra sannheten her, om det er sant at han skal trene en PL kommende sesong.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #667 på: 12. April 2007, 13:44 »
I følge Alan Oliver må vi ha et helvete i noen måneder til. Skal bli artig å se hvilke klassespillere Roeder klarer å hente den siste dagen i august kommende sommer. Skal vi tippe på Keith Gillespie, Michael Gray og Sami Hyypia. Det ville isåfall være et steg i riktig retning for Roeder. Ikke værst bare det.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/chroniclesport/tm_headline=united-blast-sven-reports%26method=full%26objectid=18894874%26siteid=50081-name_page.html

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #668 på: 12. April 2007, 13:50 »

Nei det skulle tatt seg ut om jeg ville hatt den svenskeklysa der som manager. Den gutten er mer opptatt av penger, damer vin og sang enn noe annet. Med andre ord en eldre utgave av Beckham, og ikke veldig rart at Beckham var gullgutten til nettopp Svennis.

Men det skal sies at ALT, ja ALT er bedre enn den gjøken vi har i dag.
Hva han er mest opptatt er jo ikke annet enn spekulasjoner, men faktum er iallfall at han har oppnådd noe med de aller fleste klubbene han har trent, og det gjør han ikke dersom han kun tenker på piker, vin og sang. Og hadde han først skaffet oss noe "silverware" til klubben vår skulle privatlivet hans fått forbli hans sak for min del. "Svennis" sin karriere som engelsk landslagstrener bruker jeg ikke mot ham. Er en hel nasjon ute etter å ødlegge for deg fremfor å støtte deg skulle det faen meg bare mangle at de klarer det også, så får det heller stå for engelskmennene sin regning. Ikke at det ser ut til å ha blitt så veldig mye bedre nå heller akkurat.

Med andre ord: jeg har tro på Svennis, og anser ham som en dyktig manager. Når det er sagt er han alikevel langt ifra den første kandidaten jeg ville sett som Newcastle manager. Men heller ikke den verste, og deffinetivt klart bedre enn Roeder!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #669 på: 12. April 2007, 14:39 »
Svennis er en av verdens beste managere ingen tvil. Å mene noe annet er latterlig. Bare å se på merittlista:

IFK Gøteborg - Seriemester og vinner av Europacupen
Benfica - To seriemesterskap og finale i Europacupen
Roma - Cupmester
Fiorentina - Europacupdeltagelse
Benfica - Nytt seriemesterskap og ny finale i Europacupen
Sampdoria - Cupmester
Lazio - Seriemester, to cupseiere og igjen vinner av Europacupen

Jeg tar ikke med England på lista, iom. at det er en jobb ingen har lyktes i.

Med andre ord; jeg sier ja takk. Dog tror jeg nok Shepherd kan være tjukk nok i hue til å kjøre enda et år med en drita Roeder bak rattet.
Oscillons From The Anti-Sun

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #670 på: 12. April 2007, 15:15 »
I følge Alan Oliver må vi ha et helvete i noen måneder til. Skal bli artig å se hvilke klassespillere Roeder klarer å hente den siste dagen i august kommende sommer. Skal vi tippe på Keith Gillespie, Michael Gray og Sami Hyypia. Det ville isåfall være et steg i riktig retning for Roeder. Ikke værst bare det.
He he... Skulle du få rett i den tippinga Asbjørn, ja da ville jeg nesten le i håpløs fortvilelse. Selv om jeg hadde sansen for Gillespie på NUFC, og at han har markert seg i noen kamper for The Blades, så er han passé.
Roeder har sagt at han vil ha unge krefter, og foreløpig velger jeg å stole på han. Om det blant de unge skulle dukke opp en rutinert traver så tåler jeg det. Men til neste sesong vil jeg se mer enn konturene av fremtidens lag Roeder sier at han skal bygge.
Livet er svart/hvitt!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #671 på: 12. April 2007, 15:23 »
Vi må nok belage oss på å behalde Roeder ei god stund til. Det er desverre blitt greit at Newcastle skal være midt på tabellen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #672 på: 12. April 2007, 15:34 »
Greit nok at enkelte ikke har all verdens tro på Roeder. Og jeg er ikke hans største fan lenger jeg heller. Jeg ville helst ha erstattet ham i sommer. Men jeg tror ikke det kommer til å skje.

Og skal vi være edruelige, så tror jeg vi skal se litt på hvilke spillere Roeder har hentet til klubben. Og hvis vi ser på ordene til Shepherd, er det da noen grunn til å tro at vi skal ende opp med Michael Gray, Keith Gillespie og en eller annen annen avdanket tulling på firogførti år?

Det er ikke sikkert vi ender opp med spillere av aller ypperste verdensklasse. Jeg tror ikke vi får så veldig mange Maradonaer. Men jeg er ganske sikker på at vi kan klare å tiltrekke oss meget gode spillere som vil løfte laget. Jeg klarer ikke helt se noen stor grunn til noe annet. Selv om Roeder ikke har det helt store navnet, så ser jeg ingen grunn til å tro at vi ender opp med gamle elever av Kenny Dalglish fra tiden i Liverpool.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #673 på: 12. April 2007, 15:56 »
Nå stoler jeg verken på Fat Fred eller Roeder. Hadde bare 10% av hva de snakket om vært sant.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #674 på: 12. April 2007, 16:08 »
Roeder er langt i frå den verste manageren vi kunne hatt, og han kjem sikkert til å gjere en del bra spelarkjøp i sommer, men det som er bekymringsverdig er at vi skjelden styre kampa, sjølv mot svakare lag og spesielt på bortebane. Har ikkje helt trua på at Roeder klare å få spelarane til å spele som et lag, og å kjempe i toppen, i stedet trur eg at med Roeder kan vi bli maks topp 7.

Eg føler ikkje at det er der vi bør ligge med den fansen og pengane vi har/har brukt, derfor vil eg ha en ny topp klasse manager som f.eks Van Gaahl, Hitzfeld, Hiddink, Sollied, Svennis, Allardyce e.l. Enten det eller Shearer.

Men får håpe eg tar feil og at vi med Owen tilbake kan kjempe om topp 4.