20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133203 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #795 på: 01. Mai 2007, 15:49 »
hadde vært morsomt å ta avstemningen i denne tråden på ny. blir nok et helt annet resultat denne gang    :P

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 01. Mai 2007, 17:09 »
Vi har nå tapt hele 16 kamper i årets PL. Det er mer enn noen gang, og det før serien er over. I tillegg er vi hele 16 poeng bak det vi fikk i fjor. Det sier det meste. De som fortsatt støtter denne gjøken Roeder er ikke noe annet enn en gjeng med kverulanter.

Etter at vi har fått tilbake spillere fra skader har dette skjedd.

We have now won one game in our last nine Premiership outings, scoring three goals and collecting six points out of a possible 27.

Vi scorer altså 1 mål pr 3. kamp. Imponerende angrepsfotball.

Les mer her:

http://www.nufc.com/
« Siste redigering: 01. Mai 2007, 17:13 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #797 på: 01. Mai 2007, 18:22 »
Før har jeg stilt meg litt bak roeder og ment han burde få litt mer tid og en sjangs til å vise at han duger... Den sjangsen har han blåst totalt.

Så dårlig som vi spiller nå har jeg ikke sett tidligere, men de gangene vi har vært på et bunnivå har vertfall grep blitt gjort, og manageren gjort noe for å bedre ting.. Men roeder virker som han ikke kan gi seg mer faen, bildene i går av en totalt passiv roeder og en halvsovende assistent sier sitt. Han har mista respekten hos spillere og fans, hva har han der å gjøre da? Han bør være så pass klok å skjønne at her er det bare å ta hatten sin å gå.

Det er ikke godkjent at han berga oss fra nedrykk.. nedrykk skal ikke være tema engang i newcastle!!! Alt under topp 4 er en skuffelse for meg vertfall, vi kan ikke godta intertoto eller for den saks skyld direkte UEFA cup plass...

Det snakkes hele tiden om de fire store i england... Det bør være de fem store
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.