20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 132864 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #645 på: 03. April 2007, 12:44 »
Selv tror jeg mye av grunnen til at vi presterer som vi gjør er at spillerne ikke lengre har troen på Roeder. Det vil i mine øyne være skandale å selge Dyer og Parker.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 03. April 2007, 13:00 »
Selv tror jeg mye av grunnen til at vi presterer som vi gjør er at spillerne ikke lengre har troen på Roeder. Det vil i mine øyne være skandale å selge Dyer og Parker.
Enig, man selger ikke "våre" beste spillere, man får dem heller til å fungere i systemet! Angående Roeder tror jeg også at spillerne har mistet litt respekt for sin sjef.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #647 på: 03. April 2007, 13:29 »
Enig, man selger ikke "våre" beste spillere, man får dem heller til å fungere i systemet! Angående Roeder tror jeg også at spillerne har mistet litt respekt for sin sjef.
Det ville falt meg tungt for brystet om Dyer ble solgt. Men Parker håper jeg faktisk blir solgt. Selv om han i enkelte kamper ser ut til å jobbe som en helt, så klandrer jeg han for at Newcastle spiller veldig forutsigbart. Emre og Parker har ikke fungert særlig godt sammen. Og jeg vil heller ha med Emre videre enn Parker.
Livet er svart/hvitt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 03. April 2007, 13:40 »
Syns Emre og Parker fungerte bra forrige sesong. Og jeg tror Parker må dyrkes som anker, og ikke som den kreative kraften på midten, slik Roeder på en eller annen måte antar at han kan klare sammen med Butt.
Eller er det den velkjente myten om at med to arbeidshester sentralt betyr seier uansett?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #649 på: 03. April 2007, 14:11 »
Det skulle faen ikke forundre meg en dritt.

While O'Neill is "safe" in the Midlands, my information is that as long as United are playing Premiership football next season, the board of directors at St James' Park have no intention of changing their manager.

However, Roeder knows that, after results, the other key issue that he will be judged on is how he wheels and deals in the summer transfer market.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 03. April 2007, 14:40 »
Jeg håper newcastle klarer å holde fokus på utskiftninger i forsvaret, og ikke begynner å tukle for mye med midtbanen. Forsvaret er det stoore problemet. Vi har tapt fittemange poeng denne sesongen på grunn av forsvaret. For at newcastle skal bli bedre må fosvaret forsterkes, og denne delen er også det letteste å gjøre noe med.

Når det gjelder midtbanen synes jeg vi bør stille høyere krav til dem. Vi gjemmer oss bak prestasjonene til de spillerne som ikke er så gode, og retter fingeren mot dem når hele newcastle spiller dårlig. De såkalte stjernene på newcastle Dyer,Parker,Emre,Duff     har hatt det alt for lett denne sesongen og jeg mener samtlige bør få maks en sesong til på å bevise at de duger.

Noen klandrer Roeder for å ikke klare å motivere dem, noe jeg selv har klaget på. Roeder bør klare å få opp tenningsnivået til spillern. Men når du springer ut på et fullsatt st.james park så bør det ikke så mye tenking til for å bli motivert!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 03. April 2007, 14:51 »
De eneste spillerne som er "fredet" for min del er ; Given, Taylor og Dyer. Resten kan selges hvis prisen er god nok! Men jeg ser helst at også Martins og Owen blir..

Sell`em all!!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #652 på: 03. April 2007, 14:57 »
Kan ikke se noen grunn til at Roeder skulle sitte mindre trygt enn O'Neill.
Skal vi absolutt sammenligne de to, så kommer vel O'Neill dårligst ut?

Jeg har forsvart Roeder gjennom denne sesongen. Han tok over laget på et vanskelig tidspunkt. Både m.h.t. at Shearer la opp og skademarerittet som har ridd oss hele tiden. I de senere kamper har det uroet meg at flere spillere har manglet presisjon og innsatsvilje i de senere kamper. Det minner om litt om siste tiden til Sir Bobby. For å unngå konsekvenser for seg selv løste spillerne det gjaldt da (bl.a. Bellamy og Dyer, men håper Dyer har vokst siden da) det med å falle Sir Bobby i ryggen. Bildet er litt det samme nå. Enkelte spillere mangler fighting spirit, og ser ikke ut til å ville anstrenge seg særlig for å oppnå resultater. Siden det er bebudet opprensk til sommeren er det viktig at at det gjøres klokkeklart at Roeder sitter som manager også i 2007/2008. Så kan spillerne bare glemme å gamble på at Roeder skal få sparken, og heller anstrenge seg på banen for å slippe å bli gjenstand for ryddeaksjonen til sommeren.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #654 på: 11. April 2007, 11:43 »
Hadde vore konge, fyren er rå!
Men det er vel ganske urealistisk. For det første kjem vi til å fortsette med Roeder ei go stund til, og for det andre er det vel ganske lite sannsynlig at han kjem til Newcastle. Men hadde det skjedd hadde det vore fantastisk!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #655 på: 11. April 2007, 12:42 »
Han skal etter ryktene ha et meget dårlig forhold til Roman. Blir det dessuten ingen gullmedaljer i år, så er posisjonen hans definitivt svekket.

Om han forlater Chelsea, så tror jeg han fort kan ende opp i for en av de spanske storklubbene eller i Italia. Men, Newcastle er vel faktisk den mest aktuelle klubben i England når man tenker på størrelse. Arsenal, Liverpool og Mænju vil nok ikke skifte managere med det første.
Carr har altfor få landskamper for England!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #656 på: 11. April 2007, 13:29 »
Mourinho til Newcastle?
-For de som har ytret motsand til utbyggingen av SJP, og lokalisering av diverse fasiliteter dit, må det høres skikkelig skremmende ut. Når man er imot tiltak som vil skape fremtidige inntekter til klubben, må vel en manager som er vant til å få kjøpe enhver spiller han peker på - uansett pris - være et mareritt.

Livet er svart/hvitt!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #657 på: 11. April 2007, 15:07 »
Mourinho til Newcastle?
-For de som har ytret motsand til utbyggingen av SJP, og lokalisering av diverse fasiliteter dit, må det høres skikkelig skremmende ut. Når man er imot tiltak som vil skape fremtidige inntekter til klubben, må vel en manager som er vant til å få kjøpe enhver spiller han peker på - uansett pris - være et mareritt.

Du får sagt det du.
Mourinho til Newcastle hadde vært tidenes kjempenyhet. Hadde blitt mer glad av den nyheten enn ansettelsen av Robson til og med
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Den store DEL II!
« Svar #658 på: 11. April 2007, 15:23 »
Du får sagt det du.
Mourinho til Newcastle hadde vært tidenes kjempenyhet. Hadde blitt mer glad av den nyheten enn ansettelsen av Robson til og med
Selvfølgelig ville det vært en stor nyhet. -Mitt poeng er at en del "klagere" ser ut til å mangle substans i klagingen sin. Så hvis de er så forbasket engstelige for NUFC sin økonomi i forbindelse med med utviklingen av SJP (som sannsynligvis blir finansiert via investorer og lån med sikkerhet i bygningsmassen, og ikke i klubben direkte) så bør de være engstelige for PL's "big spender" på spillermarkedet.
Livet er svart/hvitt!

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Den store DEL II!
« Svar #659 på: 11. April 2007, 15:33 »
Du får sagt det du.
Selvfølgelig ville det vært en stor nyhet. -Mitt poeng er at en del "klagere" ser ut til å mangle substans i klagingen sin. Så hvis de er så forbasket engstelige for NUFC sin økonomi i forbindelse med med utviklingen av SJP (som sannsynligvis blir finansiert via investorer og lån med sikkerhet i bygningsmassen, og ikke i klubben direkte) så bør de være engstelige for PL's "big spender" på spillermarkedet.

Da er vi enige da :P Story ended

Seriøst Mourinho til Newcastle hadde vært ufattelig deilig, men det er ganske usannsynlig
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic