20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 132858 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #630 på: 01. April 2007, 11:27 »
hehe.. dette var nedtur. Sto liksom ingenting om det på dei andre sidene >:(

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 01. April 2007, 13:42 »
Fuck OFF Roeder

Glenn Roeder last night guaranteed Newcastle fans European qualification next season . . .

If the club stays relatively injury-free.

The United boss concedes that a top-six finish is beyond his side this season, but sees it as a certainty next year - fitness permitting.

"Next year, injury-free, we will return to a season where European football is guaranteed," promised Roeder.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 01. April 2007, 13:53 »
Desverre tror jeg Roeder sitter som manager når neste sesong starter opp også :-\ Eneste gleden jeg finner ved det er at han kun har 1 år igjen av kontrakten sin som på ingen måte kan eller bør fornyes!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #633 på: 01. April 2007, 14:26 »
Desverre tror jeg Roeder sitter som manager når neste sesong starter opp også :-\ Eneste gleden jeg finner ved det er at han kun har 1 år igjen av kontrakten sin som på ingen måte kan eller bør fornyes!

Tap mot Sheff  United neste helg og han er ferdig som Newcastle manager. Fat Fred tørr aldri å gamble med Roeder i de siste kampene da dette kan føre til nedrykk. Da satser han heller på managereffekten.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #634 på: 01. April 2007, 15:00 »
Vi kan alltids håpe såpas Asbjørn - men jeg frykter at vår inkompentende styreformann bare kommer til å ansette en annen gjøk uansett. Men ALT er bedre enn Roeder
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 01. April 2007, 15:02 »
Håper du har rett Asbjørn.

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #636 på: 01. April 2007, 18:59 »
BAre spark Roeder og ansett Shearer ut året. Dette hadde gitt et skikkelig managerkick. Shearer har så stor respekt hos mange av Newcastle spillerene at eg trur han hadde vert rett mann for oss nå
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #637 på: 01. April 2007, 19:49 »
...og shearer har suksess og finner ut at dette har han lyst til å fortsette med:P

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #638 på: 01. April 2007, 21:36 »
Kanskje vi kan feire opprykk neste år med Shearer som manager! Hadde vært kult det
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Ingar17

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #639 på: 02. April 2007, 11:47 »
og etter å ha sett både charlton og city kampen må jeg bare si at roeder faktisk er enda mere blottlagt for taktikk enn souness når det gjelder forsvaret og taktiske disponeringer..DET ER SÅ UTROLIG PINLIG!!!!

Ingar17

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #640 på: 02. April 2007, 14:40 »
og forresten bare det å benytte seg av carr og babayaro er grunn nok alene til å bli sparket....det kan ikke bare være meg som ser at disse to udugelige og overbetalte backene stinker.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 02. April 2007, 16:11 »
http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=starving-damien-was-a-duff-idea%26method=full%26objectid=18846860%26siteid=50081-name_page.html#story_continue

Virker som til og med Anal Oliver begynner å vende seg mot godeste Roeder. Isåfall blir det nok enda vanskeligere for stapeisen.
Martins får også så ørene flagrer av godeste Oliver.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ingar17

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #642 på: 02. April 2007, 22:00 »
om denne oliver gir litt kritikk betyr vel ikke all verden. Martins stinka jo gjennom hele kampen og roeder drev taktikk som en fisk på land. city kampen er kanskje det værste som er blitt prestert siden sheff utd tapet. mao. anal oliver har all grunn til å kritisere

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #643 på: 02. April 2007, 23:57 »
http://bbcsport.atspace.com/Roeder.htm   ;D

Noen som kan forklare om det er enkelt og i såfall hvordan man lager sånne sider? Send PM.

Fikk plutselig en sinnsykt god ide nå.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 03. April 2007, 11:17 »
Ifølge The Journal idag skal det være stor ryddesjau på spillersiden i sommer, med både store og mindre profiler som kan forlate klubben! Det er heller ikke sikkert at det er Roeder som får foreta den oppryddingen, da Shepherd skal følge nøye med på opptredener og resultater i de siste kampene av sesongen.

Litt av artikkelen:
Given United's collapse this season, Roeder knows he needs to make a drastic overhaul of the squad but, unless results improve dramatically between now and the end of the season, there is no guarantee the former Newcastle skipper will still be in the job to spend the summer's transfer kitty.

Roeder has refused to reveal his targets, although chairman Freddie Shepherd - who will be keeping a close eye on performances and results, starting at relegation-threatened Sheffield United next weekend - has attempted to appease disgruntled supporters with a promise of significant investment.

Hele artikkelen kan du lese her.