20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133178 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #465 på: 01. Feb. 2007, 11:30 »
Magath er ledig på markedet!
Kan han være rett mann for managerjobben???
Det er mange som KAN være rett mann for managerjobben i NUFC!! Men det vet vi ikke før de har fått prøvd seg. Ergo, Roeder kan også være rett mann for managerjobben!! Nå har han snart sittet i sjefstolen i ett år, men han har fredeles ikke fått sjangsen en hel sesong!!!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #466 på: 01. Feb. 2007, 12:03 »
Roeder bør sparkes hvis dette skjer:

Aston Villa - TAP/UAvgjort
Fulham - TAP/Uavgjort
Liverpool - TAP
Zulte Waregrem - TAP

Nå ble det seier mot Aston Villa, men Roeder bør uansett erstattes, da han ikke er mannen som kan føre Newcastle til de store bragder. Spørsmålet er når man kan få på plass en erstattter. Newcastle vil tjene lite på å kjøre med en midlertidig manager ut sesongen.
Carr har altfor få landskamper for England!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #467 på: 01. Feb. 2007, 13:20 »
Klovnesiden Newcastle Mad slår til igjen. Dette var siden som snakket varmt om O`Neill i sommer. Når de sier at O`Neill sliter i PL etter at han har brukt en formue blir det enda mer latterlig. Spesielt etter at Young og Carew kun har spilt en kamp. Før dette hentet han vel bare Petrov og Sutton som kom gratis. I tillegg har han kvittet seg med spillere. Har han egentlig brukt så mye mer enn Roeder?

http://www.newcastleutd-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=322481
« Siste redigering: 01. Feb. 2007, 13:24 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #468 på: 01. Feb. 2007, 13:25 »
Shearer kom deg ned på St James og hiv ut møkka. Du er vår helt så redd oss.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #469 på: 01. Feb. 2007, 13:43 »

Amen
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #470 på: 01. Feb. 2007, 14:03 »
Amen
Ja, for Shearer er jo en manager med lang merittliste!
Jeg har ingenting imot Shearer, men synes kritikken som rettes mot Roeder her virker noe ubestemt. Bare for noen timer siden så var det en manager med lang merittliste NUFC burde ha. Nå er det plutselig Alan Shearer  8).
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #471 på: 01. Feb. 2007, 14:09 »
Amen
Jeg har ingenting imot Shearer, men synes kritikken som rettes mot Roeder her virker noe ubestemt. Bare for noen timer siden så var det en manager med lang merittliste NUFC burde ha. Nå er det plutselig Alan Shearer  8).

Når har jeg sagt at vi skal ha en manager med lang merittliste? Farer dere i Jehovas Vitner med løgn også?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #472 på: 01. Feb. 2007, 14:42 »
Jeg kan ikke gjøre annet enn å le... Jehovas vitner ;D ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #473 på: 01. Feb. 2007, 14:52 »
Aner ikkje kvilken sekt eller gruppe Brewcastle tilhører. Men uansett ka det er så kan kunnskap ikkje vera serlig priortert..

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #474 på: 01. Feb. 2007, 15:02 »
Amen
Når har jeg sagt at vi skal ha en manager med lang merittliste? Farer dere i Jehovas Vitner med løgn også?
Fordelen med å være troende er jo at man finner et sted å få tilgivelse når det trengs  ;)
Jeg burde gjort svaret litt mer "rundt". For jeg ser det kan oppfattes til å kun rette seg mot dere to. Jeg husker å ha lest flere innlegg hvor folk har flagget "merittert manager" i stedet for Roeder. Om det var noen av dere kan jeg ikke si med hånden på hjertet, og gidder heller ikke lete i trådene heller. Men når det er sagt, så husker jeg å ha lest at Asbjørn var en av de som kalte etter Hitzfeldt og Curbishley (mulig Ranieri var nevnt også). -Så noen grov løgn er det vel ikke ???
Livet er svart/hvitt!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Nå begynner det å bli vel usaklig....
« Svar #475 på: 01. Feb. 2007, 15:07 »
Aner ikkje kvilken sekt eller gruppe Brewcastle tilhører. Men uansett ka det er så kan kunnskap ikkje vera serlig priortert..
Tenker du da kunnskap generelt, eller kunnskap om fotball?
Om du skulle ha rett får vi tro at du er raus og deler litt av din kunnskapsflom da.
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Nå begynner det å bli vel usaklig....
« Svar #476 på: 01. Feb. 2007, 15:13 »
Tenker du da kunnskap generelt, eller kunnskap om fotball?

Kunnskap Fotball->Newcastle ..

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #477 på: 01. Feb. 2007, 15:42 »

Amen
Har han så forbanna mye meritter å vise til som manager? Skal vi henge på ryggen til den mannen i all evighet og vise at vi er helt HJELPLØSE uten han? Eller la oss bytte manager annen hver mnd, kansje det hjelper? Eller la oss ansette O`Neill, eller Curbishley. De gjør det jo så forbanna mye bedre? Eller Allardyce, Bolton starter jo alltid bra, men faller noe jeklig av etter som sesongen tikker mot slutten! Da er vi sikret en god start ihvertfall??

Eller kansje det ikke er så dumt å la Roeder få en hel sesong å vise seg på??!! Så kan vi heller dømme han da? Det er jo fremdeles mulighet for å havne blant de 6 beste, kansje også blant de 5 beste. Det er ikke avskrekkende langt opp til 5. plassen!!!!!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #478 på: 01. Feb. 2007, 16:09 »
Syns Roeder har gjort en bra jobb ut økonomiske forutsetninger og skadesituasjonen vi har hatt!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #479 på: 01. Feb. 2007, 16:12 »
Enig. Det er bare 8 poeng opp til 5-plassen. Hadde vi kapret denne, hadde vi plutselig vært tilbake i det gode selskap igjen.