20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133150 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Re: List opp kritikken....
« Svar #435 på: 13. Des. 2006, 17:36 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Så har Alan Curbishley skrevet under for West Ham, og dermed utelukket som ny Newcastle manager om Roeder skulle få sparken i løpet av de neste månedene.

Den tanken er det flere som allerede har tenkt Asbjørn  :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #436 på: 13. Des. 2006, 21:09 »
Da er det enda større grunn til å vente til sommeren med å sparke Roeder. Da er det sikkert noen flere gode som er ledige, og som lettere vil flytte på seg. Men det er på ingen måtte å rope hurra for at Curbishley blir ny West Ham-manager.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #437 på: 13. Des. 2006, 21:52 »
Er vel lite som tilsier å sparke Roeder slik som Newcastle spiller i dag. Men siden alle blir skadede, tenker da på N'Zogbia som måtte ut i dag, så ser det farlig ut!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 13. Des. 2006, 22:48 »
Selvom jeg ikke er helt negativ til tanken om at Roeder ikke får fortsette som manager så mener jeg det er tull å sparke han nå, spesielt hvis han får midler til å handle i Januar. Hvis han skal sparkes, så spark nå. Hvis ikke bør han få ut sesongen på å få Newcastle på rett kjøl igjen.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #439 på: 13. Des. 2006, 22:51 »
Kampen i dag viser jo at B-laget vår holder mål mot Chelski og det er ikke dårlig!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #440 på: 13. Des. 2006, 22:52 »
Sitat fra: "Åsmund"
Kampen i dag viser jo at B-laget vår holder mål mot Chelski og det er ikke dårlig!

Jeg vil vel ikke si at vi "holder mål" mot Chelsea, de hadde slått oss 9 av 10 ganger. Men at vi har forbedret oss de siste kampene kan ingen si noe på.

Jeg går inn med et optimistisk pågangsmot før kampen mot Watford.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #442 på: 04. Jan. 2007, 21:26 »
En ny manager som er blitt ledig

Har forresten alltid innbilt meg at denne mannen er en dyktig manager, så uten at jeg har fulgt veldig godt med på hva som har skjedd i Skottland og på Ibrox den siste tiden var dette litt overraskende for meg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 04. Jan. 2007, 21:45 »
Sitat fra: "chickenman"
En ny manager som er blitt ledig

Har forresten alltid innbilt meg at denne mannen er en dyktig manager, så uten at jeg har fulgt veldig godt med på hva som har skjedd i Skottland og på Ibrox den siste tiden var dette litt overraskende for meg.

Har hatt samme syn på franskmannen jeg også. Skulle gjerne sett Le Guen i Newcastle..

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #444 på: 05. Jan. 2007, 14:38 »
Han har vel i grunnen ikke gjort så mye fantastisk. Bare i Paris SG. Tror ikke han har vært så god i de andre klubbene. Mener bare å huske det, jeg vet det ikke helt sikkert.

Men han sa opp selv, han fikk ikke sparken. Det er det mange norske aviser som ikke skriver.

Jeg tror det er fordi han vil tilbake til PSG nå når den jobben er ledig, kan være han begynte å krangle med Barry Ferguson for å ha en slags ''grunn'' til å slutte. Uansett tror jeg det samme hadde skjedd om han var ansatt i Newcastle siden det var han selv som sa opp.

Jeg tipper på Graeme Souness som ny manager for Rangers.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #445 på: 05. Jan. 2007, 18:37 »
Sitat fra: "Håvard"
Han har vel i grunnen ikke gjort så mye fantastisk. Bare i Paris SG. Tror ikke han har vært så god i de andre klubbene. Mener bare å huske det, jeg vet det ikke helt sikkert.

Men han sa opp selv, han fikk ikke sparken. Det er det mange norske aviser som ikke skriver.

Jeg tror det er fordi han vil tilbake til PSG nå når den jobben er ledig, kan være han begynte å krangle med Barry Ferguson for å ha en slags ''grunn'' til å slutte. Uansett tror jeg det samme hadde skjedd om han var ansatt i Newcastle siden det var han selv som sa opp.

Jeg tipper på Graeme Souness som ny manager for Rangers.
Rennes
During his time at Rennes between 1998 and 2001, Le Guen was noted for signing then unknown players, such as Shabani Nonda and El Hadji Diouf, who under his guidance, developed into talented footballers. He resigned from Rennes in 2001 after a fall-out with the club's board. This led to him taking a year off from football.

Lyon
Le Guen replaced Jacques Santini as manager of Olympique Lyonnais in 2002 after they captured their first league title. Le Guen experienced a grim start to his managerial career at Lyon, winning only 3 games of the first 9, but eventually took Lyon to a further three consecutive championships and reached the UEFA Champions League quarter-final. He resigned from his position at Lyon on May 9, 2005, the day after the club won their fourth consecutive Ligue 1 championship. He was replaced by Gérard Houllier.

After Lyon
After leaving the club, Le Guen embarked upon another year away from football management. During this time he turned down management positions at several top European clubs including Benfica and Lazio and also stated that he would not return to manage his former club PSG.[1]

Paul Le Guen er en veldig ung manager med sine 42 år.
Han har også brukbar spiller erfaring, da han har spilt 17 landskamper for Frankrike.

Tom Andre Malum

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • NewUtd.no Av supportere, For supportere !
« Svar #446 på: 05. Jan. 2007, 20:54 »
Helt enig med mange her!
Det er fat fred som skal sparkes!
Roeder har gjort en OK- jobb, noe som skal kunne aksepteres med det laget vi har.
Se på forsvaret vårt...
Ikke rart vi taper kamper da..
Hvem hadde trodd at vi skulle spille 2-2 mot ManUtd??? Veldig få.

UT MED FAT FREDDIE SHEPERD,INN MED NOEN MED VETT I SKALLEN!!!!!

FAT FRED=BURN IN HELL FOR MAKING OR BELOVED TEAM A NIGHTMARE!
There's only one king Alan!

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sheperd ennå litt til....
« Svar #447 på: 06. Jan. 2007, 19:35 »
Man kan stille spørsmålstegn ved Sheperd sin ledelse av klubben, men jeg foretrekker faktisk å fortsette med han en tid til. Slik det ser ut på kort sikt er det kun et oppkjøp av klubben som kan bikke Sheperd ut av stolen. Jeg hadde helst sett at NUFC har et mest mulig lokalt eierskap. Det er jo Nord-Øst England (og Sør-Øst Skottland) sin sjel det gjelder :?
Livet er svart/hvitt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Sheperd ennå litt til....
« Svar #448 på: 06. Jan. 2007, 20:16 »
Sitat fra: "Brewcastle"
Man kan stille spørsmålstegn ved Sheperd sin ledelse av klubben, men jeg foretrekker faktisk å fortsette med han en tid til. Slik det ser ut på kort sikt er det kun et oppkjøp av klubben som kan bikke Sheperd ut av stolen. Jeg hadde helst sett at NUFC har et mest mulig lokalt eierskap. Det er jo Nord-Øst England (og Sør-Øst Skottland) sin sjel det gjelder :?
Lokalt eierskap eller ikke, tror de hadde vært veldig happy over "elva" om vi hadde blitt et topplag og fått noen TITLER å juble over. De foretrekker nok som oss andre at NUFC blir et topplag igjen, og bryr seg vel midt opp i "rektum" hvem som klarer å styre klubben til akkurat det.

Tom Andre Malum

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • NewUtd.no Av supportere, For supportere !
Re: Sheperd ennå litt til....
« Svar #449 på: 06. Jan. 2007, 21:36 »
Sitat fra: "Frode"
Sitat fra: "Brewcastle"
Lokalt eierskap eller ikke, tror de hadde vært veldig happy over "elva" om vi hadde blitt et topplag og fått noen TITLER å juble over. De foretrekker nok som oss andre at NUFC blir et topplag igjen, og bryr seg vel midt opp i "rektum" hvem som klarer å styre klubben til akkurat det.

Det er sant det Frode skriver..
Hvis et lokalt eierskap holder Newcastle der de er nå, mens et utenlandsk/ikke lokalt eierskap gjør newcastle til et topplag tror jeg 99,9% av alle NUFC supportere ville valgt det siste!!
There's only one king Alan!