20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133193 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Re: Sheperd ennå litt til....
« Svar #450 på: 07. Jan. 2007, 19:02 »
[/quote] Det er sant det Frode skriver..
Hvis et lokalt eierskap holder Newcastle der de er nå, mens et utenlandsk/ikke lokalt eierskap gjør newcastle til et topplag tror jeg 99,9% av alle NUFC supportere ville valgt det siste!![/quote]
Hvis alternativet er å holde Newcastle der de er nå ja. -Ja da er det nok mye sant i det dere skriver. Men hvem har sagt at Newcastle skal være der de er om de ikke blir solgt til USA, Dubai, eller hvor det måtte være?
Som (utflyttet) Trønder er jeg selvfølgelig RBK-supporter. Jeg ville fått et helt annet forhold til klubben om eierne og makten skulle være lokalisert på f.eks. Aker Brygge.
Men men, det slikt er vel gammeldags tenkning i dag. -I så fall foretrekker jeg uansett å være gammeldags.
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #451 på: 08. Jan. 2007, 10:47 »
Roeder må være den dummeste personen som har vært manager for Newcastle noensinne. For det første bruker han en febersjuk Sibierski, som egentlig ikke kunne spille mot Birmingham. Sibierski sa i pausen at han ikke hadde mer krefter igjen og måtte byttes ut. Inn kommer Alan Obrien framfor Luque. I tillegg klarer han å bruke en håpløs Pattison i 90  minutter. Det er kanskje den dårligste spilleren som har hatt på seg en Newcastle drakt siden Gary Brady. Luque får ikke et eneste minutt, selv mot et Birmingham lag som kun har 10 spillere.

Når idioten Roeder klarer å si at Luque ikke får lov til å forlate Newcastle i januar pga skader blir det hele latterlig å dumt.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=injury-crisis-forces-luque-to-stay-put%26method=full%26objectid=18416337%26siteid=50081-name_page.html
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #452 på: 08. Jan. 2007, 11:25 »
Støtter den. Pattison var helt horribel og Luque kunne umulig spilt dårligere. Hadde vært en fin kamp for ham og fått prøve seg i...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #453 på: 08. Jan. 2007, 13:53 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Roeder må være den dummeste personen som har vært manager for Newcastle noensinne. For det første bruker han en febersjuk Sibierski, som egentlig ikke kunne spille mot Birmingham. Sibierski sa i pausen at han ikke hadde mer krefter igjen og måtte byttes ut. Inn kommer Alan Obrien framfor Luque. I tillegg klarer han å bruke en håpløs Pattison i 90  minutter. Det er kanskje den dårligste spilleren som har hatt på seg en Newcastle drakt siden Gary Brady. Luque får ikke et eneste minutt, selv mot et Birmingham lag som kun har 10 spillere.

Når idioten Roeder klarer å si at Luque ikke får lov til å forlate Newcastle i januar pga skader blir det hele latterlig å dumt.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_headline=injury-crisis-forces-luque-to-stay-put%26method=full%26objectid=18416337%26siteid=50081-name_page.html

Enig. Me har hadt mange dårlige managere som ikkje har lykkes, men Roeder må vera den dummaste av dei alle.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #454 på: 08. Jan. 2007, 14:29 »
Alan Oliver

But I get the impression that Luque's stock is so low with Glenn Roeder that if the United boss needed another substitute in the second half of Saturday's 2-2 draw with Birmingham City, he would have called on 16-year-old Kazenga LuaLua rather than the Spanish international.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #456 på: 12. Jan. 2007, 23:57 »
Utfrysningen og behandlingen av Luque er under enhver kritikk. Sier det igjen og igjen, Pattison har aldri bevist at han har noe spesielt å bidra med på høyeste nivå, noe han selv gang på gang beviser. Luque må selvsagt bli ødelagt i toppen av dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Sv: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #458 på: 31. Jan. 2007, 11:41 »
Roeder slenger med leppa.
http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=445168&CPID=8&clid=7&lid=&title=O
Jeg er enig med han. Å jobbe for NUFC er STORT  8).

Livet er svart/hvitt!

Noreng

• Gjest
« Svar #459 på: 31. Jan. 2007, 11:43 »
Roeder bør sparkes hvis dette skjer:

Aston Villa - TAP/UAvgjort
Fulham - TAP/Uavgjort
Liverpool - TAP
Zulte Waregrem - TAP

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #460 på: 31. Jan. 2007, 11:50 »
Roeder bør sparkes hvis dette skjer:
Aston Villa - TAP/UAvgjort
Fulham - TAP/Uavgjort
Liverpool - TAP
Zulte Waregrem - TAP
Det blir nok seier i minst en av kampene Villa eller Fulham, og Zulte blir slått. Så du trenger nok ikke engste deg for at Roeder sparkes med det første  ;D
Livet er svart/hvitt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #461 på: 31. Jan. 2007, 16:12 »
Hvorfor snakker vi om at Roeder må få sparken hvis det og det scenarioet blir et faktum?
Jeg mener vi vil tjene absolutt null og niks på å sparke Roeder i februar/mars eller senere. Vi tjener null og niks på å sparke Roeder før sesongen er over. Når sesongen er over henter vi inn en ny manager, og gir Roeder tilbudet om å gå tilbake til gamlejobben.¨

Det er drømmescenarioet. Men alle vet at det ikke vil skje.
Jeg føler meg overbevist om at Roeder vil få sparken i september en eller annen gang. Forutsatt at vi ikke greier å komme over sjuendeplass på tabellen denne sesongen og at vi starter neste sesong svakt (med for eksempel tre poeng på de fire første kampene, hvor vi har møtt to av topplagene i ligaen på bortebane).

Problemet med det er at da er vi like langt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #462 på: 31. Jan. 2007, 16:47 »
Syns det blir for dumt å snakke om noe sparking nå. Ingenting er bekreftet før i sommer. Roeder må styre en stall som er og har vært på nippet til å bryte sammen. Jeg synes han har gjort en god jobb nå i det siste. Synes og det er tragisk at han ikke får de midlene han burde hatt til å styrke stallen!

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #463 på: 31. Jan. 2007, 19:00 »
Magath er ledig på markedet!
Kan han være rett mann for managerjobben???

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #464 på: 01. Feb. 2007, 01:55 »
Roeder slenger med leppa.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=445168&CPID=8&clid=7&lid=&title=O

Hehe, ser vi en tendens på at Roeder har blitt tøffere i trynet?

For noen måneder siden var han alle andre managers drømmemotstander fordi han var snill som et lam, sa aldri noe stygt om andre + hadde alltid et godt ord og godt håndtrykk til sin managermotstander, samme hvem det var.

Nå har han kritisert Mourinho for noen uker siden, og nå kritiser O'Neill for å være feig.
Begynner det å vokse baller på Roeder, eller?