20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #210 på: 23. Okt. 2006, 10:46 »
Sitat fra: "kesse"
De siste årene er det vel kun Bellers og Woody vi har fått en grei slump med penger.

Curb er ikke mitt førstevalg, han er heller ganske så langt nede på listen. Har av en eller annen grunn aldri rangert han som en klassemanager, sikkert fordi han har holdt til i en bakgårdsklubb som Charlton.

En ting er helt sikkert, hvis vi skal bytte manager. Så MÅ han være klar med engang Roeder får fyken..!

Er ganske så sikker på at Curb, Svennis og Ranieri er det. Alle savner managerlivet.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #211 på: 23. Okt. 2006, 11:43 »
De siste årene er det vel kun Bellers og Woody vi har fått en grei slump med penger.

Curb er ikke mitt førstevalg, han er heller ganske så langt nede på listen. Har av en eller annen grunn aldri rangert han som en klassemanager, sikkert fordi han har holdt til i en bakgårdsklubb som Charlton.

En ting er helt sikkert, hvis vi skal bytte manager. Så MÅ han være klar med engang Roeder får fyken..!

Vi har og solgt Jenas og Boum over 10 millioner pund (tilsammen). Woody er det over to år siden vi solgte. De to siste årene har vi solgt spillere for over 23 millioner pund.

Om man leser hva de trofaste newcastle supporterne ønsker så ser man at de nå vil ha ut fat fred (de har da villet det lenge men nå kommer det i media):

Get  Fat fred out

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 23. Okt. 2006, 12:48 »
Sitat fra: "Åsmund"

Vi har og solgt Jenas og Boum over 10 millioner pund (tilsammen). Woody er det over to år siden vi solgte. De to siste årene har vi solgt spillere for over 23 millioner pund.

Om man leser hva de trofaste newcastle supporterne ønsker så ser man at de nå vil ha ut fat fred (de har da villet det lenge men nå kommer det i media):

Get  Fat fred out

Nå snakket jeg om "det siste året". Ellers finner jeg det merkelig at enkelte folk som håpet at Roeder skulle få sjansen til å bli fast ansatt nå skylder på Fat Fred.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #213 på: 23. Okt. 2006, 12:59 »
Det siste året har vi da heller ikke handlet for over 70 millioner pund heller da.

Roeder var vel ikke det øverste ønsket til så mange her inne. Men regner med de fleste støttet avgjørelsen da den ble gjort. Men det var ikke vi som ansatte Roeder. Hadde jeg vært sjef på tyneside hadde jeg nok heller brukt litt mer penger på en skikkelig manager enn lønnigene til en del av "stjernene" våre.

Om du regner netto invistering i spillere i denne perioden tviler jeg på at du kommer over 20 millioner pund.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 23. Okt. 2006, 13:08 »
Det siste året har vi da heller ikke handlet for over 70 millioner pund heller da.

Roeder var vel ikke det øverste ønsket til så mange her inne. Men regner med de fleste støttet avgjørelsen da den ble gjort. Men det var ikke vi som ansatte Roeder. Hadde jeg vært sjef på tyneside hadde jeg nok heller brukt litt mer penger på en skikkelig manager enn lønnigene til en del av "stjernene" våre.

Om du regner netto invistering i spillere i denne perioden tviler jeg på at du kommer over 20 millioner pund.

Selvsagt gjør man det om man ser på det "siste året". Da mener jeg fra fjorårsseongen startet og fram til overgangsvinduet stengte 31.august.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #215 på: 23. Okt. 2006, 13:10 »
Ja forstår at du opperer med litt forlengede år. Spesielt om det kan brukes til å snakke litt negativt om situasjonen i newcastle.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 23. Okt. 2006, 13:18 »
Ja forstår at du opperer med litt forlengede år. Spesielt om det kan brukes til å snakke litt negativt om situasjonen i newcastle.

Mens du forlenger det med hele 1 år, for at du skal kunne dra inn Woodgate salget. Festlig, at du tror at man kan få solgt spillere etter overgangsvinduet er stengt og derfor regner du med september og oktober hehehehehehe.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #217 på: 23. Okt. 2006, 13:31 »
Bra at du har noe du kan more deg over i din negativt forvrengte verden og om du leser litt oppover i tråden så ser du tydelig logikk i innleggene mine og ingen utvidelser av kalenderåret.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 23. Okt. 2006, 14:00 »
Bra at du har noe du kan more deg over i din negativt forvrengte verden og om du leser litt oppover i tråden så ser du tydelig logikk i innleggene mine og ingen utvidelser av kalenderåret.

De to siste årene har vi solgt spillere for over 23 millioner pund.

Så nevn de spillerene vi har fått over £23 millioner for i løpet av de siste to årene uten å forvrenge kalenderåret. Du driter deg ut som vanlig, og prøver til stadighet å gjemme deg under sofaen til Fat Fred. Det festlige er at du ikke klarer å se det selv.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 23. Okt. 2006, 14:05 »
Vi solgte vel Woodgate for over 13 mill, men eg kan ikkje komme på noen andre.. Robert, Viana gikk vel for en billig penge, Bellamy gikk vel billig og, under fem mill (! )
Er litt usikker på om det er to år siden vi solgte Woodgate, virker hverfall som det er en evighet siden vi har hatt en god stopper...
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 23. Okt. 2006, 14:07 »
Sitat fra: "Leslie"
Vi solgte vel Woodgate for over 13 mill, men eg kan ikkje komme på noen andre.. Robert, Viana gikk vel for en billig penge, Bellamy gikk vel billig og, under fem mill (! )
Er litt usikker på om det er to år siden vi solgte Woodgate, virker hverfall som det er en evighet siden vi har hatt en god stopper...

Woodgate ble vel solgt i slutten av juli i 2004. Altså må Åsmund forvrenge kalenderåret for å få rett. Han er muligens født i glasshus med lomma full av småstein. Da er han selvsagt unnskyldt.

Viana gikk for £1,5 millioner, mens Bellamy gikk for £3,75 i følge Bellamy selv.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #221 på: 23. Okt. 2006, 14:30 »
Du liker å manipulere forumet, å bygge sammen quotinger av fra ulike innlegg til å danne ett innlegg.

Vi kan jo regne litt for deg Asbjørn (2 år ala kalanderen, har faktisk litt å gå  på og):
Salg under Roeder
Mars 2006     Hugo Viana     MID      Valencia     £1.7m
Jun 2006     Michael Chopra  FWD     Cardiff City     £500k
Aug 2006     Amady Faye     MID     Charlton     £2m
Aug 2006     Boumsong     DEF     Juventus        £3.3m
Sum                                                          £7,5m
Oj Roeder har egentlig bare handlet spillere for den netto sum av £7,64m. 750 millioner hvor har du blitt av? I januar brukte Souness den netto sum av O kroner på markedet.

Under Soumess:

Aug 2005     Jermaine JenasMID    Tottenham           £9m
Jun 2005         Andy O'Brien    DEF    Portsmouth           £2m
Jan 2005     Olivier Bernard     DEF     Southampton £400k
Sum                                                                  £11,4m

Så spillersalg de to siste årene kommer på 18,9 millioner pund uten salget av Robert og Bellers. Du sier selv £3,75m for bellers. Da har vi 22,65 pluss det vi fikk for Robert som nok ikke var så mye. Men jeg skal vedde ganske mye på at vi fikk mer enn £350k for han. Men tenk for en bom dette er om han gikk gratis. Kan jo kanskje grave meg ned sammen med fat fred da?

Trenger ikke forvrenge verden mot det negative alltid Asbjørn!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 23. Okt. 2006, 14:41 »
Du liker å manipulere forumet, å bygge sammen quotinger av fra ulike innlegg til å danne ett innlegg.

Vi kan jo regne litt for deg Asbjørn (2 år ala kalanderen):
Salg under Roeder
Mars 2006     Hugo Viana     MID      Valencia     £1.7m
Jun 2006     Michael Chopra  FWD     Cardiff City     £500k
Aug 2006     Amady Faye     MID     Charlton     £2m
Aug 2006     Boumsong     DEF     Juventus        £3.3m
Sum                                                          £7,5m
Oj Roeder har egentlig bare handlet spillere for den netto sum av £7,64m. 750 millioner hvor har du blitt av? I januar brukte Souness den netto sum av O kroner på markedet.

Under Soumess:

Aug 2005     Jermaine JenasMID    Tottenham           £9m
Jun 2005         Andy O'Brien    DEF    Portsmouth           £2m
Jan 2005     Olivier Bernard     DEF     Southampton £400k
Sum                                                                  £11,4m

Så spillersalg de to siste årene kommer på 18,9 millioner pund uten salget av Robert og Bellers. Du sier selv £3,75m for bellers. Da har vi 22,65 pluss det vi fikk for Robert som nok ikke var så mye. Men jeg skal vedde ganske mye på at vi fikk mer enn £350k for han. Men tenk for en bom dette er om han gikk gratis. Kan jo kanskje grave meg ned sammen med fat fred da?

Trenger ikke forvrenge verden mot det negative alltid Asbjørn!

Hehehehe, her var det mye festlig. £9 millioner for Jenas :-) Det var £7 millioner vi fikk for JJ. Det burde du visst. Det var noe som ble gjort offentlig akkurat som med Duff handelen. Ellers skjønner jeg heller ikke hvorfor du skal plusse på Viana handelen som var £1,5 millioner. Gjør du dette for at regnestykket ditt skal gå opp, eller har du bare hentet gjetningstallene fra Nufc.com? Noe rart må det ihvertfall være.

Om du bør grave deg ned med Shepherd? Kanskje ikke det dummeste forslaget nei.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #223 på: 23. Okt. 2006, 14:52 »
Plusser på £0,2m bare for å ikke være enig med deg i din påstand. Blir litt smittet av din uenighet må du skjønne.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 23. Okt. 2006, 15:01 »
Plusser på £0,2m bare for å ikke være enig med deg i din påstand. Blir litt smittet av din uenighet må du skjønne.

Flott svar å komme med etter at man ble avslørt til de grader.