20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #195 på: 19. Okt. 2006, 19:28 »
Sitat fra: "Audioslave"
kesse skrev:
Sitat

Vel, disser ledige;
Lippi
Parreira
Scolari
Eriksson
Hitzfeld
Curbishley
Keegan
+ + +

Eller så tipper jeg Big Sam ville hoppet på en mulighet for komme til oss nå for å distansere seg litt fra de beskyldningene han har vært utsatt for den siste tiden.

--Og hvem av disse har lyst til å bli manager for oss?

Jeg tipper Eriksson, Curbishley, Keegan, Big Sam og kanskje kanskje Hitzfeld. De 4 førstnevnte tror jeg ville hoppet på sjansen hvis de fikk den, er det så usannsynlig?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 19. Okt. 2006, 19:36 »
Om Lippi, Keegan eller Scolari sier ja til å trene Newcastle når vi blir kvitt Roeder blir jeg med ett 100 ganger mer optimistisk med tanke på fremtiden. Men kjenner jeg klubben vår rett blir det vel for eksempel Allardyce som blir ny manager. Grøss.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 19. Okt. 2006, 23:55 »
Om Roeder blir sparket så ansetter nok Shepherd Mick McCarthy.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 20. Okt. 2006, 03:53 »
Det er på tide med ein god manager nå ialfall.
KEEGAN
daglish
Gullit
ROBSON
souness
roeder
XXXXX

I følge denne tabellen skal neste manager bli ein suksessmanager   :idea:
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #199 på: 20. Okt. 2006, 14:57 »
Kesse skrev:
Jeg tipper Eriksson, Curbishley, Keegan, Big Sam og kanskje kanskje Hitzfeld. De 4 førstnevnte tror jeg ville hoppet på sjansen hvis de fikk den, er det så usannsynlig?

--Har mine tvil.. Big Sam har hatt sjansen da NUFC hintet om interesse, men han er fortsatt i Bolton. Keegan tror jeg var på sin topp sist han var i Newcastle, vi skylder han mye, men jeg tror ikke han har en fremtid i NUFC. Eriksson tror jeg går til en større klubb, dessuten vil ikke jeg ha han iallfall. Curbishley kan jeg ikke uttale meg om.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #200 på: 20. Okt. 2006, 15:09 »
Big Sam og Jewell ble jo sure fordi Roeder ble ansatt og proteserte. Antakentligvis fordi de ikke fikk tilbudet.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 22. Okt. 2006, 23:09 »
Morgensdagens "The Mirror" i følge Britiske forum.

"Newcastle chairman Freddy Shepherd has given Glenn Roeder one month to turn the clubs fortunes around or his future at Newcastle United may come to a premature end after a successful stint as caretaker manager. Glenn Roeder is under mounting pressure to turn the clubs results around after the clubs form in the premiership has only amounted to 7 points from 9 games; the worst start to a premiership season since the 1999/2000 campaign. Freddy Shepherd is keeping tabs on Alan Curbishley?s situation as he begins to find a solution to the faltering team. "

Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke. Men det ville ikke forundre meg i det hele tatt!

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 22. Okt. 2006, 23:24 »
Sitat fra: "kesse"

"Newcastle chairman Freddy Shepherd has given Glenn Roeder one month to turn the clubs fortunes around or his future at Newcastle United may come to a premature end after a successful stint as caretaker manager. Glenn Roeder is under mounting pressure to turn the clubs results around after the clubs form in the premiership has only amounted to 7 points from 9 games; the worst start to a premiership season since the 1999/2000 campaign. Freddy Shepherd is keeping tabs on Alan Curbishley?s situation as he begins to find a solution to the faltering team. "

Om dette er sant eller ikke vet jeg ikke. Men det ville ikke forundre meg i det hele tatt!

Det beste vi kan håpe på er jo en vaskeekte opprydning av rang i januar, der Glenn Roeder og hans team tar sine hatter pent og pyntelig, og går ut av parken en gang for alle. Derreter kommer en ny merritert manager med pågangsmot og kløkt inn og fikser biffen. Forsvarsrekka blir fullstendig fornyet, og hele laget starter en ny taktikk og blomstrer. Alle får selvtillit, og andre halvdel av sesongen blir mer eller mindre en dans på roser!

Dere drømmer nå ja? Ja, jeg og...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 22. Okt. 2006, 23:32 »
Er ikkje umulig men da må FF gjøre det umulige og ansette ein GOD manager.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 23. Okt. 2006, 10:18 »
Sitat fra: "kesse"

Med tap mot bunnlaget Charlton kommende helg er Roeder ferdig i Newcastle. Det er jeg ganske sikker på. Alan Curbishley er en dyktig manager,og jeg ser ikke bort i fra at Fat Fred allerede er i samtaler med den tidligere Charlton manageren. Curb har gjort flust med gode kjøp som Charlton manager, og jeg har stor tro på at han kan gjøre det godt som Newcastle manager. Ser for meg Darren Bent i Newcastle drakta om Charlton fortsetter å ligge i bunnen av PL.

Heller Curb enn både Svennis og Ranieri. De to sistnevnte krever sikkert en langt høyere lønn enn Curb også.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #205 på: 23. Okt. 2006, 10:21 »
Sparker Fat Fred Roeder har han selv feilet og bør ta hatten sin å gå. Etter sparkingen av Robson har han ikke lykkes med å hente inn en god nok trener til den store klubben sin. Hva har fat fred gjort for newcastle i det siste? Ikke en dritt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 23. Okt. 2006, 10:24 »
Sitat fra: "Åsmund"
Sparker Fat Fred Roeder har han selv feilet og bør ta hatten sin å gå. Etter sparkingen av Robson har han ikke lykkes med å hente inn en god nok trener til den store klubben sin. Hva har fat fred gjort for newcastle i det siste? Ikke en dritt!

Hadde ikke vært meg i mot om Fat Fred hadde tatt hatten sin å gått, men hvem er villig til å ta over den synkende skuta? Fat Fred har vel gitt nærmere 750 millioner til spillerkjøp det siste året. Ikke akkurat småpenger, og det er vel kun Chelsea som har brukt mer. Bare så synd at vi har hatt to manager som knapt vet forskjell på fotball og gjemsel.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #207 på: 23. Okt. 2006, 10:26 »
Gitt og gitt. For å si det slik så er det ikke akkuratt fat freds egne penger som finansierer spillerkjøpene. Og de 750 millionene du snakker om blir ganske redusert om du trekker fra spillersalgene. Har jo solgt et halvt premierleague lag og dei site to åra.

Og hvem er det så som har ansatt disse managerene? Han bør stilles til ansvar snart før det er for seint. Nå har jo publikum begynt å svikte laget og. Det er vel første gang på over 5 år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 23. Okt. 2006, 10:29 »
Sitat fra: "Åsmund"
Gitt og gitt. For å si det slik så er det ikke akkuratt fat freds egne penger som finansierer spillerkjøpene. Og de 750 millionene du snakker om blir ganske redusert om du trekker fra spillersalgene. Har jo solgt et halvt premierleague lag og dei site to åra.

Selvsagt er det ikke hans penger, men det er han som til slutt skal gi dem ut fra klubben.

Du  mener de blir ganske redusert om man trekker i fra spillersalgene. Hvilke spillere er det egentlig vi har fått betydelige summer for???

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 23. Okt. 2006, 10:38 »
De siste årene er det vel kun Bellers og Woody vi har fått en grei slump med penger.

Curb er ikke mitt førstevalg, han er heller ganske så langt nede på listen. Har av en eller annen grunn aldri rangert han som en klassemanager, sikkert fordi han har holdt til i en bakgårdsklubb som Charlton.

En ting er helt sikkert, hvis vi skal bytte manager. Så MÅ han være klar med engang Roeder får fyken..!