20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Bør Glenn Roeder sparkes eller ikke?

Ja, med en gang
32 (50%)
Nei, ikke nå
21 (32.8%)
Vet ikke helt
11 (17.2%)

Stemmer totalt: 62

Avstemning er avsluttet: 15. Okt. 2006, 21:54

Skrevet av Emne: Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!  (Lest 133149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Agurksaft

• Gjest
Den store "hvem blir ny manager"-tråden. DEL II!
« Svar #180 på: 19. Okt. 2006, 10:53 »
Mitt skrekkscenario: Ivar Morten Nordmark.

plebbster

• Gjest
« Svar #181 på: 19. Okt. 2006, 12:07 »
Svennis ville vært bra, mener nå jeg. Han er ihvertfall bedre enn Roeder. Vi kan være glad for en ting - og det er at det bare kan gå oppover på managersiden, i den grad vi ikke henter inn gamle aalesund-folk som nevnt over.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 19. Okt. 2006, 12:09 »
Svennis ville vert bra.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #183 på: 19. Okt. 2006, 12:26 »
Sitat fra: Asbjørn
Sitat fra: Audioslave
Forresten; hva faen hjelper det å sparke manageren når vi ikke har noen bedre alternativ som vil lede oss? Velger heller å gi Roeder litt tid. Man kan spørre hvorfor jeg ikke sa det samme om Souness. Grunnen er at han har vist altfor lenge at han var håpløs. Roeder har mye kortere erfaring og har ikkke fått like lang tid til å bevise at han duger. Sier ikke at Roeder er mitt førstevalg, bare at det ikke hjelper å sparke managere i hytt og pine når man ikke har bedre alternativer til å overta.

Nå skal det sies at Souness i det minste vant pokaler med alle lag 5 (5 stk) han var manager for i over 1 år, om vi ser bort i fra tragiske Newcastle.

Roeder har kun 7. plasser og nedrykk å vise til i de klubbene han har vært. I tillegg har han rykket ned med et West Ham lag som besto av mange klassespillere. Det beste laget som har rykket ned fra PL noengang.

Slik han håndterte overgangsmarkedet i sommer har jeg aldri sett maken til. Makan til håpløse handlinger skal man lete lenge etter. Har Glenn Roeder egentlig gjort et skikkelig kupp på overgangsmarkedet som manager? Om Duff blir et kupp gjenstår å se, men jeg må si at han ikke har levd opp til forventningene foreløpig. Martins minner meg mer og mer om en spiller som maks er verdt 1/3 av overgangssummen. Han skal selvsagt få tid til å utvikle seg, og han skal ikke dømmes allerede nå, men tviler på at det er tilfeldigheter at Inter fansen jublet når han ble solgt for 10 MP.

I fjor hadde vi 9 poeng på 8 kamper, mens i år har vi 7 poeng på 8 kamper.

Jo, men så var Souness manager for flere toppklubber og har vært manager i mange år. Det beste laget Roeder har trent før Newcastle er vel West Ham? Dessuten har han ikke lang manager-erfaring enda.
Men uansett, er det en potensiell bedre manager som er aktuell kan vi sparke Roeder, men inntil videre bør han få fortsette. Enig med deg med spillerkjøpene. Martins var jeg kritisk til helt fra starten, Duff har jeg troen på.. og Bernard :shock: .. Vet ikke hva jeg skal si om den saken. Men hvorfor sitter styret trygt? Det lurer jeg på.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 19. Okt. 2006, 12:27 »
Jeg vil heller ha en litt mer anonym manager enn Svennis. Ser for meg skandaler på skandaler. Jeg vil også ha en manager som verdsetter et godt forsvar, et av mine førstevalg er faktisk Houllier. Nettopp pga at den mannen får laget til å fremstå som en mur bakover.

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #185 på: 19. Okt. 2006, 12:29 »
Oi. Gjorde visst noe feil her, har ikke all verdens erfaring på forumet her, beklager.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 19. Okt. 2006, 12:31 »
Sitat fra: "Audioslave"
Forresten; hva faen hjelper det å sparke manageren når vi ikke har noen bedre alternativ som vil lede oss? Velger heller å gi Roeder litt tid. Man kan spørre hvorfor jeg ikke sa det samme om Souness. Grunnen er at han har vist altfor lenge at han var håpløs. Roeder har mye kortere erfaring og har ikkke fått like lang tid til å bevise at han duger. Sier ikke at Roeder er mitt førstevalg, bare at det ikke hjelper å sparke managere i hytt og pine når man ikke har bedre alternativer til å overta.

Vel, disser ledige;
Lippi
Parreira
Scolari
Eriksson
Hitzfeld
Curbishley
Keegan
+ + +

Eller så tipper jeg Big Sam ville hoppet på en mulighet for komme til oss nå for å distansere seg litt fra de beskyldningene han har vært utsatt for den siste tiden.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 19. Okt. 2006, 14:35 »
Sitat
Eller så tipper jeg Big Sam ville hoppet på en mulighet for komme til oss nå for å distansere seg litt fra de beskyldningene han har vært utsatt for den siste tiden.

Huff nei.. Vi kan ikke ha en korrupt manager.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 19. Okt. 2006, 15:04 »
Synes også Big Sam er en god manager så hadde ikke gjort noe å få han.

Men må innrømme at jeg sitter med litt blandede følelser hvis vi sparker Bond pga dettekorupsjonsgreiene, men ansetter Allardyce :?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 19. Okt. 2006, 15:07 »
Sitat fra: "Romance"
Synes også Big Sam er en god manager så hadde ikke gjort noe å få han.

Men må innrømme at jeg sitter med litt blandede følelser hvis vi sparker Bond pga dettekorupsjonsgreiene, men ansetter Allardyce :?

Hehe, det er sant. Men hvis det viser seg at det kun er oppspinn så synes jeg Sam er en god manager. Han kan hvertfall gjøre gull av gråstein, og er det noe vi har nok av i Newcastle er det gråstein!

Glemte forresten av Sir Bobby er ledig !!:)

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 19. Okt. 2006, 15:22 »
Hehe, gråstein er det ikke manko på nei, skal inrømme det..

Når det gjelder Bobby så synger vel han på sitt siste vers, og jeg hadde blitt meget overasket hvis han kom tilbake etter den behandligen han fikk.. Haha, fy faen, vi erstattet Sir Bobby med Souness, må bare le høyt når jeg tenker på det.. Jævla horeklubb vi holder med ass :lol:

Tragikomisk!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #191 på: 19. Okt. 2006, 15:55 »
Tragikomisk? Tja. Det er vel nesten det beste ordet. Det er jo forsåvidt tragisk at det er fysisk mulig å erstatte Sir Bobby Robson med Greame Souness, men samtidig så er det jo utrolig komisk også. Det forteller jo alt om fotballklubben Newcastle United og deres styreformann Freddy Shepherd.

Sam Allardyce vil jeg overhodet ikke se i Newcastle. Jeg takler ikke fyren.
Dessuten er det null komma null prosents sjanse for at BBC-dokumentaren er rent oppspinn. Selvfølgelig har Allardyce tatt imot bestikkelser. Spørsmålet er om man har beviser nok til å felle ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #192 på: 19. Okt. 2006, 18:49 »
kesse skrev:
Sitat

Vel, disser ledige;
Lippi
Parreira
Scolari
Eriksson
Hitzfeld
Curbishley
Keegan
+ + +

--Og hvem av disse har lyst til å bli manager for oss?

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #193 på: 19. Okt. 2006, 18:59 »
Hva med Dalglish da?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 19. Okt. 2006, 19:16 »
Jeg vil ha en taktisk manager. En som er kjent for å få lag til å spille sammen, og en som har levert varene før. Newcastle er en av klubbene i verden med størst potensiale. Men jeg tror ikke en nye manager ville lykkes med en gang. per dags dato står vi med 0 penger, en forsvarsrekke som såvidt holder pl nivå og lite/ingen backup til forsvaret. Det er så jævli mye dritt å rydde opp i, og det vil ta laang tid før vi får den nødvendige kvaliteten i laget. Det roeder begynner å få lite av nå, er tid. derfor tipper jeg at han ryker i januar.

Hvis vi ikke begynner å vinne kamper da.

Som folk har nevnt tidligere virker ikke Roeder som taktisk geni. Lagutakene/ start oppstillingene virker ofte rare, og jeg klør meg ofte i hodet når jeg ikke ser milner på høyrekanten. Han var jo stor i villa ifor og er klar for å starte masse kamper. Han er ikke noe unnproven talent lenger. Jeg har (nesten) sluttet å bli irritert på bramble. Nå blir jeg forbanna på roeder som lar ham spille. Ramage er faktisk er bedre alternativ, og bør få tillit.

At taylor ikke er fit nokk forstår jeg. Men se til helvete å få ham fit da? La ham komme inn i slutten av kampene for svarte. Det er bedre en å sette f.erks rossi inn de siste 10 minuttene. eller bytte ut bytte ut milner når han spiller godt.

Det er ikke kontinutet i klubben, og mange spillere føler seg alt for trygge.
Wenger kastet Sol Campel ut av laget da han spilte dårlig. Og cambell var litt større i arsenal o forhold til det bramble noen gang kommer til å bli i newcastle.  Hadde rio ferdinand spilt slik som Bramble hadde han ikke hatt nubbesjangs hos alex ferguson.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /