20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #210 på: 14. Des. 2006, 11:59 »
Ram og Taylor kan bli et særdeles godt stopperpar i MANGE år framover. Ikke nok med at de har kvalitetene til det, jeg tror også de har lojaliteten til det. Taylor tror jeg aldri forlater Newcastle-Ramage har også vist seg å være en lojal kjemper..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #211 på: 14. Des. 2006, 12:20 »
helt enig, bramble er ingenting mot verken ramage eller taylor... ser på ramage at han alltid konsentrere seg og gjer ting enkelt... bramble virka ofte som ikkje e helt me på det som skjer, og om han ikkje gjer kostbare feil kver kamp som blir til mål imot, gjør han feil omtrent kver kamp som blir til store målsjanser...
syns og hunthington bør få fleire sjansa framover so han får spelt på seg sjølvtillit...

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #212 på: 14. Des. 2006, 13:29 »
Men selv om vi skal satse på Taylor og Ramage betyr ikke det at vi ikke må ha andre midtstoppere i stallen.
Og det er som du sier Øyvinden at hovedproblemet til Titus er først og fremst konsentrasjon. Kan vi, evt. Bramble selv, få gjort noe med det har Bramble et veldig stort potensiale. Faktisk mye større enn Ramage, og vi ser nå at vi trenger backup spillere. Og inntill vi har skaffet oss forsterkninger i midtforsvaret vil det være ren og skjær galskap å kvitte seg med Bramble. Såpass bør Newcastle United ha lært denne høsten.

De siste kampene Bramble spilte rett før han ble skadet nå så gjorde han faktisk sakene sine brukbart, og han Vil jo være i Newcastle, og kjemper innbitt for å få en ny kontrakt. Spørsmålet da er om vi skal ha mer tålmod med ham og håpe på det beste eller si: sorry Titus, det er kroken på døra. Jeg innrømmer at jeg er i tvil. Men jeg er iallfall helt sikker på at det er galskap å selge Bramble nå i Januar uten å hente minst en stopper.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #213 på: 14. Des. 2006, 13:55 »
ja enig i at han ikkje bør selgast, vi hadde ikkje fått masse for han uansett så vi kan like gjerne vente til kontrakta hans går ut... at han har potensiale er det liten tvil om, det såg vi då han var i ipswich, men syns han har fått nok sjanser no.. men uansett bør vi hente en klasse midtstopper i januar, men vi får sikkert bruk for bramble uansett med dei skadene vi får;)

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #214 på: 20. Des. 2006, 21:12 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Dette skjedde også under Souness. Vi startet bra, fortsatte elendig, fikk en god periode igjen, men så hopet skadene seg opp, så gikk alt til helvete.

Faen du er negativ ass  :roll:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

newcastlefred

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
newcastle
« Svar #215 på: 23. Des. 2006, 23:26 »
håper newcastle kommer før liverpool :roll:  eller så taper jeg 100 kr
ayls kongen i forsvaret

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #216 på: 25. Des. 2006, 03:04 »
Titus Bramble håper jeg er ute av Newcastle per 01.09.2007. Har ikke råd til å selge ham i januar, men han må ut i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

axelberg

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • http://www.nufc.com/
Titus Bramble
« Svar #217 på: 28. Des. 2006, 02:37 »
Titus er en harding alle forsvar trenger... Greit at Ramage/Taylor funker fantastisk nå men det er mange kamper og med Newcastles historie til nå i år så er det ikke helt umulig at en eller begge vil bli skada! Når Bramble er tilbake etter skaden vill han nok høyst sansynlig dukke opp bak i forsvaret en eller annen gang... :D

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #218 på: 28. Des. 2006, 18:32 »
Det er jeg også stygt redd for, men forhåpentligvis har vi fått inn forsvarsspillere i januar slik at vi slipper akkurat det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #219 på: 03. Jan. 2007, 19:29 »
Sitat fra: "GeirAndreas"
Nå ser det ut som fulham skal være interesert...

Selv om vi har en sjanse til å selge ham, så kan vi bare ikke begynne å selge midtstoppere nå.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #220 på: 03. Jan. 2007, 19:37 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "GeirAndreas"
Nå ser det ut som fulham skal være interesert...

Selv om vi har en sjanse til å selge ham, så kan vi bare ikke begynne å selge midtstoppere nå.
Joda, han kan vi selge. Eller gi vekk for den saks skyld. Han har jo vært motstandernes "tolvte mann" for oss, eller mot oss blir det vel!!! Og hvis noen er villig til å betale, så SLÅ TIL!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #221 på: 03. Jan. 2007, 23:47 »
Hmm. Vrien sak. Vil helst ikke se Bramble i Newcastledrakt igjen, men vi trenger alle mann. Samtidig kan vi faktisk få noen grunker for ham i tillegg.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #223 på: 16. Jan. 2007, 11:08 »
Bramble må være enhver managers dillemma. For som GeirAndreas skriver, det bor en god stopper langt inne i han. Men blunderne han har gjort kan ikke prates bort. Slike tåles det ikke mange av i PL.
Jeg betrakter Roeder som en god menneskekjenner. Og når han ønsker å beholde Bramble må vel det være for at han har en plan for å få rensket opp i hodet på Bramble. For det har vi sett, det er der det ligger.....
Livet er svart/hvitt!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #224 på: 16. Jan. 2007, 11:33 »
Det skulle faen ikke forundre meg om Glenn Roeder kan finne på å gi denne tåka en ny kontrat. Det ville vært typisk Newcastle og Roeder som aldri har prioritert forsvaret. Heldigvis er det The Journal som skriver dette. De har som regel ikke peil på hva de skriver om.

Det som er skremmende er at folk glemmer så fort. Et par gode kamper fra tjukken og alle blemmene er tilgitt. Gutten har enda ikke klart å spilt et tosiffret antall gode kamper på rad. Han spiller fortsatt som en urutinert 17-åring, og har enda ikke utviklet seg en dritt fra da han kom til klubben.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."