20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67660 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #225 på: 16. Jan. 2007, 15:21 »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #226 på: 16. Jan. 2007, 15:34 »
Ja, jeg synes Roeder er en tøffing hvis han gjennomfører dette. Utgangspunktet for å lykkes med gutten er langt fra det beste. Og det kan være med jobben som manager i NUFC som innsats. Skulle han lykkes å få Bramble "on the track", noe som ville gledet meg stort, så har han gjort en bragd.
Livet er svart/hvitt!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #227 på: 16. Jan. 2007, 17:20 »
Pokker. Egentlig dessverre akkurat som jeg fryktet. Den mannen bør ikke satses videre på, verken som backup eller på førstelaget.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #228 på: 16. Jan. 2007, 22:39 »
faen dette var dårlig nytt. Hadde virkeli trua på vi skulle bli kvitt det bosset der til sommaren. Men vi har nok fleire år med fadeser og tabber fra den karen ja.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #229 på: 16. Jan. 2007, 23:37 »
Er ikke fullt så negativ som alle andre her, og mener Titus absolutt er god nok til å sitte på benken..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #230 på: 17. Jan. 2007, 00:03 »
Er berre realistisk :wink:

Dette må være 1/10 av alle tabbene han har gjort.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #231 på: 17. Jan. 2007, 01:58 »
fy faen blir kvalm av og se på det , skulle ønske jeg aldri fikk se han i newcastle drakt igjen. så jævli mange baklengs han har skyld skulle ikke vært mulig.
lt;3 Newcastle <3

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Titus Bramble
« Svar #232 på: 04. Feb. 2007, 23:30 »
Synes nesten ting begynner å gå litt for langt i kritikken av denne mannen. Han er ikke på topp for øyeblikket, det skal sies. Men jeg satt meg ned på Fulham kampen for å se om han virkelig var så dårlig som alle skulle ha det til. han fikk terningkast 4 hos enkelte osv..

Jeg så hele kampen, og det eneste helt klare feilen han gjorde var på 2-1, da han var litt for sent oppe i ryggen på mål skoreren. Da hadde Diop runnet 2 mann.. og kunne slå ballen rett igjennom. og ser mann seg rundt inne i feltet, så finner du Butt helt alene inne der. som bare står å sover. og han hadde allerede gjort en større feil. og han får bedre terningkast...

Synes at det surke mot enkelt spillere ikke bør følge dem uavbrutt... Du må ikke spille 6 kampner som banens beste før du kan få få litt skryt...

Aston Villa kampen gjorde han 1 stor feil. Lå litt framfor bekkrekka, litt halvdistanse. og de spillte seg rett igjennom forsvaret. Men da kommer jo spørsmålet, hvis en spiller ligger litt i ubalanse, er det bare den spilleren sin feil? eller er det de 3 andre som ligger der som ikke kommuniserer?

Taylor virker ikke helt som den store forsvarskapteinen som vi ønsker han heller
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 05. Feb. 2007, 01:21 »
en feil er en for mykje. Poenget er at han gjer feil i omtrent kver einaste kamp. Faktum er at hans feil har skyld i utrulig mange poengtap. For eksempel i forige møte med Fulham der han var skyld i begge Fulham-måla. Er einig i at han nok ikkje var så dårlig i Fulham-kampen, men dette var en av hans beste kampar i sesongen og det seie litt. Denne spelaren må ut av klubben så raskt som mogleg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 05. Feb. 2007, 01:39 »
Heilt rett. Men det virker som Roeder har klokketro på Bramble. Får verkeleg håpe at Taylor ikkej blir skvisa ut på backen nå og Bramble-USA mannen blir midtstopperparet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 05. Feb. 2007, 08:49 »
Synes nesten ting begynner å gå litt for langt i kritikken av denne mannen. Han er ikke på topp for øyeblikket, det skal sies. Men jeg satt meg ned på Fulham kampen for å se om han virkelig var så dårlig som alle skulle ha det til. han fikk terningkast 4 hos enkelte osv..

Aston Villa kampen gjorde han 1 stor feil. Lå litt framfor bekkrekka, litt halvdistanse. og de spillte seg rett igjennom forsvaret. Men da kommer jo spørsmålet, hvis en spiller ligger litt i ubalanse, er det bare den spilleren sin feil? eller er det de 3 andre som ligger der som ikke kommuniserer?

Taylor virker ikke helt som den store forsvarskapteinen som vi ønsker han heller
Det er jo MANGE øyblikk siden han var på topp hos oss! Han sliter med å holde fokus, glipper på markeringene gang etter gang og mangler spilleforståelse noe så til de grader. Han var heldig som ikke fikk det røde kortet mot Fulham. Han er en uryddig kløne.

Nå skal det sies at Taylor er rundt 20 år, og har en lysende framtid foran seg. Selvfølgelig er ikke han de STORE forsvars-sjefen, enda. Men han kan bli det, og han har nok av tid på og lære av sine feil. Det er noe Bramble aldri gjør, fordi han gjør samme feil om og om igjen.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 06. Feb. 2007, 00:20 »
Ut med Bramble? Hvorfor? Han får jo Ramage til å se så god ut...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 19. Feb. 2007, 17:44 »
Ser ut til at vi blir kvitt Bramble. Roeder virker litt kjølig når han tilbyr han ny kontrakt, og det er tydeligvis nok av klubber som ønsker seg hans tjenester, merkelig nok. Ihvertfall, vi ser ut til å bli kvitt problemet, det er jo hvert å ta en øl for!!

Sjekk her for mer.

nemo

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #238 på: 19. Feb. 2007, 19:27 »
Den nyheten skåler jeg gjerne for!

Selvom Bramble er ganske så habil i sine beste stunder, så pleier han å få noen konsentrasjonssvikter som kan være fatale for Newcastle.

Vil han ikke godta sin rolle som squadplayer så kan han bare dra sin kos.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 19. Feb. 2007, 20:55 »
Bør gjøre så uansett. Mye bedre å utvikle Hunty og Edgar fremfor å la Bramble hindre deres utvikling. Og det er jo en kriminalitet å la Taylor spille back for å få plass til godeste Bramble.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida