20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Titus Bramble  (Lest 67666 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #195 på: 27. Nov. 2006, 17:03 »
Kva er dette med at Distin skal vere så mykje betre enn Bramble? Distin har rett nok utvikla seg noko sidan han forlot oss, men det ryktet han har fått som ein bauta og eit samlingspunkt defensivt er sterkt overvurdert. Distin er ikkje noko sikrare enn t.d Dunne, som ofte får skulda når forsvaret til City raknar.

Distin er god i duellspelet, men ikkje betre enn at Bramble, som på sitt beste er fantastisk i lufta, kan matche han. Pasningsfoten til Distin er svak, noko ein òg kan seie om Titus.

Det som Titus har vist saman med Tayls i det siste, har vore svært positivt. Det virkar som om dei fordelar oppgåvene godt seg imellom, samtidig som dei held god avstand til backane. Det er lenge sidan vi har hatt ein så stram backfirar som det vi hadde i går, og det utan våre to fyrsteval på backane; Carr og Babayaro.

Eg ser ikkje vekk ifrå det faktum at Taylor og Bramble, som begge byrjar å få bra fartstid i klubben, kan danne eit betre midtstopparpar enn det vi har sett Titus danne saman med Boumsong og Moore. Rett nok hadde Boum og Bramble ein veldig god periode våren -04, men likevel har eg meir trua på at dette kan vere meir på sin plass.

Uansett; Distin for Bramble er langt ifrå den gode handelen, som mange her inne beror seg på.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #196 på: 27. Nov. 2006, 17:03 »
Kva er dette med at Distin skal vere så mykje betre enn Bramble? Distin har rett nok utvikla seg noko sidan han forlot oss, men det ryktet han har fått som ein bauta og eit samlingspunkt defensivt er sterkt overvurdert. Distin er ikkje noko sikrare enn t.d Dunne, som ofte får skulda når forsvaret til City raknar.

Distin er god i duellspelet, men ikkje betre enn at Bramble, som på sitt beste er fantastisk i lufta, kan matche han. Pasningsfoten til Distin er svak, noko ein òg kan seie om Titus.

Det som Titus har vist saman med Tayls i det siste, har vore svært positivt. Det virkar som om dei fordelar oppgåvene godt seg imellom, samtidig som dei held god avstand til backane. Det er lenge sidan vi har hatt ein så stram backfirar som det vi hadde i går, og det utan våre to fyrsteval på backane; Carr og Babayaro.

Eg ser ikkje vekk ifrå det faktum at Taylor og Bramble, som begge byrjar å få bra fartstid i klubben, kan danne eit betre midtstopparpar enn det vi har sett Titus danne saman med Boumsong og Moore. Rett nok hadde Boum og Bramble ein veldig god periode våren -04, men likevel har eg meir trua på at dette kan vere meir på sin plass.

Uansett; Distin for Bramble er langt ifrå den gode handelen, som mange her inne beror seg på.

Noreng

• Gjest
Titus Bramble
« Svar #197 på: 27. Nov. 2006, 17:40 »
Jeg er for Bramble på en tre-års kontrakt til. Men ikke så mye lønn. Da har vi ikke så mye og tape på det. Men Bramble er jo en OK back-up, og i form er han kjempe god. Mye bedre enn og kjøpe noen som ikke er gode nok for førstelaget og som bare sutrer om man kommer på benken.

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #198 på: 27. Nov. 2006, 18:31 »
ønsker ikke selge titus til man city for at han så skal blomstre der. han er en meget solid stopper. Han trenger bare mer erfaring! Han har og skaffet oss UEFA cupen i år.
Andreas Martins

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #199 på: 27. Nov. 2006, 18:34 »
Sitat fra: "amt"
ønsker ikke selge titus til man city for at han så skal blomstre der. han er en meget solid stopper. Han trenger bare mer erfaring! Han har og skaffet oss UEFA cupen i år.

Enig. Men det målet mot Chelsea i fjor kan vi vel snart glømme. Kunne vært hvem som helst som stanga den ballen i mål...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #200 på: 27. Nov. 2006, 22:31 »
Stanga den ballen i mål? Det var jo en fantastisk volley, og en av de flotteste målene vi scoret forrige sesong. Og det er veldig typisk Bramble å score nettopp det målet. Det var ikke første gang Bramble scoret et veldig viktig mål når vi trengte det som mest, og det er heller ikke siste gang. Han banket tross alt inn et mål mot Ventspils også. Som skulle vise seg å bli helt avgjørende. Vi skal ikke glemme det heller.

Det er ikke hvem som helst som kan banke inn de målene Bramble har banket inn. Det er fremfor alt Bramble som scorer akkurat de målene.

Tilfeldig kan man kanskje si, men det er i såfall en tilfeldighet med et ganske så tydelig mønster. Og Brambles sju mål for klubben er noe helt annet enn Taylors ene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #201 på: 27. Nov. 2006, 22:58 »
Sitat fra: "Joakim"
Stanga den ballen i mål?

Sorry, hadde Taylors mål i tankene!

Sitat fra: "Joakim"

Tilfeldig kan man kanskje si, men det er i såfall en tilfeldighet med et ganske så tydelig mønster. Og Brambles sju mål for klubben er noe helt annet enn Taylors ene.

Jeg ser også et flott mønster i at Bramble har over 80 ligakamper for oss, mens Taylor har kun ca. 30... (Bråregnet utifra nufc.co.uk)....

Og ja, jeg mener det er tilfeldig at Bramble har scoret så mange i forhold. Når Taylor nærmer seg 90 ligakamper for oss er jeg sikker på at han har minst 10 mål...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #202 på: 27. Nov. 2006, 23:19 »
Mitt poeng var at det er et mønster i mange av Brambles mål. Såvidt jeg kan komme på i farta er flesteparten av Brambles mål VIKTIGE scoringer, i den grad at når ingen andre greier å finne veien til nettmaskene, så er det erketypisk Bramble å score det ene viktige målet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #203 på: 27. Nov. 2006, 23:20 »
Ja, når vi er skikkelig lei han, kliner han inn et viktig mål, og redder sitt eget skinn i noen måneder...

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #204 på: 27. Nov. 2006, 23:59 »
Han er smart, han Titus...

Gjør ikke mer enn nødvendig for å tjene seg noen raske Magpies-kroner..

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #205 på: 28. Nov. 2006, 15:54 »
Sett Bramble som spiss! :D

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #206 på: 13. Des. 2006, 16:13 »
Nå er det klart at Bramble er ute i en mnd til. Hvorfor han i likhet med Dyer spilte videre etter at de fikk smellene er for meg en gåte. Det er da barnelærdom at blødningen må stoppes snarest for å slippe hevelse og faenskap.

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=435056&CPID=8&clid=4&lid=&title=Roeder+reveals+Bramble+blow
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Titus Bramble
« Svar #207 på: 13. Des. 2006, 16:33 »
Dette skjedde også under Souness. Vi startet bra, fortsatte elendig, fikk en god periode igjen, men så hopet skadene seg opp, så gikk alt til helvete.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #208 på: 13. Des. 2006, 22:49 »
Bramble kan holde seg ute. Taylor og Ramage funker utmerket som midtstopper par!

nemo

• Supersub
    • Vis profil
Titus Bramble
« Svar #209 på: 13. Des. 2006, 23:47 »
Sitat fra: "kesse"
Bramble kan holde seg ute. Taylor og Ramage funker utmerket som midtstopper par!

Amen.

Syns Roeder burde utvikle samarbeidet mellom Taylor og Ramage som stopperpar.